Suomalaiset naiset ovat tyylittömiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoon pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myönnän syyllisyyteni.

Elämäni koostuu lasten kanssa ulkoilusta ja töissä käynnistä. Koen tärkeämmäksi, että vaatteeni ovat mukavat ja säänmukaiset kuin hienot. Iso kokoni rajoittaa vaatehankintojani. Meikatakaan en useinmiten jaksa.
 
[QUOTE="Jani";24866358]Siinä vaiheessa kun suomalainen mies lopettaa oman hupparinsa mieltämisen hienoksi pukeutumiseksi.[/QUOTE]

Joo ei ne suomalaiset miehetkään pahemmin pukeudu, toisaalta ei ne vaatteet auttais kun on ruma naama, 50kg ylipainoa ja äreä luonne.
 
Näinhän meitä on haukuttu. Ja kyllä, itseänikin harmittaa etten jaksa pukeutua tyylikkäästi. Tai naisellisesti.
Mun tyyli vaihtui kun sain lapset. Ennen niitä jaksoin panostaa ulkonäköönikin, kroppa sieti sen. Sitten vauva-aikana korkokengät jäi koska oli käytännöllisempää olla "lähempänä maata" ja ulkoilu tennareissa oli kivempaa!! :)

Työelämässäni ei ole pakko pukeutua nätisti, teollisuushallissa toimistossa töissä niin ei oikein sovi jakkupuku!! Farkut ja paita. Eikä koruja...

Mies ihmettelikin kun menin espanjan tunnille ja laitoin isoot helmet kaulaan että ohhoh, miksi pynttäät!! Ja joo, kyllä mä meikkaan ja pidän huolta muuten ulkonäöstä, mutta vaatetus todellakin on peruskamaa, farkkua, t-paitaa, collegetakkia, villatakkia ym. Tennaria, käytännöllistä goretexia.
Kun mä lähden "ihmisten ilmoille" eli isompaan kaupunkiin shoppailee niin silloin kyllä tsekkaan että vaatteet ovat hieman tyylikkäämmät.
 
En tiedä yhtään sellaista oikein kunnon miestä, jonka vaimo ei pitäisi itsestään huolta ja olisi naisellinen.

Tiedän paljon sellaisia miehiä, jotka ei selviydy miesten töistä kunnialla, jolloin vaimon pitää olla perheen mies. Tiedän miehiä, jotka ei arvosta naistansa ollenkaan, jolloin naisen on turha laittautua. Tiedän miehiä, jotka on vaan itse niin lässähtäneitä, että on turha odottaa vaimoltakaan jotain ihmeellistä panostusta.

Mutta kaikkien kunnon miesten vaimot on aina nätisti laitettuja. Kyllä naiset laittautuvat, jos heille jää siihen edes aikaa. Itse laittaudun jatkuvasti, koska minun mieheni tekee paljon minun puolesta asioita. Minulle jää siihen aikaa ja halua.
 
[QUOTE="vieras";24866388]Miks sun kaikki miehet ovat olleet kaljamahaisia, hikisiä ja haisevia sikoja?[/QUOTE]

Onneks ei ole :) Ei siitä mitään tulis kun ei vois olla toisen lähellä.
 
suomalainen nainen
Matti_Uusitupa_46024c.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Kelettäkö sellaisen muijan kansaa tekee joka kaiket aikaa tälläilee ja peilailee itteensä. Kaikki rahatkin menee vaatteisiin, kampaajalle ja kauneussalonkeihin. On nämä suomalaiset ihan oikeita ihmisiä joiden kanssa voi elää oikeeta elämää.
 
Siksi että me ei olla kaikki pelkkiä koriste-esineitä joita miehen kelpaa esitellä kavereilleen? Mä en ainakaan suostu siihen muottiin. Jos mies haluaa itselleen barbien, niin ottakoot.

Musta saa taas tasavertaisen kumppanin elämään joka ei pidä "miesten töitä" pelkästään miesten töinä. Joka ei ole pelkästään haavoittuva haavan lehti - vaan vaimo joka tukee miestää ja kykenee antamaan järjellisiä kommentteja..Vaimon joka kantaa kortensa kekoon myös taloudellisesti. Ja vaimon joka osaa olla myös tarpeen tulle naisellinen ja kauniskin. Mutta osaa myös olla paljon muuta.

Onneksi on miehiä jotka tahtoo kumppanin rinnalleen - ei korsite esinettä
 
Joo, mä pukeudun kyllä arkena esim. venäläisiin tai virolaisiin naisiin verrattuna todella epänaisellisesti, myönnän. Ja tämä ihan siitä syystä, että en vaan jaksa herätä kovin paljon ennen luentoa, jotta ehtisin meikata, laittaa hiukset ja pukeutua naisellisesti ja sitten palella ulkona.

Mulla on myös pitkä koulumatka, jonka taitan yleensä jalan, joten esim. korkkarit eivät ole aivan paras jalkine siihen tarkoitukseen. Useimmiten hienommat vaatteet eivät myöskään ole niin mukavia ja koulupäivän aikana arvostan mukavuutta, on kivempi opiskella ja istua, kun mikään ei hierrä ja kiristä.

Mutta miten pukeudutaan talvella sitten naisellisesti, mutta lämpimästi ja siten, että on helppo ja mukava liikkua pitempiäkin matkoja? Mulla on talvisin urheiluliikkeistä ostettuja trendikkäitä ja sporttisiä vaatteita. Ei ehkä sinänsä kovin naisellisia, mutta reippaita ja ah, niin ihanan sopivia Suomen talveen. En tykkää palella. LÄmpiminä vuodenaikoina sitten on enemmän mahdollisuuksia panostaa pukeutumiseen.
 

Yhteistyössä