Miksi ne isot, roikkuvat rinnat on niiin hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellen

Vieras
Siis en yleistä, ärsyttää vaan eräs kaverini, joka muistaa aina kehua omia isoja rintojaan =D Minusta kiinteät rinnat ovat kauniit, ovat ne sitten isot tai pienet. Mutta kun kaverillani on, kolmen imetyksen jälkeen, roikkuvat, lättänät rinnat. Nännitaso on navan seudussa. Joo-o, onhan niiden kuppikoko varmaan G tai H, kun ne rullaa ylös kuppeihin, mutta mitä sitten?

Muistaa aina säälien katsoa minun A-kupin rintojani (jotka minusta eivät kyllä nekään ole kauniit imetysten jälkeen =D ) ja tuoda esille sitä, kuinka HÄNELLÄ on niin isot rinnat. Lähinnä naurattaa... No, hän on tietenkin minua myös 50kg painavampi, itse olen tällainen vinkuheinä =D

kaikenkokoisissa rinnoissa on ne hyvät ja huonot puolet, tai ehkä joku B.kuppi vois olla kaikkein paras, ei liian iso, eikä liian pieni. vaatteita valittaessa pienirintaisella saattaa jäädä rintojen kohdalle löysä pussi, isorintaisella taas saumat ovat ihan väärässä paikassa ja napit nauraa rintojen kohdalta.
itse juuri ostin aivan ihanan mekon joka istuu täydellisesti muuaklta paitsi rinnoista, rintojen alle kuuluva sauma on keskellä rintoja ja kainalon kohdfalle kuuluva leikkaus tulee rinnan sivulle paljastaen puolet rintaliiveistä...kyllä äääärsyyttää..
ja isot rinnat riipahtavat aiemmin kuin pienet rinnat.

Toinen tykkää isoista ja toinen pienistä. Yleensä kai ne isommat rinnat herättää enemmän kiinnostusta, jos mies tykkää sellaisista. Itse olen riippuvaa f-kuppitasoa ja kyllä nuo herättää kiinnostusta niissä miehissä, jotka tykkää isoista. Kai tällaiset saisi silikonisina riippumattomina, mutta kyllä luomut riippuu aika paljon.

Ne nyt vaan on nätimmät ja mukavammat käsitellä kun on isot tissit, pienistä tisseistä ei ole mitään iloa kenellekään ja säälittää ne pikkutissit jotka kuvittelvat olevansa kauniita tisseistään :(

Mun E koon rinnat on hirveät, haluan nää pois! Kahden imetyksen jälkeen on mennyt lättäniksi ja nännit kasvanut molempina raskausaikoina, joten nekään eivät ole enää pienet ja "söpöt".

Niin, että kyllä kadehdin kiinteitä ja pieniä rintoja.

No älä välitä mitä hän puhuu. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Anna olla onnellinen rinnoistaa ja sano, että pidät kovasti omistasi. Jos on niin pölijä alkaa vänkäämään niin anna olla :) Itselläni on isot ja roikkuvat (en kovin paljon, mutta kuitenkin niin, että mua häiritsee) ja olen kyllä kateellinen pienistä ja kiinteistä rinnoista.

Laittakaa kuvia niistä muka isoista rinnoistanne tänne, luulen että kertoilette vaan muiden iloksi juttua isoista tisseistä mutta sieltä löytyykin vain pienet rusinat.

no mulla löytyy samanlainen kaveri. se painaa mua varmasti 30kg enempi ja sillon isot rinat. mutta ne myös roikkuu ja koska ylipainoa on niinpaljon ei niitä rintoja nyt niin huomaa. kai,tai sit oon saanu niistä yliannostuksen.
ei mulla itelläkään mikkää rusinat ole vaikka olen hoikka. kokoni on 65 G mutta pienen ympäryksentakia nää on ihan kohtalaisen kokoset kuitenkin mun kroppaan. mä en mainosta tissejäni muille kun miehelleni! mutta jos ja kun meidän kaverit niitä haluaa hehkuttaa niin antaa hehkuttaa. isot rinnat on enempi mun mieleen,mutta kyllä niiden pitäs olla esteettisesti kauniit,en pidä roikkuvista vaikka se kaikilla onkin eessä. jos ei turvaudu veitseen.

Minun kuppikoko on E (Changen koko) mutta nämä ovat tälläiset normaalinkokoiset, joskus tuntuu että pienet, kouraansopivat. Kiinteät rintani eivät taida ole koskaan olleet, imetys ei muuttanut niitä mihinkään suuntaan. Voisin ottaa ihan hiukkasen pienemmät jos saisin sen verta kiinteämmät.

[QUOTE="vieras";23384753]Pienet tissit ei ole tissit laisinkaan.Itselläni on isot rinnat, mutta mieheni on enemmän "peppumiehiä". Ei kaikkia miehiä kiinnosta rinnat.[/QUOTE]

Yläosattomuus esimerkiksi yleisellä uimarannalla ok, jos on pienet tissit, koska ne eivät itse asiassa ole tissit ollenkaan? Juuri tämän halusinkin kuulla. :whistle: Kiitos! :heart:

Naiset itkevät niin paljon omien "vikojensa" vuoksi, että hyvä vaan, jos on edes yhteen (tai kahteen) osaan itsessään tyytyväisiä. Antaakaa siis niiden riippurintaisten ystävin ihan rauhassa ylpeillä tisseillään. Ei se ole keneltäkään pois.

Yhteistyössä