Läskit ämmät ja tekosyyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No haloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ire";25101590]Miehistä puolet on ylipainoisia, naisista kolmannes. Miehet ne niitä läskejä on. Näin myös meillä, minä olen normaalipainoinen, mies ei.[/QUOTE]

Palstan naiset (osa) näkee vain naisia ympärillään. ;) Olen ennenkin huomannut tän piilo-lesbouden täällä.

• Tykkää
Reactions: solasola
[QUOTE="ire";25101590]Miehistä puolet on ylipainoisia, naisista kolmannes. Miehet ne niitä läskejä on. Näin myös meillä, minä olen normaalipainoinen, mies ei.[/QUOTE] Eli koskasun mielestä koko maailmassa on enemmän miesläskejä se oikeuttaa naisläskeyden? Ok.
Eli tää on joku sukupuolitaisto sulle nyt?

Eli koskasun mielestä koko maailmassa on enemmän miesläskejä se oikeuttaa naisläskeyden? Ok.
Eli tää on joku sukupuolitaisto sulle nyt?

Ei, kun tuossa aloituksessa vaan siihen vedottiin, että olisi miehelle enemmän iloa siitä hoikistuneesta naisesta. Niin pistin vaan siihen sen vastareaktion. Kun tilastojen valossa on enemmän niitä miehiä, joiden kannattaisi lahduttaa, että näyttäisivät alusvaatteisillaan paremmalta =)

Ylipaino on vaarallista, mutta miksi ihmeessä naisten ylipaino on niin paljon vihatumpaa kuin miesten ylipaino? Ylipainoinen nainen on läski ja ihrakasa ja mätisäkki, miehellä on "kumpare" vatsalla tai vatsakumpu. Ylipainoinen nainen on vastenmielinen ja mies on sen kanssa säälistä, mutta vilkuilee muita naisia. Ylipainoinen mies ei saa osakseen niin vahvaa vihaa kuin ylipainoinen nainen. Ei tässä sinunkaan aloituksessasi.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuisen plösö;25101724:
Lihavuudesta voi parantua - neuroottisesta järjenköyhyydestä ei. Sori ap. Mulla on toivoa...
Ja jälleen yksi, jonka mielestä se, että ilmaisen mieliipteeni on järjen köyhyyttä. Mielenkiintoisia näkemyksiä. Tosin kauheen huonoja.

Kyllä mä keksin niin monta ällöttävämpää asiaa kun ylipainoiset naiset. Esim. narkit, deekut, idiootit, koiranpaskottajat, muista piittaamattomat meluajat, lainrikkojat, kusipäät, itsekkäät paskiaiset... Lihavuus on jotain pientä ja mitätöntä ton kaiken paskan rinnalla. Ja mua huolestuttaa paljon enemmän henkinen epäterveys kuin fyysinen. Jos se henkinen puoli olis kondiksessa, jaksaisivat ihmiset enemmän panostaa fyysiseenkin terveydentilaan.

Ja silti esim. se syöpä voi tulla ja korjata, vaikka kuinka olisit elänyt terveyden perikuvana.

Ja jälleen yksi, jonka mielestä se, että ilmaisen mieliipteeni on järjen köyhyyttä. Mielenkiintoisia näkemyksiä. Tosin kauheen huonoja.

Hyökkäävä, haukkuva ja alentava mielipidekö kertoo että olet järjellisesti lahjakas? Fiksuina mielipiteinä pidän sellaisia jossa on tilannetta katsottu eri kantilta, perustelut on hyvin mietitty, ja joissa ollaan valmiita kuulemaan vastalauseita.

Öykkämöykkääminen ei ole niin kovin järjellistä. Mutta, kertoo mielipiteen antajasta tarpeeksi...

• Tykkää
Reactions: idunnor
Kyllä mä keksin niin monta ällöttävämpää asiaa kun ylipainoiset naiset. Esim. narkit, deekut, idiootit, koiranpaskottajat, muista piittaamattomat meluajat, lainrikkojat, kusipäät, itsekkäät paskiaiset... Lihavuus on jotain pientä ja mitätöntä ton kaiken paskan rinnalla. Ja mua huolestuttaa paljon enemmän henkinen epäterveys kuin fyysinen. Jos se henkinen puoli olis kondiksessa, jaksaisivat ihmiset enemmän panostaa fyysiseenkin terveydentilaan.

Ja silti esim. se syöpä voi tulla ja korjata, vaikka kuinka olisit elänyt terveyden perikuvana.

Naulan kantaan. Juuri niin. AP ei yksinkertaisuudessaan halua nähdä sitä että lihavuudenkin taustalla voi olla moninaisia tekijöitä. Hän vaan tuijottaa lopputulosta ja räkyttää.

tàà oli jo senverran pitkàhkò ketju ettei jalsanut lukea. Mutta onko se nyt nàin ettà lihava on aina àmmà ja hoikka esim nainen? on tàà suomenkieli vaan niin metkaa

Hyökkäävä, haukkuva ja alentava mielipidekö kertoo että olet järjellisesti lahjakas? Fiksuina mielipiteinä pidän sellaisia jossa on tilannetta katsottu eri kantilta, perustelut on hyvin mietitty, ja joissa ollaan valmiita kuulemaan vastalauseita.

Öykkämöykkääminen ei ole niin kovin järjellistä. Mutta, kertoo mielipiteen antajasta tarpeeksi...

Tarpeeksi kertoo joo, voi vaan sivuuttaa.

En mä ota kiukuttelevaa lastakaan tosissaan vaan annan puheen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mitä tarkalleen tarkotat? Selluliittiä? Löysää ihoa Laihdutuksen jälkeen vaikka vaaka näyttää ok-lukemia?

No jos vaikka synnyttäneelle on jäänyt karmeat raskausarvet tms.

Asiaa ap puhuu, vaikka tyyli onkin provosoiva. Mutta eihän lihavia naisia (tai liahvia ihmisiä yleensäkään) olisi, jos se laihduttaminen olisi helppoa. Ei kukaan nauti niistä läskeistä itsekään.

No en voikaan, kun en ole enkä ole koskaan ollut läski (tai siis viimeisillään raskaana paino varmaan oli ylipainon puolella, en tiedä, mutta ne kilot on jo tiessään). Mutta vaikea olisi kuvitella kenenkään läskeistä nauttivan.

Olen ollut hoikka - olen lihonnut 30kg...kummastakaan en tykännyt. Nyt olen tuosta väliltä, muodokas mutta mikään ei roiku ei vyöry, ei hytky eikä hylly. Ja elämä ei ole enää kilon päälle. Liikun ja herkuttelen. Olen hyvässä kunnossa, jaksan hyvin. Nautin elämästäni näin - ja sen näkee päältä taatusti.

• Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä