B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
xDPalstan naiset (osa) näkee vain naisia ympärillään.Olen ennenkin huomannut tän piilo-lesbouden täällä.
Palstan naiset (osa) näkee vain naisia ympärillään.Olen ennenkin huomannut tän piilo-lesbouden täällä.
Eli koskasun mielestä koko maailmassa on enemmän miesläskejä se oikeuttaa naisläskeyden? Ok.
Eli tää on joku sukupuolitaisto sulle nyt?
Ja jälleen yksi, jonka mielestä se, että ilmaisen mieliipteeni on järjen köyhyyttä. Mielenkiintoisia näkemyksiä. Tosin kauheen huonoja.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuisen plösö;25101724:Lihavuudesta voi parantua - neuroottisesta järjenköyhyydestä ei. Sori ap. Mulla on toivoa...
ja jälleen yksi lisää....järjenköhyys on musta tosi säälittävääJa jälleen yksi, jonka mielestä se, että ilmaisen mieliipteeni on järjen köyhyyttä. Mielenkiintoisia näkemyksiä. Tosin kauheen huonoja.
Ja jälleen yksi, jonka mielestä se, että ilmaisen mieliipteeni on järjen köyhyyttä. Mielenkiintoisia näkemyksiä. Tosin kauheen huonoja.
Kyllä mä keksin niin monta ällöttävämpää asiaa kun ylipainoiset naiset. Esim. narkit, deekut, idiootit, koiranpaskottajat, muista piittaamattomat meluajat, lainrikkojat, kusipäät, itsekkäät paskiaiset... Lihavuus on jotain pientä ja mitätöntä ton kaiken paskan rinnalla. Ja mua huolestuttaa paljon enemmän henkinen epäterveys kuin fyysinen. Jos se henkinen puoli olis kondiksessa, jaksaisivat ihmiset enemmän panostaa fyysiseenkin terveydentilaan.
Ja silti esim. se syöpä voi tulla ja korjata, vaikka kuinka olisit elänyt terveyden perikuvana.
Hyökkäävä, haukkuva ja alentava mielipidekö kertoo että olet järjellisesti lahjakas? Fiksuina mielipiteinä pidän sellaisia jossa on tilannetta katsottu eri kantilta, perustelut on hyvin mietitty, ja joissa ollaan valmiita kuulemaan vastalauseita.
Öykkämöykkääminen ei ole niin kovin järjellistä. Mutta, kertoo mielipiteen antajasta tarpeeksi...
Mitä tarkalleen tarkotat? Selluliittiä? Löysää ihoa Laihdutuksen jälkeen vaikka vaaka näyttää ok-lukemia?
Ei kukaan nauti niistä läskeistä itsekään.
Et voi tietää.
No en voikaan, kun en ole enkä ole koskaan ollut läski (tai siis viimeisillään raskaana paino varmaan oli ylipainon puolella, en tiedä, mutta ne kilot on jo tiessään). Mutta vaikea olisi kuvitella kenenkään läskeistä nauttivan.
No en voikaan, kun en ole enkä ole koskaan ollut läski (tai siis viimeisillään raskaana paino varmaan oli ylipainon puolella, en tiedä, mutta ne kilot on jo tiessään). Mutta vaikea olisi kuvitella kenenkään läskeistä nauttivan.