Kynttilänpolttajien itsekkyys ahdistaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kessukaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kessukaisa

Vieras
Eipäs ole helsvetti sentään kukaan moralisoimassa miten vaarannetaan lasten terveys kun niitä kynttilöitä poltetaan sisällä säkkitolkulla pitkin talvea?
Minäpä aloitan: miten te VOITTE OLLA niin itsekkäitä ettei lasten terveys kiinnosta?????

No kuinkas moni mamma nyt sitten lopettaa kynttilöiden polttamisen kotona kun on ne kalliit partylitet hommattuna niin että riittää sitten koko jouluksi.

MINÄ SENTÄÄN POLTAN RÖÖKINI ULKONA, EN SAASTUTA LAPSENI KEUHKOJA VAAN OMANI. HAH!

Huolestuttava tutkimus: Kynttilä saastuttaa kuin tupakka | Terveys | Iltalehti.fi

ja pyh... ei elämästä selviä hengissä...vai mitä laulettiinkaan jokunen vuosi(kymmen) sitten. Näin on!
Pistänpä jatkossa lapset pihalle ja polttelen ihan yksikseni :)

Ennen vanhaan "kapinoitiin" sisällä tupakoinnin puolesta. Yhä edelleen joissakin kodeissa sauhutellaan röökiä, vaikka talossa on lapsiakin.

Joo mitaleita ropisee:)

Joo ei uskota näitä juttuja, kaikki maailman syöpätapaukset on joka tapauksessa meidän röökaajien ansiota, munkin kummin kaiman serkun mummo sairastui kun mä poltan niin paljon.

[QUOTE="vieras";25178581]Kummasti on ihmiskunta vielä voimissaan, vaikka ennen vanhaan valaistus hoidettiin kynttilöillä. Kappas.[/QUOTE]

Juu tosiaan eihän silloin kuollutkaan ihmisiä, totta turiset.

hoh hoijaa,mun äiti se vasta kynttilöitä polttelikin ku me oltiin pieniä...kaikki lapset saaneet korkeakoulututkinnon ja terveitä yms... Minä poltan ihan hyvällä omalla tunnolla kynttilöitä. Kaikesta kohta tehdään syöpää aiheuttavaa.... hoh hoijaa...

[QUOTE="mä";25178527]Meillä ei käytetä päihteitä, ei juoda alkoholia, ei tupakoida, ei nuuskata, eikä polteta kynttilöitä. Saanko mitalin?[/QUOTE]

näin meilläkin.. ja js erehdytäänkin polttaan ylensä itsenäisyyspäivänä ja aattona niin nekin ulkona.

[QUOTE="mä";25178527]Meillä ei käytetä päihteitä, ei juoda alkoholia, ei tupakoida, ei nuuskata, eikä polteta kynttilöitä. Saanko mitalin?[/QUOTE]

Mun 3v poikanikin ansaitsee: olen yrittänyt polttaa adventtikynttilöitä, mutta hän puhaltaa ne heti sammuksiin :D

Tieteellinen prosessi ei taida olla kovin monella tuttu (valitettavasti). Tieteellinen koe alkaa olla luotettava vasta kun se on toistettu onnistuneesti mielellään vähintään kaksi kertaa. Sitä ennen en ota vakavasti mitään, mitä lehdet kirjoittavat "tutkimuksista".

[QUOTE="vieras";25178710]Tieteellinen prosessi ei taida olla kovin monella tuttu (valitettavasti). Tieteellinen koe alkaa olla luotettava vasta kun se on toistettu onnistuneesti mielellään vähintään kaksi kertaa. Sitä ennen en ota vakavasti mitään, mitä lehdet kirjoittavat "tutkimuksista".[/QUOTE]

Hengitysliiton sivut kertoo kyllä jotain näistä polttojätteistä, vaikka siellä ei sitä kynttilää VIELÄ luekaan.

Yhteistyössä