Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TriplaIsä

Aktiivinen jäsen
07.10.2008
12 280
4
36
Voisiko joku kertoa miksi luonolliset kulmakarvat pitää repiä naamasta irti ja piirtää siihen itse uudet kammotukset tilalle?

Poikkeuksetta maalatut kulmat ovat KAMMOTTAVAN näköiset joten voisiko joku joka näin tekee, perustella hieman valintaansa. Luuleeko joku niiden olevan viehättävät?

brows1.jpg

drawn-eyebrows-1.jpg

z218149203.jpg

latina-copy.jpg

7.jpg

e10_Eyebrows-s311x400-27756-580.jpg

CAS%2B24.jpg

eyebrows-tattoo.jpg

ugly-eyebrows-chola.jpg

no itsekkin ihmetelly samaa ja sitä näkee yllättävän paljon. Eräs kaverini vetää partahöylällä kulmakarvat veks ja vetää kajalilla viivat....:headwall:

Ja taas melko mustavalkoinen teidän maailma..mun ystävällä on tauti, jonka takia kaikki kehon karvat tippuu pois.

Jos hän ei kulmia maalais, niin täällä huudettais kuorossa "ette ikinä arvaa miten kammottavan naisen näin taas kaupungilla" ja pari yökkäystä perään. Miten teitä vois miellyttää?

[QUOTE="meikä";24043601]Ja taas melko mustavalkoinen teidän maailma..mun ystävällä on tauti, jonka takia kaikki kehon karvat tippuu pois.[/QUOTE]
Kaikki ymmärtänevät että tässä tarkoitetaan itseaiheutettua kammotusnaamaa. Kauneuden tavoittelua joka suoraan sanottuna menee paineella reisille.

Ällökulmat + duck face = tosipissis.
tumblr_lh4pliDLNO1qe9bvko1_500_thumb.jpg

[QUOTE="meikä";24043601]Ja taas melko mustavalkoinen teidän maailma..mun ystävällä on tauti, jonka takia kaikki kehon karvat tippuu pois.

Jos hän ei kulmia maalais, niin täällä huudettais kuorossa "ette ikinä arvaa miten kammottavan naisen näin taas kaupungilla" ja pari yökkäystä perään. Miten teitä vois miellyttää?[/QUOTE]

Tuo on asia erikseen ja sen ymmärrän kun silloin maalaa ne kulmakarvat.Suurimmalla osalla varmaan ei tuollaista sairautta ole.

[QUOTE="meikä";24043601]Ja taas melko mustavalkoinen teidän maailma..mun ystävällä on tauti, jonka takia kaikki kehon karvat tippuu pois.

Jos hän ei kulmia maalais, niin täällä huudettais kuorossa "ette ikinä arvaa miten kammottavan naisen näin taas kaupungilla" ja pari yökkäystä perään. Miten teitä vois miellyttää?[/QUOTE]

Ne karvat voi myös hennosti maalata ja käyttää vähemmän huomiohakuista väriä kuin mustaa. Kyllä mä tunnen ihmisiä jotka osaavat "piirtää" ne tosi luonnollisen näköiseksi.

Ystävä ei näytä sairaalta, eikä sitä mainosta. Maalaa kulmansa, koska muuten kulmakarvoja ei ole. Meikkaa muutenkin ja näyttää normaalilta, voisi olla kuka tahansa noista tytöistä.

Tulisiko teille arvostelijoille parempi mieli jos hän laittaisi lapun kaulaan jossa lukisi " hei, olen marjukka ja minulla on alopecia, ethän järkyty minun ulkonäöstä kiitos" ?

Ja missäs se suvaitsevaisuus taas on? Tämäkö se on sallittu haukkumisenkohde, mutta ylipaino, alipaino yms. ovat kiellettyjä? Onneksi ei kaksinaismoraalia löydy täältä :D Sitä saa haukkua mikä ei omaan nilkkaan kopsahda.

[QUOTE="meikä";24043639]Ystävä ei näytä sairaalta, eikä sitä mainosta. Maalaa kulmansa, koska muuten kulmakarvoja ei ole. Meikkaa muutenkin ja näyttää normaalilta, voisi olla kuka tahansa noista tytöistä.

Tulisiko teille arvostelijoille parempi mieli jos hän laittaisi lapun kaulaan jossa lukisi " hei, olen marjukka ja minulla on alopecia, ethän järkyty minun ulkonäöstä kiitos" ?

Ja missäs se suvaitsevaisuus taas on? Tämäkö se on sallittu haukkumisenkohde, mutta ylipaino, alipaino yms. ovat kiellettyjä? Onneksi ei kaksinaismoraalia löydy täältä :D Sitä saa haukkua mikä ei omaan nilkkaan kopsahda.[/QUOTE]

et viittis takertua tähän yhteen kaveriin, koska maailma on pullollaan terveitä ihmisiä jotka tussittaa kulmansa omituisesti ihan vaan ilman tauteja.

Ja kumien maalaamisessa on tapansa ja tapansa.. :D

tuossa pätkässä on aika alussa oikeen tosi tyylikäs esimerkki aiheesta :D

[video=youtube;0CPLzNtLaf4]http://www.youtube.com/watch?v=0CPLzNtLaf4[/video]

[QUOTE="meikä";24043639]Ystävä ei näytä sairaalta, eikä sitä mainosta. Maalaa kulmansa, koska muuten kulmakarvoja ei ole. Meikkaa muutenkin ja näyttää normaalilta, voisi olla kuka tahansa noista tytöistä.

Ja missäs se suvaitsevaisuus taas on? Tämäkö se on sallittu haukkumisenkohde, mutta ylipaino, alipaino yms. ovat kiellettyjä? Onneksi ei kaksinaismoraalia löydy täältä :D Sitä saa haukkua mikä ei omaan nilkkaan kopsahda.[/QUOTE]

Kukaan ei sun ystävääsi haukkunut tai tautiaan morkannut. Relaa pikkasen!!

Mullakin läheinen jolla alopecia ja käyttää peruukkia, malaa kulmansa yms. mutta en mä täällä riehu vaan nauran noille överikuville.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mitä nyt oikein mesoat sillä eihän ystäväsi kuulu tähän kammotusten joukkoon koska näyttää normaalilta.
Tässä tarkoitus on ollut ottaa kantaa vain överiksi menneeseen meikkaukseen ja vääristyneeseen näkemykseen kauneudesta ja hyvästä mausta.
Understood?

Hyvä kysymys. Usein on kammottavaa katsottavaa tuollaiset kulmat. Toisaalta niitten perusteella on varsin helppo tunnistaa kyseisten kulmien kantaja tietyn sosiaaliluokan edustajaksi... :whistle:

No, toivotaan ettei teille tai teidän lapsille tule ko. sairautta.. Ja olkaa hyvä, areena on vapaa.

Arvostelkaa muita ihan sydämmenne kyllyydestä jos siitä tulee hyvä mieli. Mut jos sitten ensi kerralla kun se arvosteltava aihe liippaa omaa elämää niin olkaa hiljaa ja ottakaa " haukut" vastaan ;) Koska ei se teidän arka paikka ole yhtään sen kummempi kuin tämäkään..

no voi herran jestas...taitaa pikkasen pipoa kiristää :D maalatkoon kukin naamansa just niin ku tykkää (ilman sairautta tai ei) mutta ruman näköstä se on jos niitä juukelin viivoja ei osaa nätisti tehdä....:headwall:

[QUOTE="meikä";24043689]No, toivotaan ettei teille tai teidän lapsille tule ko. sairautta.. Ja olkaa hyvä, areena on vapaa.

Arvostelkaa muita ihan sydämmenne kyllyydestä jos siitä tulee hyvä mieli. Mut jos sitten ensi kerralla kun se arvosteltava aihe liippaa omaa elämää niin olkaa hiljaa ja ottakaa " haukut" vastaan ;) Koska ei se teidän arka paikka ole yhtään sen kummempi kuin tämäkään..[/QUOTE]

Kauhia kun sulla on paha olla. Onko se sittenkään kaveri kuka sairastaa.
Enkä muuten koskaan , koskaan ole kuullut livenä, tai nähnyt palstalla että kulmakarvattomuudesa olisi valitettu / haukuttu ?
Oletko sä ?

Ei hyvää päivää te ootte ihmeellisiä ihmisiä..mitä väliä toisen meikkaamisella on? Mitä se teitä liikuttaa? Keskittykää omiin elämiinne, te pikkusieluisen ällötykset. Varmasti siinä omassa elämässä löytyy jotain parannettavaa? Jos ei niin olette varmaan täydellisiä ihmisiä jotka saaneet ylemmän tahon siunauksen nauraa muille.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24043557:
Voisiko joku kertoa miksi luonolliset kulmakarvat pitää repiä naamasta irti ja piirtää siihen itse uudet kammotukset tilalle?

Poikkeuksetta maalatut kulmat ovat KAMMOTTAVAN näköiset joten voisiko joku joka näin tekee, perustella hieman valintaansa. Luuleeko joku niiden olevan viehättävät?

brows1.jpg

drawn-eyebrows-1.jpg

z218149203.jpg

latina-copy.jpg

7.jpg

e10_Eyebrows-s311x400-27756-580.jpg

CAS%2B24.jpg

eyebrows-tattoo.jpg

ugly-eyebrows-chola.jpg

Osa aika hurjia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Uusimmat