Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Voiko päästää naisten puolelle molempia?
Poika on kovinkin kiinnostunut pikkusiskonsa pimpistä,
ja tyttö ei tykkää että pojat näkee pimpin.
Toisaalta 11v ei osaa liikkua yksin siellä miesten puolella, älkää kysykö miksi. Sitä en tiedä mutta kaappi on hankala lukita ja poika ei halua näyttää pippeliä muille pojille.
Katastrofi, huomenna menevät uimaan mun kanssa, enkä peru reissua.
Mutta 11v toisaalta aika vanha menemään naisten puolelle, tyttöjä voi ahdistaa kun poika tuijottaa silmät pyöreinä pimppiä.
Nää on 99 ja 01.
Provot painukaa pellolle.
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Voiko päästää naisten puolelle molempia?
Poika on kovinkin kiinnostunut pikkusiskonsa pimpistä,
ja tyttö ei tykkää että pojat näkee pimpin.
Toisaalta 11v ei osaa liikkua yksin siellä miesten puolella, älkää kysykö miksi. Sitä en tiedä mutta kaappi on hankala lukita ja poika ei halua näyttää pippeliä muille pojille.
Katastrofi, huomenna menevät uimaan mun kanssa, enkä peru reissua.
Mutta 11v toisaalta aika vanha menemään naisten puolelle, tyttöjä voi ahdistaa kun poika tuijottaa silmät pyöreinä pimppiä.
Nää on 99 ja 01.
Provot painukaa pellolle.
Ei halua näyttää pippeliä muille pojille? On se näkyvillä siellä naistenkin puolella...
Alkuperäinen kirjoittaja teille tiedoksi:jotka niistä oulun uimahallikäynneistä vaahtoatte. Olen opettaja ja meillä uimahalleissa on ns. ryhmäpukuhuoneet, eli kellään ei oo avainta paitsi opella. Koska olen nainen, niin mä meen tyttöjen pukuhuoneeseen vahtimaan menoa ja miespuoleinen uimavalvoja menee poikien puolelle.
Itse asiaan, 11 v ei voi tulla naisten puolelle. Ja kannattaisi puhua siitä pikkusiskon pimpin tuijottelustakin jotakin, että ei oo kivaa tuommoinen tytön kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä:Onkohan tämän viestin ap oikealla asialla vai itse kiinnostunut alastomista lapsista?
Alkuperäinen kirjoittaja d:Kouluikäiset omille puolilleen, näin ohjeena meidän hallissa.