On ollut. Joskus kuului meteliä. Perheen isukki myy huumeita. Kerran vaimo pyysi multa perunoita että saa laitettua ruokaa. Ukko vetäsee safkat naamaansa. Nainen on tosi laiha.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:minun yläkerrassa asuu romani nainen yksin eikä siitä kyllä mitään haittaa ole mutta silloin kun se asui äitinsä kanssa niin tyyliin joka yö pesivät vielä kello 1 aikaan pyykkiä ja popittivat myöhään sekä tanssivat niin että kopina kävi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei asu naapurissa mutta kivenheiton päässä.... oltiin lenkillä ja kuultiin kun romaninainen ikkunasta huusi romanilapsille että "vitun äitinnenussijat, horot, vittu kerron sille ja sille ja saatte selkäänne vitun huoranpenikat". Muut romanit istui talon rappukäytävän edessä tupakalla, kannettu oikeen tuolit ym siihen. Hyrrrrr onneksi ei ole romaneja naapureina, muuttaisin hyvin äkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei asu naapurissa mutta kivenheiton päässä.... oltiin lenkillä ja kuultiin kun romaninainen ikkunasta huusi romanilapsille että "vitun äitinnenussijat, horot, vittu kerron sille ja sille ja saatte selkäänne vitun huoranpenikat". Muut romanit istui talon rappukäytävän edessä tupakalla, kannettu oikeen tuolit ym siihen. Hyrrrrr onneksi ei ole romaneja naapureina, muuttaisin hyvin äkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt;19643376:Naapuriksi muutti romani perhe heillä on arviolta 2-vuotias lapsi.
Pitävät hirveää meteliä mm.soittavat musiikkia kovalla päivällä ja myös hiljaisuuden aikaan.
Eilen oli soitettava poliisit paikalle,koko päivän bilettivät ja lapsi oli kotona.
Yöllä 12 aikaan lapsi huuteli äitiä hädissään.
Tässä nyt on tasan kaksi vaihtoehtoa joko muutamme itse pois tai sitten yritämme varoitusten kautta häätöä tälle häirikkö perheelle.
Onko muilla ollut samankaltaista tilannetta?
Miten siitä selvisitte?
min naapurissani asuu hiton kaunis romaninainen, joka ei anna minun maata kanssaan. Sen sijaan toinen naapurini, joka on valkolaisnainen ja hiton ruma antaa minun maata kanssaan. Mitä vittua tää nyt sitten on? Pitäisikö minun tehdä asiasta valitus isännöitsijälle, kun en pääse naimaan.
Se on muuten jännä homma, että tosi moni romani pesee nimenomaan yöllä myöhään sitä pyykkiä. Mutta ehkä se johtuu vain siitä, että kun ei nousta niin aikaisin aamulla välttämättä ylös, niin jaksetaan sitten valvoa myöhään saakka. Kenenkään pyykinpesu ei minua häiritse, vaikka itse asun kerrostalossa. Vaikka meilläkään ei tää äänieristys huippuluokkaa ole, niin suurimmasta osasta pyykkikoneista ei minusta lähde niin valtavaa ääntä, että se häiritsisi kovasti. Linkous asia erikseen tietysti, mutta itse ainakin nukun yleensä yöllä, enkä ole niin herkkäuninen että tuo korviin särähtäisi.Silloin tällöin joku naapuri saattaa kuunnella isolla musiikkia myöhään, mutta siitäkään en sen kummempia pultteja ole ottanut, koska sitä ei kuitenkaan tapahdu todellakaan jatkuvasti. Eri asia, jos yötä päivää möykättäisi aivan jatkuvalla syötöllä ja vieläpä niin, että se tosiaan häiritsisi. Taisi mennä vähän off topic, mutta...
min naapurissani asuu hiton kaunis romaninainen, joka ei anna minun maata kanssaan. Sen sijaan toinen naapurini, joka on valkolaisnainen ja hiton ruma antaa minun maata kanssaan. Mitä vittua tää nyt sitten on? Pitäisikö minun tehdä asiasta valitus isännöitsijälle, kun en pääse naimaan.
toivoisin edelleen kommenttia siihen asiaan, kun en pääse panemaan sitä kaunista romaninaista, joka naapurissani asuu, oko minulla oikeus valittaa taloyhtiölle?
En jaksaisi millään hässiä toista naapuriani, joka on sellainen ruma valkolaisnainen. kaiken lisäksi hänen pimpsa haisee sillille!!!!
Siis vittu hei Jaakko, kiitos vitusti noista sun neuvoistasi!!!!
Mä alan nyt runkata kättäni ja kyttäillä sitä romaninaista parvekkeelta.
Se on moro!!!!