Mies osti sit yksin astianpesukoneen! Helvetti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Höh"

Vieras
Expert.fi - Astianpesukoneet

Meni sit ostamaan tollasen. Ajatteli et iloinen yllätys mulle kun edellinen hajosi pari päivää sitten.

Olisin niin halunnut itse olla mukana valitsemassa! Toi on tosi epäkäytännöllinen, tosi vähän laseille tilaa! Yläkorissa vaan 2 riviä kun on suunniteltu niin et siihenkin laitettais puolet lautasia :(

Lisäksi siinä on metalliset ne "ritilät" mihin astiat laitetaan. Lasit heiluu ja kaatuu kun sitä vetää ulos/sisään kun se pinta on jotenkin liukas ja ihmeellinen.

Ei edellisessä koneessa lasit heilunu vaikka miten luukkua heilutti.

Nyt pitäis tässä olla kiitollinen ja mies möksöttää kun ei ymmärrä miksi mä suutuin.

Eihän se itte sitä täyttele/tyhjennä niin ei ymmärrä et niissäkin on eroja...

En uskaltaisi (eikä mihenikään ) mennä ostamaan tuollaisia ilman toisen mukanaoloa. Kyllä pesukoneet ovat sen verran iso investointi, että täytyy molempien olla siihen tyytyväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;24867519:
oot kiittämätön,mies teki kivan jutun ja suutut....no eiköhän ton voi vaihtaa,onhan nois takuu ja varmaan kuitti tallella...

Voiko käytettyä vaihtaa? Se oli niin kultainen että oli pessyt sen jo tyhjänä valmiiksi kertaalleen että voin ottaa heti käyttöön :/

No kai nyt elämässä on suurempiakin murheita. Monella ei ole edes tiskikonetta, tiskaavat käsin, jos on vettäkään edes. Opettele täyttämään se kone, laseja kiilaat vieri viereen niin etteivät pääse heilumaan, avaa kone rauhalisesti. Kyllä minuakin varmaan jurppisi jos mies tekisi itse tuollaiset ostokset mutta asian kanssa varmaan kykenisi elämään. On meilläkin huonompi tiskikone kuin aiemmin kun muutimme, edellisten asukkaiden valitsema, mutta sekin on mennyt ja astiat tulleet pestyä. Sinun vuoro on sitten seuraavaksi "yllättää" miehesi. Vaikka teidän perheen uuden auton saat valita sitten. Heh.

Anna olla. Peset nyt sillä ja katotte jonkun vuoden päästä uuden jos tuo edelleen tuntuu tosi huonolta. En yhtään ihmettele, että eroja on niin paljon, jos ongelmat on tätä luokkaa...

Oliskohan miehellä nyt jotain piilohomoseksualismia tässä takana? Että jotenkin vaikeamman koneen hankkii ettet huomaa erektio ongelmaa makuukammarissa? Kannattaa kysyä suoraan, ja muistaa että vahva kieltäminen on paras merkki huonosta omasta tunnosta.

Aloittajan puolustukseksi niin ei täällä meillä kyllä missään tapauksessa mies ostaisi yksin minulta kysymättä mitään kodinkonetta. Yhdessä valitsemme kodinkoneet yms, minulla kuitenkin päätösvalta (useimmiten tosin maksankin ne, tai sitten maksetaan puoliksi). Kyllähän se hieno ajatus oli ja harmi kun noin kävi, mutta ymmärrän harmisi...

kiittämättömyyttä sanoisin viellä uudelleen.jotku jaksaa nurista :) täällä tiskataan tosiaan 8hengen tiskit käsin ja se on ihan mukavaa vaikkakin ehkä aikaanvievää ... se joka on tiskivuorossa ni se saa läimästä keittiön oven kiinni ja laittaa keittiönmankkaan musaa niin "sopivan" lujalle että ei kuulu muitten äänet.se on välillä sitä omaa rauhaa tässä perheessä ...

Isot ne on ongelmat toisilla..Kaikkeen tottuu, varmasti kuukauden päästä osaat täyttää sen koneen niin tehokkaasti kun mahdollista ja se on ihan ok vekotin..Mä en oikein jaksa ymmärtää tuollasta jurputusta ihan tyhjänpäiväisestä asiasta, ja kyllä, miehenä loukkaantuisin minäkin ja olis turha enää odotella moisia lahjoja..

Ja joo, meilläkin isäntä osti astianpesukoneen, se on vaan KONE, joka helpottaa mun työtä, joten aevan sama.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Näin ajattelisin...;24867580:
Oliskohan miehellä nyt jotain piilohomoseksualismia tässä takana? Että jotenkin vaikeamman koneen hankkii ettet huomaa erektio ongelmaa makuukammarissa? Kannattaa kysyä suoraan, ja muistaa että vahva kieltäminen on paras merkki huonosta omasta tunnosta.

Peesailen. Sitäpaitsi mies on selvästi narsisti, tein diagnoosin jo otsikosta. Jätä se sika :D

Tosi ihana ajatus. Toteutus ehkä hieman ontui.
Mies osti vastikään myös astianpesukoneen, yhdessä se loppujen lopuksi etsittiin onneksi. Olisi ostanut ensimmäisen mikä vastaan tuli, yli 500€ maksavan koneen, mikä ei ollut edes kovin kummoinen eikä sähköäkään mitenkään säästävä. Yhdessä sitten etsittiin netistä ja kierreltiin kauppoja ja onneksi löydettiinkin parin ohjelman peruskone joka irtosi euron alle 200€:lla.
Miehet kai vain ovat sellaisia, toiminnan kapistuksia, ei kai niinkään aina ajatuksella. Puolikas ajatus->toteutus->tehty->tyytyväinen siihen.

Kivaa että muitakin jotka haluaa olla osallisena valitsemassa! Mulle tuli jo huono omatunto kun menin miehelle valittamaan asiasta enkä ollutkaan iloinen niin kuin hän oletti.

No löysää vähän! Tosi kiva miehellekin että hän on oikeasti yrittänyt tehdä sut iloiseks ja sä vaan valitat! Meepä sanomaan miehelle että anteeksi että kiukuttelin, ihana ajatus sulta toi mutta jatkossa tehdään tällaiset hankinnat yhdessä. Ja sitten tyydyt siihen koneeseen.

• Tykkää
Reactions: kesäkurpitsa
[QUOTE="just";24867725]No löysää vähän! Tosi kiva miehellekin että hän on oikeasti yrittänyt tehdä sut iloiseks ja sä vaan valitat! Meepä sanomaan miehelle että anteeksi että kiukuttelin, ihana ajatus sulta toi mutta jatkossa tehdään tällaiset hankinnat yhdessä. Ja sitten tyydyt siihen koneeseen.[/QUOTE]

Nimenomaan, toinen tarkotti hyvää =)

Kyllä se siitä ap.

Uuteen tiskikoneeseen tottuminen vie aina aikaa. Jokaiseen koneeseen oppii ajan myötä sen optimaalisen täyttötekniikan. Ja hyväksikin luultu ostos voi käytännössä osoittautua ihan sudeksi...

Mutta kyllä muakin olisi ärsyttänyt tuo miehen temppu.

Yhteistyössä