Äitini(juoppo)meni sitten lopettamaan siskoni koiran eikä kertonut kelleen mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta-80

Jäsen
09.10.2010
159
0
16
45
Siskoni on siis 17v ja muutti alkuvuodesta opiskelemaan eri paikkakunnalle.Hänen 4v.koiransa jäi äidilleni...nyt eilen sitten oli vienyt koiran piikille eikä kertonut siskolleni tai meille muille mitään.Kun hän ei kuulemm enään jaksanut.

Siis miten joku ihminen voi tehdä noin omalle lapselleen??siskoni sai juuri oman asunoon toiselta paikkakunnalta ja koiran oli tarkoitus muuttaa hänen luokseen ensi vkl.Tähän asti sisko on asunut solussa johon koiraa ei saanut tuoda.vkl oli koiran kanssa kyllä.

Kyllä äitini on ollut juoppo aina ,muttei koskan kenellekkään olisi tullut mieleen että tällaista tekisi,ei koskaan.Hoiti koiran kuitenkin tähän asti hyvin,en tiedä miksi tämän avauksen tein,ehkä en vaan voi käsittää miten ihminen voi noin tehdä:(

Äitisi on ihan sairas päästään. Jos olisin siskosi, niin se olisi sitten siinä. Koskaan ei enää tarvitsisi soittaa, sillä mulla ei olisi enää mitään asiaa tuollaiselle sekopäälle.

Isäni joskus juovuspäissään oli mennyt ja lopettanut siskoni collien.Ihmettelin kun tulin kotiin että missä koira ja sitten huomasin, että eteisestä oli mato poissa ja aavistin heti mitä oli tapahtunut. Koko perhe oli tosi vihaisia isälle ja sisko teki rikosilmoituksen.Kun isä sai päänsä selväksi, pyysi anteeksi ja siskokin antoi sitten jossain vaiheessa anteeksi ja rikosilmoituskin vedettiin pois.Muistelisin että isä korvasi rahallisesti, vaikka eihän se koiraa takaisin tuonut.Välit eivät kuitenkaan menneet isään.

Oma äitini lopetti mun koiran opiskeluaikanani sanomatta sanaakaan. Väsyi kuulema. Olisin kyllä odottanut jotain kommunikointia. Äitini ei juo tms. mutta eipä niin hirveästi välitä mun ajatuksistakaan, kaiketi.

no mä olin synnärillä tekemässä ensimmäistä lastamme. anoppi oli sillä aikaa ammututtanut mun rakkaan kissan , koska sitä ei kuulema enää voi pitää kun vauva tulee ja se kantaa kaikenmaailman tauteja kuulema ja voi vaikka raapia. ja vielä perusteli, että nythän sulla on vauva, mitä sä enää kissalla teet. ehkä olis jättänyt kissani rauhaan, jos olis tiennyt, minkä toin tilalle:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23764915:
no mä olin synnärillä tekemässä ensimmäistä lastamme. anoppi oli sillä aikaa ammututtanut mun rakkaan kissan , koska sitä ei kuulema enää voi pitää kun vauva tulee ja se kantaa kaikenmaailman tauteja kuulema ja voi vaikka raapia. ja vielä perusteli, että nythän sulla on vauva, mitä sä enää kissalla teet. ehkä olis jättänyt kissani rauhaan, jos olis tiennyt, minkä toin tilalle:xmas:

:O

Miten se on sen lopettanut? Eikö ne ole siellä lääkärissä kysellyt kuka koiran omistaa?

Tekisin itse rikosilmoituksen. Koira on omistajansa omaisuutta, eikä siitä voi toinen ihminen päättää. Ja tän sanoo laki.

[QUOTE="vieras";23764959]Miten se on sen lopettanut? Eikö ne ole siellä lääkärissä kysellyt kuka koiran omistaa?

Tekisin itse rikosilmoituksen. Koira on omistajansa omaisuutta, eikä siitä voi toinen ihminen päättää. Ja tän sanoo laki.[/QUOTE]

Joku mutsin kaveri oli vienyt koska äiti on ollu siinä kunnossa jo pari viikkoa ettei taatusti olis eläinlääkäri lopettanut tervettä koiraa jonka omistaja on ihan täynnä.kai ne on keksinyt jonkun valheen koirasta,en tiedä,selvitellään just mikä eläinlääkäri sen lopetuksen on tehny.

Koira oli sekarotuinen eikä sillä ollut papereita,mun mielestä siskon kantsis tehä rikosilmoitus ja kunhan tokenee shokistaan niin uskon näin käyvänkin.

Joku mutsin kaveri oli vienyt koska äiti on ollu siinä kunnossa jo pari viikkoa ettei taatusti olis eläinlääkäri lopettanut tervettä koiraa jonka omistaja on ihan täynnä.kai ne on keksinyt jonkun valheen koirasta,en tiedä,selvitellään just mikä eläinlääkäri sen lopetuksen on tehny.

Koira oli sekarotuinen eikä sillä ollut papereita,mun mielestä siskon kantsis tehä rikosilmoitus ja kunhan tokenee shokistaan niin uskon näin käyvänkin.

voihan perkele, vielä sekottanu hommaan muitaki :( ilmotusta vain. ja soittaa ell kuhan saatta selvilel kuka soli.

naapurikunnassa mummo vei lapsenlapsen koiran lopetettavaksi. koiran omistaja oli täysikänen 26v, mutta mummo halusi eroon koirasta :/ välit meni ja ell lopetti työnsä tämän jälkeen ja muutti pois

[QUOTE="popp";23764956]Ihmeen monta vastaavaa tarinaa on jo tullut ilmi. Käsittämätöntä! :O[/QUOTE]

eikö ookkin..Olis saanut mutsiin pistää sen piikin....tosin sellasta juomista on vimeajat ollut että hyvä jos kesän yli elää itekkään.

voihan perkele, vielä sekottanu hommaan muitaki :( ilmotusta vain. ja soittaa ell kuhan saatta selvilel kuka soli.

naapurikunnassa mummo vei lapsenlapsen koiran lopetettavaksi. koiran omistaja oli täysikänen 26v, mutta mummo halusi eroon koirasta :/ välit meni ja ell lopetti työnsä tämän jälkeen ja muutti pois

Mä kanssa kiitän luojaa ettei systerin tarvii asua enään kotona.Isoveljemme lupas hakea siskon loput vaatteet,ettei sen tarvitse nähdä koko ihmistä.

[QUOTE="popp";23764956]Ihmeen monta vastaavaa tarinaa on jo tullut ilmi. Käsittämätöntä! :O[/QUOTE]

Niinpä! Kuinka jotkut ihmiset voi tehdä noin! Ja varsinkin ap:n äitiä ihmettelen kun kerran sisko olisi koiran ittelleen ottanut ens viikonloppuna niin kai siinä yksi viikko olisi mennyt. Mitä lie ajatellut viinan turruttamilla aivoillaan.

Voi jumalauta millainen raivo nousee näitä kirjoituksia lukiessa! Se on ihan takuuvarma että jos joku tappaisi mun rakkaan lemmikkini niin kävisin varmaan käsiksi. Ja välit olisi poikki lopullisesti, ikinä en haluaisi kyseisestä ihmisestä enää kuulla. Tosin varmasti jotenkin vaatisin tilille teostaan.

Milläs se ell:kään voisi tietää, kenen joku koira on? Etenkin jos on kyse paperittomasta, siruttomasta koirasta. Ja ainahan voi keksiä jonkun hienon stoorin siitä, miten ko, eläin on purrut naapurin kolmevuotiasta ja se pitää lopettaa, kun ei kerran mitään vaivaa ole, jolla lopetustarpeen perustelisi.

Luulen, että tässä ell:kin kokee ison mieliharmin, kun saa kuulla, miten häntä on viilattu linssiin. Veikkaan, että yhteistyöhalua häneltä löytyy, ellei sitten säikähdä hitosti sitä, mitä on vahingossa tehnyt. Mua ainakin vituttaisi kuulla, että mut olisi huijattu lopettamaan jonkun terve lemmikki.

Yhteistyössä