Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24712661:Selitäs nyt mulle, miten esim. 14v teinillä tienaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24712703:Kyllä mä ainakin euron kuvat silmissä ryhdyin vääntämään uutta mukulaa..Siis tässähän tienaa ihan älyttömästi, saa rapsakan satkun lapsilisää, ä-pakkauksen, ja mitäs muuta.? EI vissiin muuta. Äp-rahoja ei oikein voi laskea tuloksi, kun ne menee kaikki elämiseen![]()
kyllä tuo 100 euroa lapsilisää on tosi kova raha. ja teini-ikäinen voi sitten ihailla sitä äitiyspakkausta " Äiti ei nyt sitten osta sitä scootteria, mutta onhan meillä tämä ihana pakkaus, jonka sait kun synnyit"
Eiei.. Kun tuo kuvailemas tilanne, on just sitä oikeaa elämää, jonka perään täällä palstalla itketään. Ja vaan mahdollisimman kurjissa oloissa oppii arvostamaan elämää, ja osaa rakastaa, oikeasti, kun sellaiset ihmiset, jotka on saaneet syödä sitä sämpylää, niin heillä ei oo mitään kuusaa oikeasta elämästä/rakkaudesta. Palstaopin pitkä määrä.ja jos itse on syönyt lapsuutensa näkkäriä niin miksi ei voi lapselleen suoda sitä sämpylää?
olen aina ihmetellyt tätä!
Sitähän varten niitä avustuksiakin on että suomalaiset tekisivät lapsia. Ei kai ne rahat ihan tuulesta temmattuja porkkanoita ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24712790:Eiei.. Kun tuo kuvailemas tilanne, on just sitä oikeaa elämää, jonka perään täällä palstalla itketään. Ja vaan mahdollisimman kurjissa oloissa oppii arvostamaan elämää, ja osaa rakastaa, oikeasti, kun sellaiset ihmiset, jotka on saaneet syödä sitä sämpylää, niin heillä ei oo mitään kuusaa oikeasta elämästä/rakkaudesta. Palstaopin pitkä määrä.
ai niin. Kultalusikka suussa syntyneet ovat kaikki laiskoja, itsekkäitä, lihavia, idiootteja, eivät ymmärrä rahan päälle, kaikki tullut kuin Manulle illallinen, heitä ei ole rakastettu kun vanhemmat tehnyt vaan uraa, he eivät ymmärrä rakastaa...vai miten se nyt oli?
Mihin se lapsi tarvitsee mopon, urheilulisenssin (wtf is that?), ratsastustunteja??? Ok, mopo noista voisi olla hyvä hankinta ja eiköhän sellainen tarvittaessa järjesty. Ratsastustunteja ei tarvita eikä urheilulisenssejä (heh) eikä sitä omaa huonettakaan. Ihmeellisiä vaatimuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24712809:Ja mä ainakin syön mieluummin sitä sämpylää, kuin hankin lapsia lisätienestin toivossa.