Vittu noi käärmeet pitäisi kieltää lemmikkeinä!!!!!!!!!!!!1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saattana!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saattana!!

Vieras
Viljakäärme luikerteli vieraaseen sänkyyn
Julkaistu: 11.06.2011 14:22 Kommentteja ()
Kotkan Karhulassa asuvaa ihmistä odotti lauantain vastaisena yönä yllätys.

Kun hän oli menossa nukkumaan, sängystä löytyi vajaan metrin mittainen viljakäärme.

Viljakäärme kuuluu kuristajakäärmeisiin, koska se kuristaa saaliinsa hengiltä ja syö sen sitten kokonaisena.

Käärme on kuitenkin ihmiselle vaaraton. Luonnossa se syö muun muassa pieniä jyrsijöitä, linnunpoikasia ja -munia sekä sammakoita.

Käärme oli karannut jo puoli vuotta aiemmin samasta rapusta ylemmän kerroksen asunnosta. Mysteeriksi jää, missä käärme on viettänyt viimeiset kuusi kuukautta.

Pelastuslaitos toimitti käärmeen tilapäismajoitukseen eläinkauppaan, josta käärmeen omistaja voi sen noutaa.

- Käärme käyttäytyi aggressiivisesti ja oli varmasti nälissään.

Eläinkaupassa käärmeelle annettiin hiiri, jonka se hotkaisi heti, kertoi palomestari Juha Säämänen Kymenlaakson pelastuslaitokselta.

Tommonen olisi paljon parempi lemmikki
7452_lisko.jpg

[QUOTE="Lila";23957053]HÖH, jutteletko paljonkin käärmeen kanssa?[/QUOTE]

miksei käärmeelle voi puhua jos kerran koirallekin? Puhutaan pikkulapsillekin ja koomassa makaavillekin vaikka ne ei voi vastata.

Siis mulla ei todellakaan ole käärmettä, eikä ikinä tule olemaankaan. Samaa mieltä olen siitä, että iljettäviä ovat. Mutta lemmikki se jollekin on siinä, missä koira tai kissa tai vaikka akvaariokalakin on.
Ja totatota, jutteletko sä sitten koirasi kanssa? :D Ja joo, mäkin puhun kyllä koiralleni, mut ei siitä vielä tähän mennessä ihan keskustelua ole syntynyt :D

[QUOTE="Lila";23957065]Satavarmasti. Myös kissan kanssa vaihdan aina päivän kuulumiset. :D[/QUOTE]

Eiköhän ne joilla on käärme lemmikkinä juttele sille samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23957155:
Mun lemmikilläni tulee olla turkki. Vähintäänkin höyhenet (ne kanat joita meillä ei siis vieläkään ole).

Mun siskolla on käärme ja se on ällö. Yääääh. Mä pelkään että siitä saa salmonellan :D

Kaikkein paras on lemmikki jonka voi kytkeä pois päältä silloin kun sitä ei tarvitse :) Mikä ihme siinä on kun nykyihmiselle ei virtuaaliset lemmikit riitä. Eikö ihmiset ole kehittyneet yhtään sitten keskiajan???

Mä pelkään koiria paljon enemmän kuin käärmeitä.

Ja MÄ juttelen itseni kanssa... Ei tulisi mieleenikään puhua millekään älyttömälle. Juu, puhun silti mieheni ja lasteni kanssa, vaikka joskus epäilenkin niitten järjenjuoksua...

[QUOTE="vieras";23957291]Mä pelkään koiria paljon enemmän kuin käärmeitä.

Ja MÄ juttelen itseni kanssa... Ei tulisi mieleenikään puhua millekään älyttömälle. Juu, puhun silti mieheni ja lasteni kanssa, vaikka joskus epäilenkin niitten järjenjuoksua...[/QUOTE]

Jotkut puhuu tietokoneelleen, varsinkin jos ne eivät toimi kunnolla.

Siis ne saa elää jotka on söpöi ja jotka kattelee kivasti silmiin ku niille puhuu. Just.

Yhteistyössä