Minä olen alkanut nähdä olentoja. Voiko tämä olla merkki siitä, että tietoisuuteni on siirtymässä ylemmälle tasolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viistokattoisen talon nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viistokattoisen talon nainen

Vieras
En näe niitä suoranaisesti, vaan ne vilahtelevat ihan näkökenttäni reunassa. Ikäänkuin ne tietäisivät, missä menee näkökenttäni rajat. Ja minä tunnen, että ne keskustelevat, mutta en varsinaisesti voi kuulla sitä. Aistin sen vaan iholla. Ymmärrän sanan sieltä ja toisen täältä.

Ketä ne ovat ja miksi ne ovat täällä? Viimeksi erotin sellaiset sanoat kuin "tunkkainen" "valopallo" "ehdoton". Mitähän se tarkoittaa.

Minusta tuntuu, että shakrani on muuttunut ihan violetiksi.

[QUOTE="vieras";22678610]Kuulostaa kyllä enemmänkin alkavalta näkövauriolta.[/QUOTE]

Näköni pitäisi olla ihan kunnossa. Olen vastikään käynyt sen tarkistuttamassa, uusien lasien takia. Siis onhan minulla hajataittoa ja likinäköä, mutta mitään alkavaa vauriota ei ole havaittu.

Kaipaisin mielipiteitä tälläisestä ja kokemuksia toki myös.

Kiinnostaa, ketä he ovat ja mistä. Ehkä jonkinlaisia henkimaailman olentoja tai toinen vaihtoehto on, että ovat muukalaisia avaruudesta. Minusta tuntuu sähköiseltä aika-ajoin. Siis ihossa tuntuu. Sähkömagneettiselta.

Näköni pitäisi olla ihan kunnossa. Olen vastikään käynyt sen tarkistuttamassa, uusien lasien takia. Siis onhan minulla hajataittoa ja likinäköä, mutta mitään alkavaa vauriota ei ole havaittu.

Kaipaisin mielipiteitä tälläisestä ja kokemuksia toki myös.

Kiinnostaa, ketä he ovat ja mistä. Ehkä jonkinlaisia henkimaailman olentoja tai toinen vaihtoehto on, että ovat muukalaisia avaruudesta. Minusta tuntuu sähköiseltä aika-ajoin. Siis ihossa tuntuu. Sähkömagneettiselta.

No muistitko mainita näöntarkastuksessa, että näet silmän sivussa hahmoja. Nehän juuri viittaavat silmä- tai aivoperäisiin ongelmiin.

[QUOTE="just";22678609]pipipää sä oot.[/QUOTE]

Mutta minulla ei ole mitään masennus-taustaa, enkä ole koskaan ollut hoidossa mielenterveyden ongelmista. Käyn töissä ja elämänhallintani on kunnossa.

[QUOTE="vieras";22678620]No muistitko mainita näöntarkastuksessa, että näet silmän sivussa hahmoja. Nehän juuri viittaavat silmä- tai aivoperäisiin ongelmiin.[/QUOTE]

No kyllä minä siitä sanoin. Sen takia kävin erikseen lääkärillä, enkä pelkästään optikolla. Mitään uutta vikaa ei ole. Lääkäri arveli, että valvominen voisi aiheuttaa tuota. En usko siihen, tälläistä on nyt ollut muutaman kuukauden ajan. Lääkäri kyseli oireitani ja sanoi, ettei ole syytä epäillä mitään kasvaimia.

Minua kiehtoo nämä ihotuntemukset, tunnen selvästi puhetta ja askelia.

Päinvastoin, minulla on koko ajan vaan terveempi olo. Unentarpeeni on vähentynyt huomattavasti ja iho on paremman näköinen. Kaikki päänsäryt ovat hävinneet, enkä ole saanut sitä flunssaa, mikä on nyt kaikilla.

Ehkä olennot ovat parantaneet minut. Ne haluavat varmaan viestiä minulle jotain, koska olen alkanut aistia niiden vibraatioita ja erotain aina jokusen sanan. Nytkin olen melko varma, että erotin sanan "haltuunotto".

[QUOTE="vieras";22678631]Olet uudesti syntynyt Neitsyt Maria, jouluna kapaloit Jessen seimeen.[/QUOTE]

Voisitteko antaa asiallisia kommentteja kiitos! En ole täälä pelleilemässä.

[QUOTE="vieras";22678643]Eihän tässä kukaan pelleile. Aistit selvästi ympärilläsi enkeleitä jotka yrittävät kertoa, että olet tulevan uudesti syntyneen messiaan äiti. Maailmanloppuhan koittaa jo kahden vuoden kuluttua. Siihen hän sanatkin viittaavat.[/QUOTE]

Minä itse kallistuisin extraterristeriaalisen elämänmuodon puoleen. Jotenkin se sähköinen kihelmöinti iholla ja tuo telepaattinen tapa jakaa ajatuksia puhuu sen puolesta.

[QUOTE="vieras";22678657]Oletko tuntenut vibraatiota "siellä"?[/QUOTE]

En.

Jos ei ole mitään viisasta sanottavaa, niin en kaipaa kommenttejasi lainkaan.

Kyllä. Aistin ikäänkuin puhetta, mutta en vielä ymmärrä sitä kunnolla, vain muutamia sanoja. Ja usein kun näen niitä, tuntuu iholla sitä sähköä ja se liittyy myös siihen puheeseen se sähkö.

Onko sinulla vastaavia kokemuksia?
Ei, en voi sanoa, etta olisin kokenut mitaan samanlaista.
Olen kylla aikaisemmin kuullut, etta jotkut ihmiset kuulevat aania.
Tuo on kylla hyvin mielenkiintoista.

Ei, en voi sanoa, etta olisin kokenut mitaan samanlaista.
Olen kylla aikaisemmin kuullut, etta jotkut ihmiset kuulevat aania.
Tuo on kylla hyvin mielenkiintoista.

Niin, täytyy nostaa tätä keskustelua huomena, jos joku sattuisi kuulolle samoja kokemuksia omaavana. Jos kyseessä on extraterristeriaalisen elämänmuodon yhteydenotto, uskon, etten ole ainoa, vaan he ovat aktivoituneet muidenkin valittujen läheisyydessä parin viime kuukauden aikana.

Mutta on vaikeaa mennä nukkumaan, koska olennot liikkuvat juuri iltaisin kaikkein vilkkaimmin. Heidän puheensa on tavattoman kiintoisaa ja intensiivistä, vaikka en tunnista suurinta osaa sanoista. Ikäänkuin hypnoottista. Todella stimuloivaa, mutta samalla rauhoittavaa. Erotin taas sanan, luulen sen tarkoittavan jotain sellaista, kuin "kohtaaminen" tai "yhdistyminen". Tämä on sanomattoman jännittävää!

No jos nyt on oikeasti tuommoisia tuntemuksia, niin ite kyllä viipottaisin kiireen vilkkaa lääkäriin! Ihan vaan sulkeakseni pois aivokasvaimen tms mahdollisuuden! Tai sitten alkavan skitsofrenian...

Yhteistyössä