Ootko nyt ihan tosissas? Ei voi sanoa kuin että onpa sulla pienet ongelmat!!! Hieno asia että joku antaa lapselle noin hyvää hoitoa ja vielä suukko otsalle, en voi ymmärtää millainen ihminen tuosta VOI edes loukkaantua...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmmm....hieman yllättynyt olen, että kukaan ei tunnut ymmärtävän näkökulmaani. Siis olen tyytyväinen hoitajaan, mutta jotenkin oletin, että fyysisten huomionosoitusten suhteen olisi olemassa joku ohjeistus, kun ihmiset kuitenkin erilaisia. Onhan meillä jo monenlaisista kulttuureista maahanmuuttajiakin.
Joku tuossa jo arvelikin ja kyllä olen tosiaan itse aika varautunut. Esim. inhoan Suomeen rantautunut halauskulttuuria ystävysten jne kesken. No, vastausten yksimielisyyden suhteen näyttäisi siltä, että paras katsella muualle poikaa hakiessani.
Hmmm....hieman yllättynyt olen, että kukaan ei tunnut ymmärtävän näkökulmaani. Siis olen tyytyväinen hoitajaan, mutta jotenkin oletin, että fyysisten huomionosoitusten suhteen olisi olemassa joku ohjeistus, kun ihmiset kuitenkin erilaisia. Onhan meillä jo monenlaisista kulttuureista maahanmuuttajiakin.
Joku tuossa jo arvelikin ja kyllä olen tosiaan itse aika varautunut. Esim. inhoan Suomeen rantautunut halauskulttuuria ystävysten jne kesken. No, vastausten yksimielisyyden suhteen näyttäisi siltä, että paras katsella muualle poikaa hakiessani.
QUOTE]
No kai tämmöinenkin asia on periaatteessa mahdollista ottaa esiin kasvatuskeskustelussa. Että ei halua lapselleen mitään fyysistä hellyyttä hoitopäivän aikana. Ihan niinkuin kasvissyönnin, uskonnon tai muut erityistarpeet. Voi olla, että asiasta ollaan hieman yllättyneitä, mutta eiköhän päiväkodin henkilökunta ole kaikenlasita kuullut.
kun on kyse pienestä lapsesta joka tarvii sitä läheisyyttä, halauksia ja syliä vaikka äiti on töissä niin misket sallisi sitä hänelle?
Hahahh... Mulla on päinvastainen ongelma eli mun lapsi suukottelee ihmisiä hoidossa!
mitpä jos joku keskieurooppalainen tms ukomaalainen tulisi tervehtiessään suukottamaan sinua poskelle? sanoisitko tällekin että meillä suukotteleminen on vain vaimon ja iehen keskeistä, en halua että minua tervehditään noin.
Alkuperäinen kirjoittaja jgaö;24764225:Voithan hoitajalle mainita ettei teillä kotona suukotella lasta, ettekä halua näin tapahtuvan myöskään päiväkodissa?