Ostin ticketin tähtihaalarin pojalle 5v. Ja mies sanoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonko nyt ihan kamala :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä munkin mies aina noita urheilukaupan vermeitä yrittää tarjota, vaikka kokojaan ei meilläpäin ainakaan urkkakaupassa ole kovin pienille... Että ne on vaan miehille läheisempiä.

Itse en kyseistä haalaria tunne, joten en sitä voi kommentoida. Oma 4v valitsisi mieluiten täysmustan haalarin, jos saisi valita. Vaihtoehtoisesti sitten vihreä kuten John Deere on.

Voi kumpa voisinkaan vaihtaa...... huusin tämän huutiksesta :I

Poika tosiaan sanoi kun isä näytti hänelle haalareiden kuvia lehdestä, että haluaa mielummin ton ja siis sse mitä näytti oli sellanen karseen tumma haalari!! Ja tää Ticket on punanen tähdillä ja ajattelin asustaa mustilla asusteilla :( Toiv. poika käyttää tätä nyt tarvis isän mallia !!!

Ostit siis pojalle sen punaisen haalarin? OK, alan ymmärtää sitä miestäkin jo nyt pikkaisen. Oma poika käyttää punaista paljonkin vaatteissaan, pinkkiä jopa, mutta ei haalarissa. Siihen olen vetänyt rajan. Tuo on aika selkeästi "tyttöjen" värinen ja 5 v alkaa olla aika kriittinen sen suhteen ettei vaan tule kiusatuksi.
Se sininen olisi ollut passeli pojalle, ei yhtään vauvamainen :)

Minulla on 5-vuotiaana pojat olleet jo sen verran "isoja", että ovat halunneet ennemmin pukeutua kuten isot veljet ja isä. Eli tummemmat värit ja ei mitään kuvioita. Urheilupuolelta valittu vaatteita. Ymmärrän, että jotkut lapset pitää sitä mitä heille antaa, mutta minusta on mukavampi niin, että pidetään päällä sellaista joka miellyttää juuri sitä pitäjää, eikä äitiä. Tietysti pitää olla järkevä vaate, eikä shortsit pakkasessa tyyliä.

[QUOTE="bbb";24832079]Ootko ap ihan tosissasi? Tuon ostit pojalle? Ei sun kyllä tartte yhtään ihmetellä miehesi kommentteja.[/QUOTE]

Ja sinustako tuo haalari on tytöille VAIN??? Mielestäni pojatkin voivat käyttää punaista :)

Mun 6v poika olisi rakastunut tuohon punaiseen tähtihaalariin suinpäin ;) Hänen lempivärinsä on vaaleanpunainen ;) On hieman sellainen hempeä ja suloinen poika, ei kuitenkaan missään nimessä homppeli vaan on kyllä tyttöön ihastunut ;)

Hänellä on myös karvareunuksinen haalari talveksi, mutta väri ja kuosi eri kuin teillä, merkkikin, punaista on kyllä siinäkin. Pinkkiä haalaria en ostaisi vaikka poika itse kyllä tykkäisi.

[QUOTE="voi";24832154]Voi käyttää! Meilläpäin muuten kesän ja alkusyksyn suurin hitti KOULULAISPOJILLA oli vaaleanpunaiset Crocksit!!! Pinkit kännykät pojilla myös in.[/QUOTE]

Jep, mutta ei 5-8-vuotiailla vaan isommilla :D

Mutta ostin tuon haalarin jo ja en voisi palauttaakkaan...

Itse tekisin niin että pistäisin sen takaisin myyntiin joko nyt tai ensi syksynä.
Olen joskus ostanut itsekin virheostoksia huutiksesta eikä niillä tietenkään ole palautusoikeutta vaan takaisin myyntiin vaan.

Minä olen niitä viimeisiä ihmisiä jotka toteavat että jokin väri tai kuosi on liian tyttömäinen pojalle (meillä vaaleaa lilaa, pinkkiä ja punaista tosi paljon ja olen saanut niistä kuullakin) mutta usko pois, tuo todellakin vaan on liian tyttömäinen pojalle pistettäväksi. Tuskin kuitenkaan haluat että poika häpeää vaatteitaan tai tulee itkien päiväkodista kotiin siksi että muut kiusaaavat.

Meillä kaks poikaa 2v3kk ja 6 kk, ja vaikka käytän niillä vaatteissa paljonkin punaista ja muita värejä en kyllä tuota pukua olisi kummallekaan hommannut. Jotenkin kovin tyttömäinen, vaikka muuten kiva onkin.

Mutta millaisen haalarin mä tolle pojalle sitten ostan jos tätä ei kerta voi käyttää...
Sanonko miehelleni, että lähtee pojan kanssa sinne Intersportiin tai jonnekkin ja käy ostamassa haalarin??