Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kysyikö joku tätä? En minä ainakaan. Kysyin minkä koulutuksen olet käynyt ja mikä tutkinto sinulla on.

Tässä lainaamassasi tt:n vastauksessa tulee ilmeisesti taas esiin se, että olemme jollain muulla logiikan tasolla. Kysytään, mistä koulutuksesta olet valmistunut, mitä opintoja suorittanut ja minkä tutkinnon saanut ja vastaus on, että hänen työpaikkansa löytyy haulla... :confused:

Kummasti tyrehtyi keskustelu tt ei kirj.:n kanssa, kun alettiin kyselemään faktojen perään. Mitä siitä pitäisi päätellä?

Saattoihan se olla tuo mun jouluradiolinkkikin mikä keskustelun stoppas? Ihmiset alkoivat kuunnella joulumusaa :)

Täällä kirjoitellaan viime hetken joulukortteja ja KYLLÄ - lapsikuvakortin laitan :D Tosin siten että pistän tarravalokuvan korttiin sisäpuolelle. Mutta lapsikuvilta eivät välty siis meidänkään tutut ja sukulaiset :laugh:

Ymmärrät olevasi älykäs, kun ymmärrät, esimerkiksi tällä keskustelupalstalla, kaikki kommentit ja syyt niiden takana. Ymmärrät muiden todellisuuksia mahdollisimman paljon. Oma todellisuutesi sisältää kaikkien muiden todellisuudet. Kun ne sisältyvät omaasi ja ymmärrät ihmisten motiivit, voit antaa kaikille, eli myös itsellesi anteeksi, ja taakkasi kevenee. Se on älykästä.

Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22710497:
minusta alkaa yhä enemmän vaikuttaa siltä, että mitä älykkyytteen tulee, niin ainkin yksi asia tässä ketjussa on tullut harviniasen selkeästi esille: fiksaatio kateuteen poissulkee varmaan kaiken älykkyyden.

eipä tarvinne selittää enempiä.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22713359:
Pistäkääs tämä taustalle non-stoppina soimaan Loppiaiseen asti.

Terkuin: äiti

Jouluradio

Ei pistetä, se ei ole älykästä ;) Koetin kerran kuunnella tuota, samat biisit rullasivat toisen kierroksen kahden tunnin sisällä. Lisäksi yksi näistä biiseistä oli se Mummo pohjoisessa. Silloin täytyy aina vaihtaa kanavaa.

Ei pistetä, se ei ole älykästä ;) Koetin kerran kuunnella tuota, samat biisit rullasivat toisen kierroksen kahden tunnin sisällä. Lisäksi yksi näistä biiseistä oli se Mummo pohjoisessa. Silloin täytyy aina vaihtaa kanavaa.

Sieltä on tänä vuonna tullut poikkeuksellisen monipuolista musaa, laidasta laitaan. Eli hyvä on tarjonta ollut ja runsaasti kevyempääkin kamaa, yks joulu tuli lähes yksinomaan klassista. Silloin en jaksanut paljoakaan kuunnella. Olen vähän reippaamman rytmimusiikin ystävä :D

Nimenomaan ymmärryksestä. Ilman päätä ja häntää, eli sinun ymmärryksesi ei yksinkertaisesti RIITÄ sitä ymmärtämään. En väitä olevani älykäs, vaan faktat puhuu puolestansa. Sinun mielipiteesi ei tee minua tyhmemmäksi, vaan kertoo sinusta. Liekö hieman eroa sillä, onko esimerkiksi valmistunut lähes täydellisin arvosanoin toisesta koulutuksesta ja opiskellessaan kirjoittanut JOKA PÄIVÄ laajoja kirjoituksia. Vai onko suorittanut sen amiksen ja rassaillut autoja.

Voi HERRA JUMALA sä olet ärsyttävä ihminen! Kaikki on niiiiin kateellisia mulle koska olen niin helVEtin ylivertaisen älykäs ja vielä niin VITUN kauniskin kaupan päälle, olen vähintäänkin yleisnero koska Einsteinkin kalpenee rinnallani ja minua pitää nyt kaikkien palvoa ja kunnoittaa. Jos te idiootit ette ymmärrä mitä mä sönkötän, se on vain merkki siitä ettei ymmärrys YKSINKERTAISESTI RIITÄ kun mä olen niiiin ylivertaisen älykäs!

AAAAAAAAAARGH! #§¤%$ *painokelvotonta*

Ja koita nyt helvetti saada siihen yksinkertaiseen pikku nuppiloosi painettua että aika harva täällä on sulle kateellinen. Aika äärimmäisen harva haluaa olla noin hiton ylimielinen, epäselvä, epälooginen, kielellisesti lahjaton, sekava ja niin täynnä itseään että ei varmaan sopivaa pipoa kaupasta löydy!

Hei, nyt teillä kaikilla on mahdollisuus käydä todenteolla todistamassa älykkyytenne, tai mitä nyt haluattekaan todistaa.:rolleyes:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1893838-todiste-ketju/

Jokainen voi sanoa mitä vaan, mutta hei, milläs todistat?

Miksipä esimerkiksi minulla pitäisi olla tarve todistaa teille yhtikäs mitään?

Todistan mitä todistan, ottakaa tai jättäkää.

Ja Jehnnylle joka inhoaa lauluja mummolajoulusta: tätä en ole Jouluradiossa IKINÄ kuullut :laugh:

Ja tässä Göstän biisissä on kiva rytmi!!!

YouTube - Leevi and the leavings-Jouluksi mummolaan

Alkuperäinen kirjoittaja Leukistinen aksolotli:
Hei, nyt teillä kaikilla on mahdollisuus käydä todenteolla todistamassa älykkyytenne, tai mitä nyt haluattekaan todistaa.:rolleyes:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1893838-todiste-ketju/

Jokainen voi sanoa mitä vaan, mutta hei, milläs todistat?

Jos en olisi äärettömän laiska ja epäjärjestelmällinen, voisin helposti kaivaa kaapista todisteet siitä, että pärjään sentään palikkatesteissä. Nyt elätte uskon varassa, ette näkemisen.

Voi HERRA JUMALA sä olet ärsyttävä ihminen! Kaikki on niiiiin kateellisia mulle koska olen niin helVEtin ylivertaisen älykäs ja vielä niin VITUN kauniskin kaupan päälle, olen vähintäänkin yleisnero koska Einsteinkin kalpenee rinnallani ja minua pitää nyt kaikkien palvoa ja kunnoittaa. Jos te idiootit ette ymmärrä mitä mä sönkötän, se on vain merkki siitä ettei ymmärrys YKSINKERTAISESTI RIITÄ kun mä olen niiiin ylivertaisen älykäs!

AAAAAAAAAARGH! #§¤%$ *painokelvotonta*

Ja koita nyt helvetti saada siihen yksinkertaiseen pikku nuppiloosi painettua että aika harva täällä on sulle kateellinen. Aika äärimmäisen harva haluaa olla noin hiton ylimielinen, epäselvä, epälooginen, kielellisesti lahjaton, sekava ja niin täynnä itseään että ei varmaan sopivaa pipoa kaupasta löydy!

Hihihiiii! Sun täytyy todistaa tuo!:D

Kummasti tyrehtyi keskustelu tt ei kirj.:n kanssa, kun alettiin kyselemään faktojen perään. Mitä siitä pitäisi päätellä?

Niinhän siinä on käynyt jo useammankin kerran tämän ketjun aikana. :D Sitten tt palaa taas takaisin myöhemmin välittämättä vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin ja palaten siihen, että jos lukija ei ymmärrä hänen tekstiään niin vika on lukijan ymmärryksessä. :laugh: Mutta joo. Onhan sekin vastaus, kun kysytään tutkinnosta, opiskelupaikasta ja tutkinnon laajudesta, että sanotaan, että olen jo kertonut työpaikkani täällä ja että olen suorittanut tutkinnon ulkomailla. :D Siitä, onko se erityisen älykäs vastaus, voidaan varmaan olla montaa mieltä. :whistle:

Tämä on ikimuistoinen joululaulu minulle.

http://www.youtube.com/watch?v=lUSOElHjROE&feature=related

Kuuntelin paljon Göstan joululevyä sinä jouluna kun sitten tapanina sain kuulla parhaan ystäväni olevan kuolemansairas. Silloin iloinen joulun tunnelma muuttui aivan hetkessä surulliseksi ja ahdistavaksi. Luojan kiitos, ystäväni parani ja on elossa tänä päivänäkin. Hän on just se rankka tyyppi josta eilen muistaakseni kerroin :D Se jonka kulmakarvakaan ei nousisi jos hän saisi tietää että minä täällä äiti 44v:nä riekun yötä päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22713873:
Tämä on ikimuistoinen joululaulu minulle.

YouTube - Leevi and the Leavings - Oikein Surullista Joulua

Kuuntelin paljon Göstan joululevyä sinä jouluna kun sitten tapanina sain kuulla parhaan ystäväni olevan kuolemansairas. Silloin iloinen joulun tunnelma muuttui aivan hetkessä surulliseksi ja ahdistavaksi. Luojan kiitos, ystäväni parani ja on elossa tänä päivänäkin. Hän on just se rankka tyyppi josta eilen muistaakseni kerroin :D Se jonka kulmakarvakaan ei nousisi jos hän saisi tietää että minä täällä äiti 44v:nä riekun yötä päivää.

Otetaas uusiksi ja siniseksi...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä