Olin puhumassa sitten tänään asiantuntijan kanssa hpvsta ja tuloksista mitä sain koepalasta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Ja hän sanoi ettei mulla tosissaan ole pahaa tai pahin HPV vaan sellainen joka häviä elimistöstä ja koko juttu hän käski unohta, jopa nauroi mulle että mä otin sellainen stressi kun olen terve ja mitään vakava ei oo ja jos olisi niin olisin jo hoidossa, pakko nyt uskoa että ei oo mitään vakava koska Suomessa on vain 2 oikea asiantuntija sen asian suhteen ja puhuin sen kanssa :). Mut silti vie aika kun totun että joku fucking HPV on edes olemassa. Niin ja se p16 värjäys nega, tosissaan tarkoita ettei mitään vakava hpvta ole...

Nyt menossa kotiin, bussissa olen:) ostin mukaan paljon ruokaa ja syön kun on jatkuvasti nälkä. Heh. Ostin kaikille lahjoja, vauvaklekin vaikka mitä myös Gantista vaatteet, peito, pyyhe pla pla. Kädet ihan riikki kantamisesta

MeeNytVittuun.jpg

Nooo, yritän ainakin uskoa ja luota:D, vie aika silti... Kamala hän sanoi että me ihmiset voidaan jopa joka päivää suunkin kautta saada HPV:O kun bakteerit ja virukset ihan joka paikassa ja se on osaa meitä. Brrrr... Missä maailmassa mä ennen eläsin:/

Kyllä enemmän asiantuntijoita mutta juuri 2 on tän sairauden puhenjohtajat:) ja tietä kaikist eniteen.

Siis häh? Miksei saa tuhlata meijän yhteistä rahaa? Ei meillä niin oo, mies jopa suuttu jos mä sanon että ,, sun talo,, tai ,, sun rahaa,, koska se mua jopa korjaa aina että meijän ne on

Tiiäkkö venakko sen tunteen, kun säästät rahaa johonkin isoon asiaan, ja rahat säästettyäsi voit marssia kauppaan ja ostaa sen tuotteen omin pikku kätösin tienatuilla rahoilla?

Se on vähän erilainen tunne, kuin se, että maksattaa ostokset muilla.

Onko sulla vielä ne vanhat lapset vai jätitkö ne sille exälles...? ja mitä sil sun exälles kuuluu nykyään..? jäiks se sinne älvsby romuun asumaan vai? käytkö viel malibussa strippaamassa?

Pitääkö mun nyt sit töissä käydä ja säästä eli niin kuin elää yhdessä miehen kanssa mut jokaisella oma lompakko:D. Bjäää ei onnistu, kun mulla nytkin hänen kortti ja tilinrot, kun olen Big boss niin kuin hän mua kutsu

Hihi tää oli hauska,, vanhat lapset,,:D

Mun lapset asuu mun kanssa, uus mies rajasta heitä yli kaikkia ja kaikille kehuu että on koht 5n lapsen iskä:). Mun lapsetkin rajasta häntä ja ihanoivat paljon:)

En mä strippaa jo vuoden verran, se mun mies niin sanotusti vei mua sieltä, ihan oikeasti vei, oti syyliin ja vei taksilla sanoi että nyt rakennamme elämän yhdessä ja tämä työpaikka voit unohda. Pomo oli khe khe tytyväinen hih.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Hihi tää oli hauska,, vanhat lapset,,:D

Mun lapset asuu mun kanssa, uus mies rajasta heitä yli kaikkia ja kaikille kehuu että on koht 5n lapsen iskä:). Mun lapsetkin rajasta häntä ja ihanoivat paljon:)

En mä strippaa jo vuoden verran, se mun mies niin sanotusti vei mua sieltä, ihan oikeasti vei, oti syyliin ja vei taksilla sanoi että nyt rakennamme elämän yhdessä ja tämä työpaikka voit unohda. Pomo oli khe khe tytyväinen hih.

Et taida tietää biologiasta yhtään mitään, jos nuin vain tullaan 5:n lapsen isäksi.

No hyvä että edes hetkeksi sait mielenrauhan maksamalla vielä yhdelle lääkärille. Samaa asiaa kuin lääkäri nyt kertoi yritimme täällä tolkuttaa monta kertaa (koska se on ihan normaalilla yleistiedollakin pääteltävissä) mutta et uskonut....

Hänellä 2 tytärtä ja minulla 2 ja poika tulossa:). Mies sanoi että mun lapset on hänenkin lapset ja hän kasvattaa heitä mahd hyvin ja anna kaikki tarvitseva ja hän antakin paljon rakkautta ja kaikki mitä he haluavat tai melkein:D kun rajoja pitää olla...

En mä saa mieheltä mitään kuukaudessa vaan otan itse niin paljon kun haluan ja milloin haluan. Pari ensimäistä kuukautta oli nolo ja kysyin aina saako ota. Mut mies suuttu, koska hänen mielestä ei rahaa enää ole vain hänen, minun myös. Nykyään jopa mä päätän eniteen:ashamed:

Yhteistyössä