Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä olen mielestäni ihan tavallinen suomalaanen nainen. En mikään kaunotar, mutta en mikään rumakaan.

Silti aina saan kuulla kaikkia paskaa ulkonäöstäni täällä palstalla. Mistä tuo johtuu? Olenko sitten joidenkin mielestä aivan kamalan ruma? Itte ainakin tiedän paljon naisia jotka on rumempia kuin mä.

Vai sekö hiertää joitakin, että en suostu pitämään itteäni rumana. Palstalogiikan mukaan mä en voi miestä saada ulkonäköni takia. Just. Pyhästä hengestähän mä olen kaks kertaa tullut raskaaksi.

Mua oikiasti ärsyttää kun on keskustelu mikä tahansa niin joku pelle on siellä urputtamassa mun naamasta tai painosta. Siis haloo oikiasti. Oma elämä ja aivot olis kova sana.

Mä olen mielestäni ihan tavallinen suomalaanen nainen. En mikään kaunotar, mutta en mikään rumakaan.

Silti aina saan kuulla kaikkia paskaa ulkonäöstäni täällä palstalla. Mistä tuo johtuu? Olenko sitten joidenkin mielestä aivan kamalan ruma? Itte ainakin tiedän paljon naisia jotka on rumempia kuin mä.

Vai sekö hiertää joitakin, että en suostu pitämään itteäni rumana. Palstalogiikan mukaan mä en voi miestä saada ulkonäköni takia. Just. Pyhästä hengestähän mä olen kaks kertaa tullut raskaaksi.

Mua oikiasti ärsyttää kun on keskustelu mikä tahansa niin joku pelle on siellä urputtamassa mun naamasta tai painosta. Siis haloo oikiasti. Oma elämä ja aivot olis kova sana.

Sää oot tehnyt aiemminkin aloituksen samasta asiasta. Ja ei, et ole ruma :)! Nätit silmät mielestäni!

Olet vain saanut noita perskärpäsiä, älä niistä välitä. Ne on katkeroituneita kiusaajia.

Mielestäni olet myös ihan tavallinen suomalainen nainen, et missi etkä ruma. Kuten itsekin olen.

Et ole ruma!! Ja palstalta olen oppinut sen, että pitää olla lähestulkoon alipainoinen ettet olisi muiden naisten silmissä joku sotanorsu, miehet taas useimmiten ajattelee toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja äh;23902138:
Mielestäni olet myös ihan tavallinen suomalainen nainen, et missi etkä ruma. Kuten itsekin olen.

Kuten on moni muukin.

Mitä hienoa olisi kauneudessa jos kaikki olisi kauniita?

mun mielestä et ole ruma. joku on oikeesti sulle vaan kateellinen ja koittaa sen tähden pahoittaa sun mieles, luultavasti joku täysin elämäänsä kyllästynyt vanha akka jolla ei oo muuta tekemistä kun kiusata toisia.

[QUOTE="vieras";23902130]Valitettavasti ne kusipäät vaan urputtaa saadakseen sut ärsyyntymään just noin. Ei mitään muuta syytä.[/QUOTE]

Just näin. Nätti tyttö oot :D Sun pitää opetella päästämään toisesta korvasta sisään toisesta ulos noitten torveloitten jutut. Niillä ei kato oo enää ketään ketä kiusata, kun nykyään sitä ei saa tehdä työpaikallakaan ilman seurauksia.

No mua ainakin ärsyttää noi sun "suomalaanen" "yksityynen" "tällaanen" "oikiasti".
Se antaa susta vähän tyhmän vaikutelman.
Onko sulla kaksi lasta?

[QUOTE="HEI";23902169]No mua ainakin ärsyttää noi sun "suomalaanen" "yksityynen" "tällaanen" "oikiasti".
Onko sulla kaksi lasta?[/QUOTE]

Mutta siis rumana en ap:ta pidä.

[QUOTE="HEI";23902169]No mua ainakin ärsyttää noi sun "suomalaanen" "yksityynen" "tällaanen" "oikiasti".
Onko sulla kaksi lasta?[/QUOTE]

No anteeksi kun oon pohojalaanen.

Mulla on yksi lapsi. Toinen raskaus päätyi keskenmenoon. Mun ainokaanen on kesäkuun 12. päivä 7,5v.

Minun mielestäni kukaan ihminen ei ole ruma. En ole nähnyt kuvaasi (vai onko se tuo avattaresi?) mutta tuntuu pahalle, että ketään haukutaan rumaksi.

Missäs välissä sä oot toisen lapsen tehnyt?

Mä pääsisin kanssa sarjaan älyttömän ruma, tosin itsetuntoni on sillä tasolla, että en ikinä laittais tänne kuvaani. - eli isot pisteet sinulle että näet itsesi sellaisena kuin olet, rohkeana ja kauniina.

eipä tällä palstalla muutenkaan suvaita mitään normaalissa elämässä tavallista, pahimmat huutelijat ampuvat alas kaikkien muiden, ruokavalion, lastenkasvatuksen, vaatteet, elämäntavan jne.
Vain heidän omansa on toimiva malli. Ulkonössäkin. Maailma tarttee muutakin kuin samasta mallinukesta kopiotuja mutrusuita :D

Ole iloinen, että elämänkokemuksesi riittää pääsemään niitten yläpuolelle, kenen elämän suurin kriisi on kynnen katkeaminen tai jos 80 e muotipipo vanuttuu pesussa :D

Mä en nyt muista sun ulkonäköä, mutta tulee mieleen, että oisko esillä olleet kuvat olleet jollain tapaa epäonnistuneita? Mä olen itse ihan normaalin näköinen, mutta silti hyvin arka ulkonäköni suhteen, jonka vuoksi en ole täällä kuviani juurikaan esitellyt. Sun pitää olla hyvin rohkea, ja sitä sinussa ihailen :)

Oot usein tyly kommenteissas ja tosikko. Lisäksi kuvissa totinen. Aika pelottavan kuvan susta saa helposti ja sellaisen pirttihirmun... Ruma et kylläkään ole, et tavallisen tylsäkään, vaan kaunis, etenkin kun hymyilet.

Mua on koko elämäni ajan haukuttu rumaksi, kasvot ovat kuulemma epäsymmetriset, näytän v-mäiseltä, oon ollu liian laiha, liian lihava jne. Se onkin jättänyt arpensa muhun, elän jatkuvassa itseinhossa, joskus jopa tekee mieli pyydellä anteeksi olemassaoloani. Ehkä olen vain törmännyt sellaisiin ihmisiin joilla on tarve pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita, tai sitten oikeasti olen vastenmielisen näköinen, en tiedä.
Mutta olen huomannut mitä vanhemmaksi tulen, sitä useammin nuo kommentit menevät toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Ehkä se itsetuntokin siitä sitten joskus nousee hieman korkeammalle...

[QUOTE="eeee";23902202]Minun mielestäni kukaan ihminen ei ole ruma. En ole nähnyt kuvaasi (vai onko se tuo avattaresi?) mutta tuntuu pahalle, että ketään haukutaan rumaksi.[/QUOTE]

Nyt nainen sivistystä kehiin! Mun avattaren kuva on yhdestä elokuvahistorian tunnetuimmasta elokuvasta. :D

Aika monesti teet näitä aloituksia samasta aiheesta. Joitain kuvia susta olen nähnyt ja suurin osa ei ole olleet onnistuneita. Olet ihan tavallinen suomalainen nainen, tosin näytät itseäsi vanhemmalle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä