Mitä ajattelet sinkkunaisesta jolla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja voi silti harrastaa seksiä muidenkin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aija"

Vieras
Onko tämä ihan ok lapsettomalle naiselle? Mitä jos naisella onkin lapsia?

Itsellä on seksisuhde tutun miehen kanssa emmekä ole mitenkään sitoutuneita toisiimme. Kyse on puhtaasti seksistä ja saa aivan vapaasti panna muidenkin kanssa jos haluaa. Meistä ei kumpikaan edes halua parisuhdetta.

[QUOTE="vieras";22768394]ihan ok niin kauan kun molemmat tietää missä mennään eikä lasten tarvitse nähdä orgioita mikäli naisella on lapsia.[/QUOTE]

No eihän tässä mistään orgioista ollutkaan kyse vaan ihan seksistä toisen ihmisen kanssa.

Lapseni ei näe mitään koska en harrasta seksiä hänen ollessaan kotona.

[QUOTE="joopajoo";22768399]senkus panet vaikka posteljoonia, mitä se ketään liikuttaa? ei täältä tartte lupaa hakea...[/QUOTE]

Mä kysyin mielipidettä, en lupaa. :D

Eipä tuo minulta pois ole, jos joku saa useammastakin suunnasta :) Periaatteessa hyväksyn vastaavanlaisen aviosuhteenkin, jos siinä ollaan rehellisiä ja molemmilla on oikeasti hyvä olla.

Itselläni ei ole koskaan ollut edes yhtään yhden illan juttua. Mutta tyhmää olisi tuomita toiset siitä, että he haluavat jotakin minkä päälle en itse ymmärrä.

Minusta ihan ok juttu jos vakituisen seksikumppanin kanssa on sovittu asiasta. Sinkkuna saa harrastaa seksiä juuri niin paljon kuin huvittaa ja niin monen miehen kanssa kuin omaan moraalikäsitykseen sopii :)

Aivan, kuin minä ennen lapsia ja miestä :D olin pari vuotta aktiivisessa seksisuhteessa erään miehen kanssa, ja samalla oli yksittäisiäkin hoitoja :) se oli mukavaa aikaa, yhtään en kadu :) nykyään jo mennyttä elämää, loppui, kun ukkoni löysin ja lapsia tuli.

Yhteistyössä