Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22732164:No jos ei tämä ketju iske niin ainahan voi iskeä jonkun.
joko päätön ja vakava tapaus saivat toisensa..?
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732163:Itse ajattelen, että pitäisi pyrkiä nauttimaan kaikesta, mitä tekee. Oli se sitten imurointia, lukemista, elokuvan katselua, juoksemista tai lapsen kanssa muovailua, joka hetkestä pitäisi nauttia. Tajuta jokaisen hetken ainutkertaisuus. Ymmärtää, että pienet yksityiskohdat, lyhyet hetket muodostavat elämän eivätkä kauniit hetket maksa mitään. Veden kosketus iholla, uit sitten Malediiveilla tai Itäkeskuksen uimahallissa. Tuulenpyörteen lennättämät lehdet, kävelit sitten hiljaisessa metsässä tai keskellä suurkaupunkia. Jokaisesta hetkestä, jokaisesta paikasta löytyy jotain kaunista, jos vain muistaa pysähtyä katsomaan. Näemme sitä, mitä haluamme. Rikkain (ja työteliäin) tuntemani ihminen on myös yksi onnettomimmista. Aina on jotain uutta tavoiteltavaa, mutta seesteiseen elämään kykeneen kuka tahansa. Jokaisesta hetkestä voi löytää kauneutta, kun vain sitä osaa katsoa avoimin silmin. Onnellisuus on jokaisen ulottuvilla.
Näinhän se tuntuu enimmäkseen menevän. Mä itse pärjäsin kouluaikoina ehkä liiankin helpolla; ei ollut sitten motivaatiota lukea yo-kirjoituksiin eikä myöhemmissä amk- tai yo-opinnoissakaan ole tullut juuri hiki hatussa rehkittyä. Ok -arvosanoja olen saanut, mutta toisaalta eivätpä ne rahaa tuo. Työskentelen alalla, jossa palkkaus on keskitasoa, jollei nykyisen mittarin mukaan jopa alempana. Sen verran olen kunnianhimoinen, että yritän jotenkuten suoritella ylempää tutkintoa työn ohessa päästäkseni joskus toisenlaisiin töihin ja lihavemmalle palkkapussille. Toisinaan haaveilen yrittäjyydestä -olisi ihanaa, jos voisi vaikka perustaa teekaupan. En kuitenkaan haluaisi painaa pitkän pitkää päivää, vaan yrittäjyyden tulisi olla leppoista - vähän kuin harrastusmielessä yrittämistä. Ja sellaiseenhan ei ole mahdollisuutta ilman lottovoittoa.
Jaa mää vai? :O
Mitään en myönnä ja päätön pitää salaisuudet.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732163:Itse ajattelen, että pitäisi pyrkiä nauttimaan kaikesta, mitä tekee. Oli se sitten imurointia, lukemista, elokuvan katselua, juoksemista tai lapsen kanssa muovailua, joka hetkestä pitäisi nauttia. Tajuta jokaisen hetken ainutkertaisuus. Ymmärtää, että pienet yksityiskohdat, lyhyet hetket muodostavat elämän eivätkä kauniit hetket maksa mitään. Veden kosketus iholla, uit sitten Malediiveilla tai Itäkeskuksen uimahallissa. Tuulenpyörteen lennättämät lehdet, kävelit sitten hiljaisessa metsässä tai keskellä suurkaupunkia. Jokaisesta hetkestä, jokaisesta paikasta löytyy jotain kaunista, jos vain muistaa pysähtyä katsomaan. Näemme sitä, mitä haluamme. Rikkain (ja työteliäin) tuntemani ihminen on myös yksi onnettomimmista. Aina on jotain uutta tavoiteltavaa, mutta seesteiseen elämään kykeneen kuka tahansa. Jokaisesta hetkestä voi löytää kauneutta, kun vain sitä osaa katsoa avoimin silmin. Onnellisuus on jokaisen ulottuvilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732179:Niin tuliko selvyyttä siihen, että kuka on ihastunut keneen? Tv. nimim. arvatkaa onko mulla elämää palstan ulkouolella![]()
uula-laa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22732206:Kun koulusta selvisi vähällä niin ei kehittynyt sellaista raatamisen rutiinia vai mikähän sana olis tähän hyvä, ei tottunut raatamaan. Pääsi helpolla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732234:tässä on karmea malliesimerkki siitä rivien välistä lukemiselle. omassa päässä kuvitellaan asioita mitä ei ole olemasakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732234:tässä on karmea malliesimerkki siitä rivien välistä lukemiselle. omassa päässä kuvitellaan asioita mitä ei ole olemasakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22732228:Ei kai se selvinnyt ketä se yks aloittaja jonka nimeäkään en muista (vaikka muka hyvämuistinen olenkin) alkoi seuraamaan täällä tai aikoi alkaa seuraamaan... sitähän piti meidän alkaa seuraamaan että kuka täällä seuraa ketä.
Oli niin monta ketjua siinä yhtä aikaa ainakin mulla työn alla että sekoittuvat jo mielessä mutta eikös tuo mainittu ketju päättynyt penisrepeämiin ja mun homofobia-fobiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732173:No en minä vain käsitä, mutta minä olenkin tyhmä kuin saapas![]()
Suhteen lyhyt oppimäärä: ihastumisesta penisrepeämään.
Shhh, älä nyt kaikkea paljasta :stick: Anna mulle se 15 minuuttia parrasvaloissa![]()
Shhh, älä nyt kaikkea paljasta :stick: Anna mulle se 15 minuuttia parrasvaloissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22732272:Ollaanko me suuriakin julkkiksia? Ketkä meitä ihailee? Me?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732273:akkiäkös järjestetään vaikka muutama viikko![]()
Jos oikeasti pystyt tähän, taidat olla ensimmäisiä ihmisiä joita voisin sanoa kadehtivani. Mä en osaa nauttia kaikesta samalla intensiteetillä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22732260:No älä nyt yritä! Ei kukaan usko että sä OIKEASTI olisit tuota mieltä
Muistan liian hyvin ne sun aiemmat kommenttisi ennen kuin laskeuduit lähemmäksi maan pintaa...
Ei hemmetti kun jo nyt väsyttää... ja lanttulaatikotkin pitäis paistaa.
Suhteen lyhyt oppimäärä: ihastumisesta penisrepeämään.