Raskausviikkoja 12 ja tunnen selkeästi liikkeitä (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Eihän tätä kukaan usko, kun ei kuulemma ole mahdollista, mutta kyllä mä vaan tunnen.

Esikoisestakin tunsin "liian aikaisin" vaikka istukka oli etuseinässä vaimentamassa. Tämänhetkisestä kuopuksesta tunsin myös aikaisin, ja nyt näköjään vielä aikaisemmin - istukka on takana tällä kertaa.

Tää on kivaa :heart:, en muistanutkaan miten kivaa.

hienoa!se on niin helpottavaa kun alkaa liikkeet tuntumaan.itse tunsin esikosta rv17 ja kuopuksesta rv15 ja uskon että on ihan mahdollista että pystyt jo tuntemaan jos istukka on takana.

Esikoisesta tunsin vko 15 ja kuopuksesta jo 13. Joten mahdollista se on. Kiva juttu.
Mutta oot sä vasta viikolla 12? Mä luulin että niitä on jo paljon enemmän...
No, nyt vasta tajusin että mä olin sun kanssa yhtä aikaa raskaana vajaa 10 viikkoa.
Mutta nyt mulla on jo pieni nyytti sylissä ollut jo kohta kuukauden, ja sulla ei, lälläspöö:D

Oi niitä ihania hentoja huiskaisuja.. :heart: Mä tunsin kans tästä toisesta rv13 vaikka ite olen ollut se joka on sitä mieltä ettei voi olla mahdollista.. :ashamed: perun siis puheeni..

Nyt ne liikkeet ei enää niin hentoja olekkaan..nimim. tyyppi koittaa tulla lävitse kylkiluitten alta.. :D

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Se kurja puoli tässä on, että liikkeitä ei tule tuntumaan joka päivä (ei ainakaan aikaisemmista tuntunut joka päivä ennen kun oltiin viikolla 16 tms). Sitten saa taas stressata kun ei niitä tunnukaan - ja ei, kun mä oon raskaana, niin järkipuhe siitä että ei liikkeitä kuulukaan alussa tuntua päivittäin ei auta! :mad:

Jennan unelma, mikä tuli pikkutytön nimeksi? :heart: Vai joko hänellä on nimi?

mä tunsin ainokaisessa raskaudessani vasta tasan 20 vkolla, vähän olin huolissani, mut sitten just illalla sängyssä makaillessa alkoi se muljunta, ehkä sitä kaipaan eniten raskaudesta... =)

Se kurja puoli tässä on, että liikkeitä ei tule tuntumaan joka päivä (ei ainakaan aikaisemmista tuntunut joka päivä ennen kun oltiin viikolla 16 tms). Sitten saa taas stressata kun ei niitä tunnukaan - ja ei, kun mä oon raskaana, niin järkipuhe siitä että ei liikkeitä kuulukaan alussa tuntua päivittäin ei auta! :mad:

Jennan unelma, mikä tuli pikkutytön nimeksi? :heart: Vai joko hänellä on nimi?

Ei sillä oo vielä nimeä, mutta olen paljastanut sen jo kaikille ja ehkä viime hetken muutoksia vielä tulossa, mutta Kiia Oona Vanessa, varmaan. Ei välttämättä.

Se kuulostaa vaan vähän turhan hempeältä tuolle monsterille, joka ei tunnu muuta tekevän kuin huutavan pää punaisena.
Isosiksonsa sanoi, että ei tuo oo yhtään ihana. En viittinyt sanoa, että kuule, joskus olen aivan samaa mieltä.
Mulla oli sama ongelma, mies sai useita kertoja päivässä kuulla, että mulle tuli keskenmeno, se on kuollut, apua...
No tuossa se nyt kuitenkin on.

Ihanaa :)

Mä olen nyt viikolla 16, ja ihan viikon sisällä on alkanu tuntumaan liikkeet :) Ja onhan se kyllä ihanaa. Jännä ku nyt näin aikaisin tunnen ku aiemmin tuntenu vasta puolivälissä.

Yhteistyössä