HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia, huomenia. Vapaa viikonloppu. Otin siitä kaiken irti heti alkuunsa. Kirjoitin hyvällä mielellä yli puolet esseestäni tunnissa (1010 sanaa tuli rustattua vaaditusta 2000:sta); jätän huomiseksikin moista herkkua. Tänään ajattelin pakata perjantain lentomatkaa varten. Lapsilla on tekemistä, kuopus lähtee pian synttäreille (heti aamusta ovat) ja esikoinen sanoi menevänsä Heurekaan (vuosikortit muksuilla käytössä). Mulle jää sitten siivoaminen ja ruoanlaitto omassa rauhassa (tällainen "työäiti" nauttii kotitöistä), ajattelin kuunnella samalla musaa alkuperäisestä Woodstockista.

Mä sain tänä yönä kaksi ISOA koulutehtävää palautettua ja siis valmiiksi!!
Jihuu!

Onnittelut! Se on aina hieno fiilis! Mullakin tuo essee on kaihertanut sydänalassa, kun ei ole tässä ehtinyt ylitöiltä ja sukulaisvaateilta paneutua siihen ja mietin ahdistuneesti, että saanko mitään aikaan, koska deadline on jo keskiviikkona. Onneksi sitten syntyikin helpolla ainakin eka puolisko.

[QUOTE="vieras";23446327]Samoin! Aina aamuisin aikaisin, kun odotan poikaani hakemaan mua heille vaavia hoitamaan niin tulen katsomaan, onko hyvän huomenen toivotukset tullut. Kiitos siitä sulle marabou :)[/QUOTE]

:heart: Ja te saatte mulle tosi hyvän mielen noilla kommenteillanne . kiitos.

[QUOTE="vieras";23446339]Olen seurannut virtuaalisesti elämääsi jo niinkin kaukaa kuin Wilman syntymästä saakka. Mukavaa elämää edelleenkin.

Minä siis olen se, joka kyseli mikrotiasta.[/QUOTE]

Hei,

Olemme siis pitkän linjan rinnallakulkijoita. Olet ollut "jossain siellä" vaikeissakin vaiheissa.
Kiitos sinulle siitä. Silloin joskus "näkymöttömistä virtuaalikäsistä,jotka osaltaan kantoivat" oli oikeasti paljon lohtua.

Wilma nukkuu vielä (samoin muut pienet , niin omat kuin lapsenlapset).
Vain Jesse jo hereillä, pelailee vaarin tietokoneella.
:)

Huomenta vaan kaikille!

Aamukaffen jälkeen olisi tarkoitus suunnistaa kirpparille. Sen jälkeen Tapiolaan, siellä on Sydänpäivä, jokin hyvä luento olisi tarkoitus kuunnella.

Ihanaa, että on pikku pakkanen. On niin raikasta kävellä ulkona.

Huomenia, huomenia. Vapaa viikonloppu. Otin siitä kaiken irti heti alkuunsa. Kirjoitin hyvällä mielellä yli puolet esseestäni tunnissa (1010 sanaa tuli rustattua vaaditusta 2000:sta); jätän huomiseksikin moista herkkua. Tänään ajattelin pakata perjantain lentomatkaa varten. Lapsilla on tekemistä, kuopus lähtee pian synttäreille (heti aamusta ovat) ja esikoinen sanoi menevänsä Heurekaan (vuosikortit muksuilla käytössä). Mulle jää sitten siivoaminen ja ruoanlaitto omassa rauhassa (tällainen "työäiti" nauttii kotitöistä), ajattelin kuunnella samalla musaa alkuperäisestä Woodstockista.

Minne ajattelit reissata?

Hei,

Olemme siis pitkän linjan rinnallakulkijoita. Olet ollut "jossain siellä" vaikeissakin vaiheissa.
Kiitos sinulle siitä. Silloin joskus "näkymöttömistä virtuaalikäsistä,jotka osaltaan kantoivat" oli oikeasti paljon lohtua.

Wilma nukkuu vielä (samoin muut pienet , niin omat kuin lapsenlapset).
Vain Jesse jo hereillä, pelailee vaarin tietokoneella.
:)
Heräsin tänään(kin) viideltä, vaikka ei olisi tarvinnut.

Tuli kaikkia mietityksi siitä sikapiikistä. Kolme vauvaa on nyt syntynyt tuttavapiirissäni jollain tavalla (kuinka sanoisin) pikkuisen onnettomissa olosuhteissa. Kolme liikaa.

Pahin on 2 kk ikäinen vauva, joka joutuu sydänleikkaukseen. Kukapa näitä rokotusten vaikutuksia koskaan voi tietää.

[QUOTE="vieras";23446361]Heräsin tänään(kin) viideltä, vaikka ei olisi tarvinnut.

Tuli kaikkia mietityksi siitä sikapiikistä. Kolme vauvaa on nyt syntynyt tuttavapiirissäni jollain tavalla (kuinka sanoisin) pikkuisen onnettomissa olosuhteissa. Kolme liikaa.

Pahin on 2 kk ikäinen vauva, joka joutuu sydänleikkaukseen. Kukapa näitä rokotusten vaikutuksia koskaan voi tietää.[/QUOTE]

Vaikea niistä on sanoa.
Lylen kuolema olisi voitu ehkäistä rokotteella joten minä luonnollisesti näen ne positiivisemmin kuin moni muu... (ja esim. nyt tilasin Tiitille hepatiitti-rokotteet kun hänen ystävissään pari hepatiitti A:n kantajaa.)
Mutta koskaan ei voi tietenkään varmasti tietää.

Toivon, että sydänleikattava pienokainen toipuu hyvin.

Yhteistyössä