Uimahalli + 11v poika ja 9v tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja eipä se opi jos ei sitä ekaa kertaa tuu siellä miestenpuolella. Lukot kyllä hoituu varmasti tuon ikäiseltä ja se pili nyt on näytettävä muille, halus tai ei jos yleiseen uimahalliin mielii.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Voiko päästää naisten puolelle molempia?
Poika on kovinkin kiinnostunut pikkusiskonsa pimpistä,
ja tyttö ei tykkää että pojat näkee pimpin.
Toisaalta 11v ei osaa liikkua yksin siellä miesten puolella, älkää kysykö miksi. Sitä en tiedä mutta kaappi on hankala lukita ja poika ei halua näyttää pippeliä muille pojille.
Katastrofi, huomenna menevät uimaan mun kanssa, enkä peru reissua.
Mutta 11v toisaalta aika vanha menemään naisten puolelle, tyttöjä voi ahdistaa kun poika tuijottaa silmät pyöreinä pimppiä.
Nää on 99 ja 01.
Provot painukaa pellolle.

Ei halua näyttää pippeliä muille pojille? On se näkyvillä siellä naistenkin puolella...

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Voiko päästää naisten puolelle molempia?
Poika on kovinkin kiinnostunut pikkusiskonsa pimpistä,
ja tyttö ei tykkää että pojat näkee pimpin.
Toisaalta 11v ei osaa liikkua yksin siellä miesten puolella, älkää kysykö miksi. Sitä en tiedä mutta kaappi on hankala lukita ja poika ei halua näyttää pippeliä muille pojille.
Katastrofi, huomenna menevät uimaan mun kanssa, enkä peru reissua.
Mutta 11v toisaalta aika vanha menemään naisten puolelle, tyttöjä voi ahdistaa kun poika tuijottaa silmät pyöreinä pimppiä.
Nää on 99 ja 01.
Provot painukaa pellolle.

Ei halua näyttää pippeliä muille pojille? On se näkyvillä siellä naistenkin puolella...

Juu, onhan sielä naisten puolella pikkupoikia joten joutus kuiteen alasti olemaan poikien nähden. Se on voi voi ja poissa hallista jos ei isopoika muka kykene olemaan omalla puolellaan.

Just. No ei todellakaan sovi mennä naistenpuolelle. Johan tuon ikäisen on selvittävä vaikka mistä itse - jos ei uimahallissa toimiminen kuitenkaan suju, niin sitte pitää jäädä kotiin ja mennä harjottelemaan hommaa myöhemmin vaikka isän, isoisän, vanhemman kaverin, sedän, serkun tms. kanssa.

Me ei käydä uimahallissa, jos ei 9-vuotiaalle pojalle ole miesten puolelle kaveria. Yleensä se kaveri on mieheni, pojan isä.

Uimahalli on pedofiilien paratiisi. Yököttää ajatella, että suihkussa ja saunassa poikaani kyyläisi joku pedofiilipappaainen.

Yksin poika ei miesten puolelle mene, ennenkuin tiedän varmasti että osaa toimia oikein jos kohtaa moisia äijiä.

jotka niistä oulun uimahallikäynneistä vaahtoatte. Olen opettaja ja meillä uimahalleissa on ns. ryhmäpukuhuoneet, eli kellään ei oo avainta paitsi opella. Koska olen nainen, niin mä meen tyttöjen pukuhuoneeseen vahtimaan menoa ja miespuoleinen uimavalvoja menee poikien puolelle.

Itse asiaan, 11 v ei voi tulla naisten puolelle. Ja kannattaisi puhua siitä pikkusiskon pimpin tuijottelustakin jotakin, että ei oo kivaa tuommoinen tytön kannalta.

Jotenkin ällöttää lukea tuollaista, että isoveli on kovinkin kiinnostunut pikkusiskonsa alapäästä. Sairastahan tuo on. Isoveli tarttee nyt jotain keskusteluapua, ettei pikkusisko joudu isoveljen hyväksikäyttämäksi.

Ei 11 v naisten puolelle enää. Kyllä se osaa, käyt sen kanssa etukäteen läpi mitä tehdään ja missä vaiheessa, ja sanot että tarvittaessa kysyy apua joltakulta. Mun mielestä yli kouluikäiset omille puolilleen, varsinkin jos on taipumusta tuijotella muiden sukuelimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja teille tiedoksi:
jotka niistä oulun uimahallikäynneistä vaahtoatte. Olen opettaja ja meillä uimahalleissa on ns. ryhmäpukuhuoneet, eli kellään ei oo avainta paitsi opella. Koska olen nainen, niin mä meen tyttöjen pukuhuoneeseen vahtimaan menoa ja miespuoleinen uimavalvoja menee poikien puolelle.

Itse asiaan, 11 v ei voi tulla naisten puolelle. Ja kannattaisi puhua siitä pikkusiskon pimpin tuijottelustakin jotakin, että ei oo kivaa tuommoinen tytön kannalta.

siis koulun, ei oulun...

Ettei vaan olisi se poika olevinaan avuton että pääsee naisten puolelle katselemaan. Siis ihan uteliaisuudesta, en usko että tuonikäisellä muita motiiveja vielä olisi. Mutta, miesten puolelle vaan!

Hm. Et ole parempi kuin muut ja säännöt koskevat sinuakin. Joten ei, todellakin 11v on monta vuotta liian vanha menemään naisten puolelle. Kukaan kouluikäinen (yli 7v) ei saa mennä kuin oman puolensa pukuhuoneeseen ja pesuhuoneeseen.

Kovasti tulisia vastauksia ettei 11v. poika voi mennä naisten puolelle mutta asia on niin, että miesten pukuhuone ja suihkutiloissa pyörii kaikissa uimahalleissa reilusta parikymppisestä ylöspäin olevia naisia täysissä pukeissa, onko sekin sitten väärin?

Meillä 10v tyttö ja 12v poika.
Kyllä on poika jo 12-vuotiaana mennyt ihan miesten puolelle.
Ja tosiaan kyllähä siel kiertää niit miessiivoojia naisten puolella, joka on mielestäni epämiellyttävää.
Ap miten teillä meni hallireissu, vai kävittekö siellä?
Tsemppiä, meilläki ollut pojan kaa vastaava ongelma. :)
Mutta miesten puolelle vaan rohkeesti jos muillaki tällästä.

Yhteistyössä