Miten meni Tytsin treffit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläkö olet Tytsi Pollux heppaklubin jäsen? Entäpä onko sulla pakkomielle vaaleanpunaisiin vaatteisiin ja härpäkkeisiin? :O

No ei vaines. Jos joku tuossa iässä on neitsyt olematta himouskovainen, niin sitten kyllä vähän pistää mietityttämään oletko mahdollisesti ALIEN :O :O Katsos kun ihmisillä rotuna on melkoinen seksuaalivietti ja tarve lisääntyä.

Älä vedä hernettä, ota karssu :D

En ole ja ei ole. :D Mulla on itse asiassa aika vähän vaaleanpunaisia vaatteita.

Enkä ole uskovainenkaan. Mä vaan tarvitsen siihen tunteet mukaan, ei kiinnosta kenen kanssa tahansa. :) Mielellään niin, että seurustelen.

[QUOTE="vvv";24462394]voi että mä olisin onnellinen jos olisin vielä neitsyt:) ...harmittaa ihan pirusti ku en oo...[/QUOTE]

Ai. :D Mä en osaa ajatella, että se olisi sinänsä hyvä tai huono asia. En mä sitä huvikseni säästele. :D

mitä ihmeellistä tuossa nyt on jos on21 ja neitsyt?? ite olin 23 ku olin ekaa kertaa vaikka ei se kovin kummosta ollu sillon.vasta 24 v kun löyty sillone poikaystävä ni olin ihan tunteella mukana taisi olla vielä niin et oltiin 2-3kk oltu yhessä ennekun eka kerta meidän välillä tapahtu.

parempaa se seksi on kun on rakastunut.

[QUOTE="vieras";24462476]mitä ihmeellistä tuossa nyt on jos on21 ja neitsyt?? ite olin 23 ku olin ekaa kertaa vaikka ei se kovin kummosta ollu sillon.vasta 24 v kun löyty sillone poikaystävä ni olin ihan tunteella mukana taisi olla vielä niin et oltiin 2-3kk oltu yhessä ennekun eka kerta meidän välillä tapahtu.

parempaa se seksi on kun on rakastunut.[/QUOTE]

Mut ei kato se niin mene. Sun pitää panna alle kaksikymppisenä vaikka henki lähtis, ihan sama kenen kanssa. Muuten oot ruma tai tyhmä tai molempia etkä oikeesti kelpaa kenellekään. Tai sit ne on noi jotkut akat hiukan katkeria.. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Data
Ainaki tuosa kuvasa tytsi on tosi sievä. :) Ja mitä oon täältä lukenu, nii vaikuttaa tosi mukavalta ihmiseltä. Ja mun mielestä on tosi hienoa, että arvostaa itteensä, eikä jakele kaikille. Varmasti saa ihanan miehen ja on sit oikee peto. :P

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Mut ei kato se niin mene. Sun pitää panna alle kaksikymppisenä vaikka henki lähtis, ihan sama kenen kanssa. Muuten oot ruma tai tyhmä tai molempia etkä oikeesti kelpaa kenellekään. Tai sit ne on noi jotkut akat hiukan katkeria.. :rolleyes:

niin ovat....akat katkeria.
Musta on oikeesti hienoa et joku vielä nykypäivänä jaksaa odottaa et löytyy se jonka kanssa oikeesti haluaa sen ekan kerran tapahtuvan ja vielä jos on oltu ensin yhdessä jonkun aikaa eikä heti levittele haarojaan.

Hitsi kun mä en edes muista milloin mä harrastin ekan kerran seksiä. :D Taisin olla 21-22v. :D Tapahtui rakastamani miehen kanssa. Ei mullakaan ollut suunnitelmissa avioliittoon asti säästellä, mutta mulla on aina ollut vähän se periaate, etten viitsi harrastaa huonoa seksiä, mitä uskon sen olevan, jos en tunne kumppaniani ja ole vähintäänkin ihastunut. :)

Jostain kumman syystä yksissä bileissä juhannuksena tuli puheeksi tämä asia. :O En siis itse ottanut aihetta esiin. :D Mutta siis joku porukasta otti mun kokemattomuuden esille ja moni jaksoi ihmetellä ja päivitellä sitä. Yks entinen luokkakaveri (mies) sanoi, että nyt äkkiä eroon siitä, miehen tai naisen kanssa, ihan sama. :O :rolleyes:

Hitsi kun mä en edes muista milloin mä harrastin ekan kerran seksiä. :D Taisin olla 21-22v. :D Tapahtui rakastamani miehen kanssa. Ei mullakaan ollut suunnitelmissa avioliittoon asti säästellä, mutta mulla on aina ollut vähän se periaate, etten viitsi harrastaa huonoa seksiä, mitä uskon sen olevan, jos en tunne kumppaniani ja ole vähintäänkin ihastunut. :)

Tämä on kyllä tunteilla elävälle ihmiselle aika tärkeä asia.

Jostain kumman syystä yksissä bileissä juhannuksena tuli puheeksi tämä asia. :O En siis itse ottanut aihetta esiin. :D Mutta siis joku porukasta otti mun kokemattomuuden esille ja moni jaksoi ihmetellä ja päivitellä sitä. Yks entinen luokkakaveri (mies) sanoi, että nyt äkkiä eroon siitä, miehen tai naisen kanssa, ihan sama. :O :rolleyes:

Ihan kiva että et ole joukkopaineen alaisena tehnyt vääriä päätöksiä.

Siis MIKSI ihmeessä siitä pitää vaan eroon päästä? :O Eikö se nyt kannata odottaa että ekasta vedosta asti saa hyvää seksiä? :D Mä ainakin suosittelen. :rolleyes:

Tämä on kyllä tunteilla elävälle ihmiselle aika tärkeä asia.

Olenkohan mä tunteella elävä ihminen.. :confused: mutta joo, mä en ihan oikeesti käytännössä voisi tai ole voinut seksiä harrastaa (vapaaehtoisesti) muuten kuin silloin kun olen rakastunut. :D Mä en käytännössä tajua miten se tapahtuu jos ei tykkää. :D Ja luulen et tytsi on samanlainen. :heart:

Mä olin kai just täyttänyt 20 kun harrastin seksiä ekan kerran. Ja saman miehen kanssa olen naimisissa nyt :) Muistan kun mua inhotti silloin kokemattomana kun toiset alkoi parien treffien jälkeen vongata seksiä. Mut tuli ainakin selväksi heti että ne ei ole mulle oikeita, kun halusin sellaisen miehen, jolle tunnepuolella on seksissä suunnilleen yhtä tärkeä merkitys kuin minullekin. Se on kans hassua kun jotkut ajatteli, että pidän muita hirveinä lumppuina, vaikka mulle on ihan sama, vaikka toiset harrastaisi yhdenyönjuttuja. Mä en vain itse kykenisi sellaiseen.

Mun mielestä noin "vanhaksi" neitsyyden säästäminen ei myöskään ollut mitenkään erityisen kunnioitettavaa, hienoa siinä missä ei noloa tai surkeaakaan, teinpähän vain niin kuin hyvältä tuntui.

Yhteistyössä