Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voi että, en jaksais valvoa enää
Onko työyö takana ?
Joo-o, töissähän mä kitkutan. Mites ootte näin aikasin hereillä ja pyhäkin vielä
Tosin itse herään aina viim. kuudelta.
Älä muuta sano ! ja oli niin raikas ilma !Huomenta!
Aurinko paistaa, ihkuuu!![]()
Voi ihanuus! Ja sä oot tietenkin jo käyny lenkillä?!Älä muuta sano ! ja oli niin raikas ilma !
Voi ihanuus! Ja sä oot tietenkin jo käyny lenkillä?!
Mä aioin jumpalle, mut taidanki hilpasta lasten kanssa mun vanhemmille ja käydä siellä sitte joen varressa hölkyttelemässä![]()
Huomenta! Ilma on kyllä mitä ihanin!! Saa taas lumet kyytiä
Tässä odottelen, että tuo pieni heräis jotta sais annettua kuumelääkkeen. Näyttää kuitenkin ainakin osa syötävästä/juotavasta pysyvän sisällä. Eilisen oli oksennustaudissa, yöllä nousi kuume.
Lähetähän tänne Jyväskyläänkin sitä aurinkoaTäällä on harmaata ja satelee vähäsen, mutta kyllä linnut laulaa.
Jaahas sitä ollaan samasta paikasta :wave:
:wave: Tästä Jyskälän liepeiltä olen.
Näin teemme! Vaan kyllä tämä harmaa aamukin menettelee. Partsilla join kahvit kun eilen sain sen siivottuakin - havut roskiin ja narsisseja tilalleNo eiköhän tilata se mollikka tännepäin, kun nuo muut niin kehuvat kaunista aamuaMutta olihan eilenkin aamu harmaa ja päiväksi kirkastui.
Kiitos samoin sinulle. Mulla tosin on niin mukava työnantaja, että tykkään niistä työpäivistäkin. Tosin vaativa se on. Ja 75-senttinen. Tänään täyttää 11 kkJuu partsille tästä minäkin, mutta pienintä laittaa vaunuun aamu-unille. Mulla vielä kaikki kevätkukkaset kaupassaMukavaa pyhävapaata säästä huolimatta!!!!
Kiitos samoin sinulle. Mulla tosin on niin mukava työnantaja, että tykkään niistä työpäivistäkin. Tosin vaativa se on. Ja 75-senttinen. Tänään täyttää 11 kk![]()