A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Köh. Siis kaksi vaihtoehtoa:
A. Sattumoisin molemmille tulee mieleen, että tortilloita ei ole ollut pitkään aikaan.
B. Sinulla ja miehelläsi on telepaattisia kykyjä, joiden olemassaoloa maailman älykkäimmät tiedemiehet eivät ole pystyneet ikinä todistamaan. Kykenette siirtämään ajatuksia toisillenne pitkien matkojen päähän. Jos teidän kykyjenne alkuperä selvitettäisiin perinjuurin, romuttaisitte todennäköisesti koko modernin viestintäteknologian tarpeen.
Ja sinun mielestäsi vaihtoehto B on siis se todennäköisempi?
No ajatustensiirtoahan se nimenomaan tarkoittaa. Ei sitä, että kaksi ihmistä ajattelee samoja asioita muuten vaan.
Joo. Olet nähnyt hänestä unta ja ystäväsi on nähnyt unessa teidän seurustelevan. Miettiessäsi ukkoa päähäsi tuli englanninkielinen lause "tulen rakastamaan sinua", mistä lie hempeilybiisistä peräisin. Kysymyksiä?Tämä varmaan kuullostaa aika uskomattomalle (todellakin kuullostaa). Olen tavannut muutama kuukausi sitten erään ihmisen, vastakkaista sukupuolta. Heti alusta saakka minulla on ollut tunne että meillä on hyvin samantyyppinen arvomaailma ja elämänkatsomus. Minusta tuntuu, että tällä tyypillä ja minulla on jonkinlainen yhteys, olen itsekin ihmeissäni. Eräs päivä tässä hän ikäänkuin olisi lähettänyt minulle ajatuksen: I will love you. Se asiassa olikin jännää, etten koskaan ole tiennyt sitä noin kirjoitettavan, olen luullut että se on I love you. Että olin, tosi ihmeissäni. Olen nähnyt hänestä unta ja tuttavani on nähnyt unessa meidän seurustelevan. Osaako joku selittää?
Tämä varmaan kuullostaa aika uskomattomalle (todellakin kuullostaa). Olen tavannut muutama kuukausi sitten erään ihmisen, vastakkaista sukupuolta. Heti alusta saakka minulla on ollut tunne että meillä on hyvin samantyyppinen arvomaailma ja elämänkatsomus. Minusta tuntuu, että tällä tyypillä ja minulla on jonkinlainen yhteys, olen itsekin ihmeissäni. Eräs päivä tässä hän ikäänkuin olisi lähettänyt minulle ajatuksen: I will love you. Se asiassa olikin jännää, etten koskaan ole tiennyt sitä noin kirjoitettavan, olen luullut että se on I love you. Että olin, tosi ihmeissäni. Olen nähnyt hänestä unta ja tuttavani on nähnyt unessa meidän seurustelevan. Osaako joku selittää?
Joo. Olet nähnyt hänestä unta ja ystäväsi on nähnyt unessa teidän seurustelevan. Miettiessäsi ukkoa päähäsi tuli englanninkielinen lause "tulen rakastamaan sinua", mistä lie hempeilybiisistä peräisin. Kysymyksiä?
Pelkkä terveeltä kuulostava ihmissuhteen alku ei riitä, pitäisi sotkea jotain yliluonnollista potaskaa siihen erikoisuudentavoittelun vuoksi. Suoraan sanoen tuo on se selitys, jonka minä keksin.En ymmärrä mitä selitettävää tässä on?
No, on toki, tavallaan. Telepatia on samalla tapaa mahdollista, kuin jumalten olemassaolo tai kuussa asuvat yksisarviset, joita ei pystytä aistimaan. Kaikki noista ovat mahdollisia, mutta äärimmäisen epätodennäköisiä ja ei millään tapaa todistettuja. Käytännössä olemattomia asioita.En itsekään oikein jaksa uskoa telepatiaan, mutta ihan mielenkiintoista tietää voisiko se kuitenkin olla mahdollista?