H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja talviko yllätti;22944567:"Pelottaa liikkua ulkona"... on syytäkin jos on noin hemmetin tyhmä ettei tajua että katolta voi tulla lumet alas! luuleeko tää et taivaastakin putoaa lumet tolleen jos kerran pelottaa. Sääli vaan lasta kun äidille ei ole järkeä jaettu ku ehkä lusikallinen (vajaa sellainen)
peesiAlkuperäinen kirjoittaja talviko yllätti;22944567:"Pelottaa liikkua ulkona"... on syytäkin jos on noin hemmetin tyhmä ettei tajua että katolta voi tulla lumet alas! luuleeko tää et taivaastakin putoaa lumet tolleen jos kerran pelottaa. Sääli vaan lasta kun äidille ei ole järkeä jaettu ku ehkä lusikallinen (vajaa sellainen)
no oman nelivuotiaan kanssa ulkoilin minä joten pääsin koko ajan katsomaan missä lapsi liikkuu... ei sen ikäinen voi yksin ulkoilla... saati voi muistaa missä ei leikitä... vaikka vastuu on myös huoltoyhtiöllä, niin kyllä mä ite otan vastuun lapsesta ennenku mitää sattuu...
no oman nelivuotiaan kanssa ulkoilin minä joten pääsin koko ajan katsomaan missä lapsi liikkuu... ei sen ikäinen voi yksin ulkoilla... saati voi muistaa missä ei leikitä... vaikka vastuu on myös huoltoyhtiöllä, niin kyllä mä ite otan vastuun lapsesta ennenku mitää sattuu...
Pistää niin vihaks nämä "kyllä minä ainakin.."-äidit. Se on hyvä hei, että te pidätte asioista huolen ja muistatte ne joka sekunti, mutta valitettavasti on niitä vähemmän täydellisiäkin äitejä eikä niiden lapset silti ansaitse lumikuormaa päälleen, joten olishan se suotavaa että talonyhtiöt pitäis asiasta huolen.
Ja piti sanoa, että ei ne vanhemmatkaan lapset, jotka jo ovat tottuneet itsenäiseen ulkoiluun osaa välttämättä varoa niitä putoavia lumia. Kun ei aina aikuisetkaan.
Pistää niin vihaks nämä "kyllä minä ainakin.."-äidit. Se on hyvä hei, että te pidätte asioista huolen ja muistatte ne joka sekunti, mutta valitettavasti on niitä vähemmän täydellisiäkin äitejä eikä niiden lapset silti ansaitse lumikuormaa päälleen, joten olishan se suotavaa että talonyhtiöt pitäis asiasta huolen.