E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;22927361:putkiaivoisia vähä alyisiä haihattelijoita, miksi ne on niin tyhmiä?
Miks sä tänne sitä tuut kysymään?
Ei me osata vastata kun ollaan niin vitun tyhmiä..
Mä olen vissiin lähinnä vain outo. En tiedä kumpi pahempi; outo vai tyhmä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22927716:Pihasoittajat - Viulu-ukko
YouTube - Pihasoittajat - Viulu-ukko (Euroviisukarsinta 1975)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22927668:Ja minä taas en tiedä kummat ovat tyhmenpiä, miehet vaiko naiset. Tyhmiä molemmat mutta eri tavoin.
Ihmiskunta on todella typerää, siksi huvittaakin kun jotkut uskovat "älyyn"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22927668:Ja minä taas en tiedä kummat ovat tyhmenpiä, miehet vaiko naiset. Tyhmiä molemmat mutta eri tavoin.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;22927361:putkiaivoisia vähä alyisiä haihattelijoita, miksi ne on niin tyhmiä?
no voi pientämitä tyhmää nainen on sulle nyt tehnyt??
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22928044:Tarantinoa taas? Kuvastiko video tilannetta jossa järki seisoo?
Mä olen vissiin lähinnä vain outo. En tiedä kumpi pahempi; outo vai tyhmä.