Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähemmän hyvää huomenta täältä!
Toinen lapsi alkoi oksentamaan, toisella kamala flunssa, itsekkin flunssassa![]()
Joo, ois saanut olla jo tulematta tälläsia pakkasia![]()
On kyllä lumet sulanut kovaa vauhtia ! Positiivista !
Hienoa ! Siksi mä aamuisin tänne tulenkin. Jos saa edes yhdelle ihmiselle täällä mukavan mielen heti aamusta :heart:Huomenta
Mulle tulee niin hyvä mieli aina sun toivotuksista ja puuhailuista![]()
Mä sain tänä yönä kaksi ISOA koulutehtävää palautettua ja siis valmiiksi!!
Jihuu!
Samoin! Aina aamuisin aikaisin, kun odotan poikaani hakemaan mua heille vaavia hoitamaan niin tulen katsomaan, onko hyvän huomenen toivotukset tullut. Kiitos siitä sulle marabouHuomenta
Mulle tulee niin hyvä mieli aina sun toivotuksista ja puuhailuista![]()
Olis kiva tietää mimmoinen ihminen olet. Minä olen 55-vuotias mummeli, joka rakastaa tuota pikkutyttöä (lapsenlapsi) ja on siis koukkuuntunut lenkkeilyyn.:heart: Ja te saatte mulle tosi hyvän mielen noilla kommenteillanne . kiitos.
Olen seurannut virtuaalisesti elämääsi jo niinkin kaukaa kuin Wilman syntymästä saakka. Mukavaa elämää edelleenkin.Hyvää huomenta kaikille.
Täällä mummeli laittoi mustikkamuffinsit äsken uuniin.
Brunssille tulossa paljon sakkia.
![]()
Huomenia, huomenia. Vapaa viikonloppu. Otin siitä kaiken irti heti alkuunsa. Kirjoitin hyvällä mielellä yli puolet esseestäni tunnissa (1010 sanaa tuli rustattua vaaditusta 2000:sta); jätän huomiseksikin moista herkkua. Tänään ajattelin pakata perjantain lentomatkaa varten. Lapsilla on tekemistä, kuopus lähtee pian synttäreille (heti aamusta ovat) ja esikoinen sanoi menevänsä Heurekaan (vuosikortit muksuilla käytössä). Mulle jää sitten siivoaminen ja ruoanlaitto omassa rauhassa (tällainen "työäiti" nauttii kotitöistä), ajattelin kuunnella samalla musaa alkuperäisestä Woodstockista.
Heräsin tänään(kin) viideltä, vaikka ei olisi tarvinnut.Hei,
Olemme siis pitkän linjan rinnallakulkijoita. Olet ollut "jossain siellä" vaikeissakin vaiheissa.
Kiitos sinulle siitä. Silloin joskus "näkymöttömistä virtuaalikäsistä,jotka osaltaan kantoivat" oli oikeasti paljon lohtua.
Wilma nukkuu vielä (samoin muut pienet , niin omat kuin lapsenlapset).
Vain Jesse jo hereillä, pelailee vaarin tietokoneella.
![]()