Mies haki passin klo 21 ja kertoi lähtevänsä kaverinsa kanssa Tallinaan/risteilylle heti.. Voi Vit*u!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just näin

Vieras
Jäi suu auki ja kysyin että mitä. Mies vastasi että kaveri maksaa matkan ja otti passin mukaan ja juoksi taxiin.
Oikeasti, näinkö parisuhteessa toimitaan, minuutissa haetaan passi ja juostaan taxiin??
Kieltämättä olen aivan sanaton ja suunnattoman vihainen.
Sanaakaan en ennen tätä kuullut reissusta, piti olla kaverinsa luona vaan kahvilla ja tulla ajoissa kotiin.

Vituttaa niin että tekisi mieli tyhjentää yhteinen tili. kai sen voin tehdä, maksakoon kaveri sitten reissuun liittyvät kulutkin samalla koska ei meillä ole ylimääräistä nyt kun muutto 2 viikon päästä ja huonekalu hankintoja tehtävä. Siirränkö siis 3000e muuttorahoja pokkana toisen pankin OMALLE tililleni nyt??

Uhkaanko erolla kun palaa, mitä helvettiä teen. sivusta en ainakaan aio katsoa, sen verran paskaa olen vuosien varrella saanut kestää ja nyt kun mennyt hyvin muutaman vuoden niin sama alkaa..

Alle kouluikäisiä lapsia löytyy sekä tämä suht viimeisillään oleva vaimo, joka varmaan synnyttää kohta pelkästä vitutuksen määrästä!!!!!

Kieltämättä mäkin olisin kyllä hyvin vihainen. Ootko koittanut soittaa miehelle? Jos on totta, ettei teillä ole yhtään ylimääräistä rahaa, niin minäkin kyllä siirtäisin ne rahat pois yhteiseltä tililtä. Miehen tullessa takaisin olis (mulla siis vastaavassa tilanteessa), jollei nyt ihan lukot vaihdettu niin hyvin vakavan keskustelun paikka. Noinhan ei voi tehdä perheellinen ihminen.

No mitä minä tekisin, siirtäisin ne rahat pois tililtä ja ottaisin muutaman jätesäkin ja siirtäisin miehen tavarat sinne ja oven ulkopuolelle. Meillä saa mennä, kunhan sen ilmottaa ajoissa. Yhdelle työreissulle olen miehen tuohon tyyliin laittanut, soitti että lento lähtee kahden tunnin kuluttua, pakkaa hänen tavaransa, hän hakee matkalaukun kun pääsee lähtemään töistä. Tämäkin johtui siitä että ei ollut muistanut koko työreissua, sihteeri oli sitten älynnyt kysyä että etkö sinä olekaan sinne Kiinaan menossa kun siinä vielä olet. Tuossa tilanteessa ymmärrän moisen, tuossa sinun tilanteessasi en.

Olenko täysin väärässä jos veikkaan että tämä veto ei sitten kuitenkaan yllättänyt kun kuitenkin olet saanut kestää paskaa vuosien varrellakin.
En osaa sanoa mitä sinun pitää tehdä, mutta varmasti itse keksit kun nukut yön yli.
Jos on vaara että törsää korvamerkityt rahat, niin siirrä tililtä pois.Häneltä on tarpeeksi vastuutonta jättää viimeisillään raskaana oleva yksin kotiin pienten lasten kanssa.

Mä suuttuisin kyllä tuollaisesta niin että ainakin rahat siirtäisin pois ukon käytettävistä. Ei järkevä ihminen noin voi toimia että lähtee reissuun etukäteen ilmoittamatta, varsinkin jos on lapsia ja raskaana oleva vaimo. Sinkut voi lähteä reissuun ex tempore, mut ei perheelliset.

Siirrä ne rahat nyt ainakin heti välittömästi, ettei tuu enempää vitutuksen aihetta. Vaiikka tommoisen paskatempun tekeekin, niin ei sen päälle tartte yhteisiä rahoja tuhlata.

Tuollaista käytöstä ja äkkilähtöä ei voi perustella mitenkään tuossa tilanteessa. Todella törkeää.

Siirrä nyt ainakin pari tonnia rahoista tai enempikin toiselle tilille. On sit niitä muuttorahoja jemmassa. Laita viesti perään sille, että jätin tilille 200€ ja hyvää matkaa. Tuo tuliaisia!

Ehdottomasti siirrät rahat omalle tilillesi.Pahimmassa tapauksessa hävittää pankkikorttinsa ja tili tyhjänä kun palailee.
Ja tuollaisen ukon kamat pakkaisin minäkin oven pieleen.

Näin ajattelen itsekin, sinkkuna saisi mennä tietenkin miten lystää mutta en mäkää lähde tuolla tavalla minnekään enkä ole ikinä lähtenyt..
Vituttaa juuri sen että ottaa vaan passin, hymyilee ja poistuu taxiin jossa kaveri istuu samanlainen virne naamalla!!!
Harmi että saan vaan kerralla 2000e siirrettyä tai siis vuorokaudessa. Ette ymmärrä miten ottaa päähän..

Tyhjennä kaikki tilit jollekin semmoiselle tilille, johon miehellä ei ole reissussa pääsyä. Älä jätä euroakaan. Kaverinhan piti maksaa. Sen jälkeen pistä puhelin kiinni, miettiköön siellä itseksensä mitä on oikein tapahtunut. Et silti pääse lähellekään tuon miehen teon vittumaisuutta jättää sut pulaan tuossa tilassa, lapsia vastuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja just näin;24325950:
Näin ajattelen itsekin, sinkkuna saisi mennä tietenkin miten lystää mutta en mäkää lähde tuolla tavalla minnekään enkä ole ikinä lähtenyt..
Vituttaa juuri sen että ottaa vaan passin, hymyilee ja poistuu taxiin jossa kaveri istuu samanlainen virne naamalla!!!
Harmi että saan vaan kerralla 2000e siirrettyä tai siis vuorokaudessa. Ette ymmärrä miten ottaa päähän..

Kuoleta miehen pankkikortti! - jos niin voi tehdä yhteisellä tilillä?

laita sille viesti "hyvää matkaa rakas <3 toivottavasti tuot hyvät tuliaiset. mielellään joku uutuustuoksu ;) p.s.siirsin varmuuden vuoksi yhteiseltä tililtä 2900e omalle tilille ettet törsää kaikkea. rakastan sua <3"

• Tykkää
Reactions: narikka83
Alkuperäinen kirjoittaja just näin;24325950:

Juu ymmärrän. :D Mulla oli justiinsa tollanen mies, on nyt onneksi eksä.. No siirrä nyt se 2000 ja kohtahan se vuorokausi vaihtuu, niin saat siirrettyä loput :)

[QUOTE="vieras";24325977]Aika vauhdilla saivat mennä,vika botski lähti 21.30[/QUOTE]

samaa katsoin, vartissa pääsee täältä satamaan.. en yhtään tiedä miten myöhään sinne pääsee vielä sisään??

Yhteistyössä