onko mulla nyt sitte tyttö- vai poikamaha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;22989709:
hehee.en ole lähellekkään 30v.ja mitenköhän tämä taas tähän liittyy?? :D

ei kannata kateellisten puheille kallistaa korvaa, tosta kuvasta näkyy liikaa sellaista mikä tuota harmaata on pistänyt vihertämään :p

Odotatko esikoistasi?

Itselläni esikoinen syntyi "poikamahasta" ja on tyttö, tällä kertaa taas on "tyttömaha", ja ultrien perusteella hyvin luultavasti poika. Eikös siis poikamaha ole sellainen eteenpäin pönöttävä ja timmi, ja tyttömaha leveämpi? Tämähän tietenkin johtuu siitä, että kohdun venymisen vuoksi ensiodottajilla on useammin "poikamaha", ja kun muistetaan sanonta "hyvät rakastajat tekevät tyttöjä", miehet kehittyvät sängyssä suhteen myötä.

[QUOTE="jep";22990312]Odotatko esikoistasi?

Itselläni esikoinen syntyi "poikamahasta" ja on tyttö, tällä kertaa taas on "tyttömaha", ja ultrien perusteella hyvin luultavasti poika. Eikös siis poikamaha ole sellainen eteenpäin pönöttävä ja timmi, ja tyttömaha leveämpi? Tämähän tietenkin johtuu siitä, että kohdun venymisen vuoksi ensiodottajilla on useammin "poikamaha", ja kun muistetaan sanonta "hyvät rakastajat tekevät tyttöjä", miehet kehittyvät sängyssä suhteen myötä.[/QUOTE]

tää pitää muistaa sanoa vaimolle, lääkärin mukaan se olis tyttö tulossa. se varmaan vetoaa siihen että poikkeus vahvistaa säännön, sanonnoissakin.

Pitäisi nähdä masu edestäpäin niin osaisin veikata.

Mutta eikös sivuille leviävä ole tyttömaha ja edessä pinkeänä pönöttävä masu poikaa enteilevä.

Mulla kolmosen odotusaikana suurin osa veikkasi tyttöä, mutta poika tuli. :)

sun pitäs vaa olla musta ni vois kiusaa sua sillonkin kun ei satuta samaan aikaan paikalle :D tosin en mä tie tykkäisinkö enää susta sit ku oot musta x) kumminkin suht sika mieheks... :D

Mitennii et tykkäis? :O Kuitenki tykkäisit ;) Ai, miten sit vois kiusata sillon ku ei oo samaan aikaan paikalla? Mä oon vähä pihal täst palstasta viel... *nolostuu... *
Ja ethä sä mikää sika oo, hö! :D

Mitennii et tykkäis? :O Kuitenki tykkäisit ;) Ai, miten sit vois kiusata sillon ku ei oo samaan aikaan paikalla? Mä oon vähä pihal täst palstasta viel... *nolostuu... *
Ja ethä sä mikää sika oo, hö! :D

meillä rekisteröityneillä on tollaset seksuaaliseen ahdisteluun soveltyvät yksityisviestit täällä, mwaha, voi kuule sitä läpsyjen määrää on vaikea laskea... Emmä usko et tykkäisin, minen tykkää enää kenestäkää naisesta, minoon katkeroitunut mies tätä nykyä :laugh:

meillä rekisteröityneillä on tollaset seksuaaliseen ahdisteluun soveltyvät yksityisviestit täällä, mwaha, voi kuule sitä läpsyjen määrää on vaikea laskea... Emmä usko et tykkäisin, minen tykkää enää kenestäkää naisesta, minoon katkeroitunut mies tätä nykyä :laugh:

Ai sä tarkotit, että ihan yksityisellä viestillä alkaisit häiriköidä! :D:D Hyihyi! :P Ja niinku sanoin, kyllä mä olen rekisteröityny, kun noilla muilla palstoilla tarvii olla... ehkä mä jonain päivänä "julkistan" itseni tälläkin puolella ;) Sittehä se nährään, tykkääkkö, mä voin yllättää! ;)

Yhteistyössä