HuOmentA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on IHANA kiireetön lauantaiaamu ! :)

Takassa tuli ja kupissa kahvi, nams :p
Aamulenkille tänään ajoissa .
Iltapäivällä äitini kanssa teatteriin :) :)

( vähän jännitystä ilmassa , omalla siskolla laskettuaika, ja tainnut jo vedet mennä ) Musta tulee kohta täti :heart:

Huomenta huomenta.

Täällä ollaan oltu hereillä jo kolmesta asti. Kiireetön aamu, mut toivoisin kiireellistä.

Miksi sinä ap heräät joka aamu sika-aikaisin?

Huomenta vaan!
Mä heräsin imettämään ja tulikin sitten puklu- ja kakkashow ja uusi imetys. Karisi unet silmistä siinä hötäkässä. Jospa tän jogurtin jälkeen saisi vielä vähän nukuttua. Oma yskä tosin häiritsee.

[QUOTE="vieras";24916763]Mun mielestä on sairasta valvoa yökaudet.[/QUOTE]

Mä en oo vielä päässytkään nukkumaan. Mutta mä oon Ruotsissa eli kello on vasta puoli viisi, jos se tekee tästä valvomisesta hyväksyttävämpää

[QUOTE="rtee";24916767]Mä en oo vielä päässytkään nukkumaan. Mutta mä oon Ruotsissa eli kello on vasta puoli viisi, jos se tekee tästä valvomisesta hyväksyttävämpää[/QUOTE]

Ei tee yhtään hyväksyttävämmäksi vaikka olet Ruåtsissa.

[QUOTE="vieras";24916763]Mun mielestä on sairasta valvoa yökaudet.[/QUOTE]

Näinpä . Valvomisen takia monet ihmiset voivat pahoin. Unta tarvitaan , ajoissa nukkumaan hyvät ihmiset !

[QUOTE="huoh";24916776]Mitä sää horiset? Ai huomenta nyt? Ei helekutti mee hyvä ihminen nukkumaan, ei kukaan tähän aikaan herää!!!![/QUOTE]
Tää on mun parasta aikaa !! Kohta lenkille.
Olin koisimassa kuule jo tossa illalla puol 9aikaan :)

[QUOTE="rtee";24916780]Mutta entä jos nukkuu ihan riittävästi mutta menee vaan myöhään nukkumaan ja herää myöhään?[/QUOTE]
Hyvähän sekin. Mutta monet ihmiset " valvottaa " itseään iltaisin.
Ei tee hyvää ihmiskropalle.

[QUOTE="vieras";24916782]Niinpä. Eikä aikaisin herääminen ole yhtään vaikeaa kunhan menee ajoissa nukkumaan.[/QUOTE]

sepä se. EIkä töihin meno töki ollenkaan, koskaan :) Aina kiva lähteä .

Hyvähän sekin. Mutta monet ihmiset " valvottaa " itseään iltaisin.
Ei tee hyvää ihmiskropalle.

Totta. Mutta on myös meitä, jotka eivät yksinkertaisesti pysty nukkumaan aikaisin. Onpa tästä diagnosoitu ihan syndroomakin, delayed sleep phase syndrome, jonka voi huomioida mm. ihmisen hormoonitasosta ja ruumiinlämmöstä. Unirytmi on siis ihan luonnostaan "vääränlainen". Vaikka kuinka yrittäisi mennä aikaisiin nukkumaan ei vaan pysty. Ei edes silloin jos on univelkaa.

huomenta.. vauva herätti, isotki jo höpisee huoneessaan.

aikaseen kun herää ehtii vaiks mitä. meillon aina 8 mennessä siivottu tms, jää päivä aikaa muuhun ;)

vauvani saa tänään nimen <3 aamulla käymme vielä kirpparilla.

Huomenta.
Sinne lähtivät ajamaan. Pimeeseen aamuun. Koiranäyttelyyn.
Minä täällä kahden koiran ja ukkelin kanssa pidän torppaa pystyssä keskellä ei mitään :)

Siivoamista täälläkin riittää ja muutakin puuhaa. Kunhan nyt päivän valjetessa kannetaan iso kasa vanerilevyjä tuonne riiheen sateensuojaan, maalataan nippu lautoja, kannetaan kiviä paikasta toiseen ja ja ja...

Yhteistyössä