Meinaan kokata huomenna "sunnuntaipäivällisen", eli ylitän itseni tekemällä muuta kuin makaronilaatikkoa. Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Haluan siis tehdä broilerin rintafileestä semmosia juttuja mutten tiedä niiden nimeä enkä sitä kautta osaa googlettaa ohjetta.

Mä siis haluaisin broilerin fintafileen sisälle koskenlaskijaa ja jotain mausteita. Mutta kuuluuko ne sitten laittaa uuniin vai paistaa pannnulla? Ja millä saan sen juuston pysymään siellä, ettei se sula ja valu pois?

Haluan siis tehdä broilerin rintafileestä semmosia juttuja mutten tiedä niiden nimeä enkä sitä kautta osaa googlettaa ohjetta.

Mä siis haluaisin broilerin fintafileen sisälle koskenlaskijaa ja jotain mausteita. Mutta kuuluuko ne sitten laittaa uuniin vai paistaa pannnulla? Ja millä saan sen juuston pysymään siellä, ettei se sula ja valu pois?

siihen sitä jotain ruoanlaitto narua? pysyiskö sillä hyvin sisuksissa. Käyttäisin kuumalla pannulla ja sen jälkeen muhimaan uuniin.

[QUOTE="laita";23073649]siihen sitä jotain ruoanlaitto narua? pysyiskö sillä hyvin sisuksissa. Käyttäisin kuumalla pannulla ja sen jälkeen muhimaan uuniin.[/QUOTE]

No ei mulla ole mitään ruoanlaittonarua :D

Ne tikut ei pala uunissa? Kun saslik (vai mitä ne nyt onkaan) tikutkin pitää uittaa vedessä, ettei ne pala grillillä...?

Ei pekonia, yäk! :D

Teenkö mä siihen broileriin jonkun viillon...siis silleen kuin lihapiirakkaan, vai rullaanko kuten letun, jonka sisällä hilloa? Onko väliä?

Js miten kauan uunissa ja asteet?

Ne tikut ei pala uunissa? Kun saslik (vai mitä ne nyt onkaan) tikutkin pitää uittaa vedessä, ettei ne pala grillillä...?

Ei pekonia, yäk! :D

Teenkö mä siihen broileriin jonkun viillon...siis silleen kuin lihapiirakkaan, vai rullaanko kuten letun, jonka sisällä hilloa? Onko väliä?

Js miten kauan uunissa ja asteet?

Viilto, 175 ja niin pitkään että näyttävät hyviltä.

Ei pala tikut uunissa.

Ei ne pala uunissa jossei ole liian korkea lämpötila/ellei ne koske uunin seinää. Mutta voi ne silti uittaa vedessä.

Tää on muuten sun vika! :O Nyt mun tekee kokoajan mieli hommata LISÄÄ gerbiilejä! :O Mä haluan uuden terraarionn ja lisää asukkaita. :D

voi hyvän tähee. miten laitat sen koskenlaskijan sinne? miten maustat? mitä kanaa?
muista nuijia kana ihan ohueksi ja nopeasti luikauttaa suolavedessä ni täytteet pysyy sisällä. voit koittaa myös paistopussia tai paisto haarukkaa ni pysyy muhevana!

Alkuperäinen kirjoittaja hyvikkä;23073780:
voi hyvän tähee. miten laitat sen koskenlaskijan sinne? miten maustat? mitä kanaa?
muista nuijia kana ihan ohueksi ja nopeasti luikauttaa suolavedessä ni täytteet pysyy sisällä. voit koittaa myös paistopussia tai paisto haarukkaa ni pysyy muhevana!

just..

Alkuperäinen kirjoittaja hyvikkä;23073780:

En oo kyllä koskaan nuijinut kananfilettä ohueksi tai suolavedessä luikauttanut täytettyä kananrintaa tehdessäni. Miten se suolavedessä luikautteleminen vaikuttaa siihen, miten täyte pysyy sisässä? Itse en ainakaan sinun ohjeesi mukaan tehdessäni laittaisi muita mausteita, suolaahan tuossa tulee sitten jo aika paljon. Liika maustaminen pilaa ruoan omat aidot maut. :) Tässähän on monta hyvää makua jo, kanan oma maku ja koskenlaskija. Ei siihen tarvita kuin hieman suolaa ja mahdollisesti mustapippuria.

Uusimmat

Yhteistyössä