Kauanko kestää miehen suostuttelu, kun haluan yleiskoneen ja miehen mielestä se on meille tarpeeton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tällaisen haluan:

Osta Hobby Hallista: Kenwood KMM760 Major -yleiskonepaketti + vihannesleikkuri

Ja miehen mielestä me ei muka tarvita sitä. Otin asian puheeksi pari tuntia sitten ja vastaus oli tiukka ei. Eikä se ole vieläkään muuttanut mieltään.

Mun oma veikkaukseni oli, että 2 tunnin kuluttua se myöntyy, mutta eipä ole myöntynyt. Jos jollakulla on myönnyttelyvinkkejä, niin otetaan ne ilolla vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24685706:
Johan teillä on yleiskone, kato vaikka peiliin niin näet sen :attn:

Kun ei se mene noin. Mä en juurikaan tee mitään sellaista, mitä yleiskoneet tekee. Mulla on mies sitä varten. Mutta ajattelin että voisin jakaa sitä hommaa hänen kanssaan, jos saisin siihen suunnitellun koneen.

Joo mäkin halusin, kun piti sillon joskus äippälomalla ja hoitovapaalla ruveta ite tekemään sitä ja tätä :D Ja kertaakaan en sitten oo käyttänyt...

Ei...ei tällaisia vastauksia. Nää ei nyt auta :D :D :D

Mä olen täysin vakuuttunut, että jos saan yeiskoneen, niin mä käytän sitä joka viikko! Vatkaan siinä saakeli vaikka vettä, jos ei muuta :)

• Tykkää
Reactions: rops
Kun ei se mene noin. Mä en juurikaan tee mitään sellaista, mitä yleiskoneet tekee. Mulla on mies sitä varten. Mutta ajattelin että voisin jakaa sitä hommaa hänen kanssaan, jos saisin siihen suunnitellun koneen.

Miehesi tarvitsee rasvapurkin jolla rasvata yleiskone, kerta yleiskone näyttää vinkuvan ja narisevan :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;24685726:
Meillä se kestäis tasan niin kauan, että olisin näpytellyt tilauksen Hobbariin.

Mä tässä vähän meinasinkin, että jos mä tekisin niin. Kyllä mä luulen, että jo alkuviikosta saisin hältä suostumuksen ja sittenhän se kone sopivasti saapuiskin jo kotio :D

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;24685726:
Meillä se kestäis tasan niin kauan, että olisin näpytellyt tilauksen Hobbariin.
Sama täällä :D, tai oikeastaan niin kauan että olisin hakenut ko. laitteen jostain kaupasta (en oikein tykkää tilata Hobbarista).

MINÄ EN halua yleiskonetta ja mies haluaa. Helvatun turha värkki meille, vie paljon tilaa, kallis kun huonoa ei kannata ostaa! Kaunko tästä keskustellaan eli koska se jankutus loppuu?

[QUOTE="Vieras";24685790]Osta sauvasekoitin. Paljon parempi. Noi vaan pölyttyy komerossa.[/QUOTE]

Ei se ole sama asia. Koneeseen vaan heittelee aineet ja antaa jauhaa yksikseen. Sauvasekoittimen kanssa saat seistä vieressä ja pahimmillaan kaavit taikinat keittiön seinästä irti.

mä en todellakaan kysy tollasesta ostoksesta mitään lupaa!!!!jos koen sen tarpeelliseksi ja helpottaa mun elämää, niin saletisti tilaan. ukko saa sanoa mitä vaan

Kyllä me on pyritty keskustelemaan vähän isommista hankinnoista yhdessä, sillä meillä on yhteiset rahat. Eikä se onnistuisi, jos molemmat ostaisivat aina oman päänsä mukaan mitä mieleen juolahtaa :)

Yhteistyössä