Jos joku mies jää juttelemaan vieraiden pikkutyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
, mitä ajattelet?

Mulle tulee heti mieleen pedofiili. Vaikka ei välttämättä oliskaan.:snotty:

Tuli tämä vaan mieleen kun äsken kaks pikkulikkaa hengaili kaupan oven edessä, kaupasta tuli joku ukko ja jäi vähäksi aikaa tyttöjen seuraan kikattelemaan, ennen kuin poistui autolleen. Ihan varmaan joku namusetä, ni.

, mitä ajattelet?

Mulle tulee heti mieleen pedofiili. Vaikka ei välttämättä oliskaan.:snotty:

Tuli tämä vaan mieleen kun äsken kaks pikkulikkaa hengaili kaupan oven edessä, kaupasta tuli joku ukko ja jäi vähäksi aikaa tyttöjen seuraan kikattelemaan, ennen kuin poistui autolleen. Ihan varmaan joku namusetä, ni.

Entäs jos joku nainen jää juttelemaan vieraiden pikkutyttöjen kanssa?

No niin mullakin usein tulee, surullista kyllä.

Just eilen mietin tätä, kun tyttöni selitti miten joku mies olis antanut hänelle yhden kynän... ja mää olin heti, että wat tö fak?? Kunnes muistin, että tästä on jo aikaa ja olin sillloin itsekin tytön mukana. Oli vaan ystävälinen mies, joka ei tarttenu sitä kynää.

No mun isä esimerkiksi on sellainen tyyppi, joka jää suustaan kiinni ihan jokaisen ihmisen kanssa, oli kyseessä sitten tuki tuntematon roskakuski, kuitukaapelien vetäjä, posteljooni, kaupan työntekijä, naapuri tai sen lapsi. Eli jos se mies olisi isäni, niin en ajattelisi yhtään mitään. Tosin mun isäni ei kikattele, vaan nauraa höröttää ihan kunnolla.

Riippuu oikeastaan vähän siitä, miten se mies siinä tilanteessa käyttäytyisi.

Mistä muuten tiedät, että mies oli tytöille vieras?

[QUOTE="vieras";25239620]OK. Mikä siis oli pointtisi? Julkituoda oma feminismisi ja vainoharhaisuutesi?[/QUOTE]

Mitä tällä nyt on feminismin kanssa tekemistä. Totuus on että maailma pullistelee namusetiä, ja senpä vuoksi alkaa heti hälytyskellot soimaan kun huomaa että joku mies tuppautuu pikkutyttöjen/tai poikien seuraan.

Tuskimpa tulisi erityisesti mitään mieleen.

Jäimpähän itsekin muuten puhelemaan pikkupoikien kanssa eräs aamu pimeään metsään. Olisi siinä mahtanut jollain ulkopuolisella mielikuvitus alkaa laukata. ja mitä jäin turisemaan? Kysyin, onko pojat huomanneet että sienne metsäpolulle on joku kantanut roskia ja rikkonut lasia ja että varovat edes sen verran etteivät ihan mahottomasti ala siinä polulla pyörimään etteivät satuta itseään. Hyi minua!

Tämä on kyllä aika vallitseva ajatus tänä päivänä. Talven alettua näin pienen tytön kaatuneen polkupyörällä siten, että ketjut olivat tipahtaneet. Ensimmäinen ajatus oli, että auto seis ja apuun. Sitten seuraava olikin, että mitä ihmiset ajattelevat.

Poistui autolleen, tytöt jäivät edelleen kaupan pihaan. OLETIN että oli vieras, en voi tietenkään varma olla.

Saattoi olla vaikka toisen tytön isä, joka kauppareissulla hoksasi jälkikasvunsa ja kävi sanomassa jotain.

En mä ajattelisi tuollaisesta tilanteesta mitään. Sitten vasta, jos pikkutytöt vaikuttaisi ahdistuneilta miehestä tai yrittäisivät lähteä poispäin ja mies seuraisi.

Poistui autolleen, tytöt jäivät edelleen kaupan pihaan. OLETIN että oli vieras, en voi tietenkään varma olla.

Saattoihan se siitä autolle poistumisesta huolimatta olla jommalle kummalle tytölle tuttu; esimerkiksi naapuri, eno, setä, isoisä tms.

Tää maailma on oikeesti menny aika kamalaksi. Mun mies joskus pohti (meillä kolme lasta), että uskaltaako sitä enää esimerkiksi halata lapsiaan julkisesti, kun heti joku on huutelemassa pedofiiliä.

Mä satuin kerran kuulemaan, kun torin kulmilla joku ukko yritti ostaa seksiä kahdelta ehkä 14-15-vuotiailta tytöiltä.:(
Toisen kerran kuulin samanikäisten tyttöjen juttelevan keskenään, kuinka joku hakee niille viinaa, kun antaa sille pillua. :/

[QUOTE="vieras";25239588]Entäs jos joku nainen jää juttelemaan vieraiden pikkutyttöjen kanssa?[/QUOTE]

Lesbo namutäti. Kellekään vieraalle ei sovi vastailla jos jotain tulevat länkyttämään, vaikkei edes tunne. Joka toinen on kuitenkin sarjamurhaaja tai pedofiili

Tää maailma on oikeesti menny aika kamalaksi. Mun mies joskus pohti (meillä kolme lasta), että uskaltaako sitä enää esimerkiksi halata lapsiaan julkisesti, kun heti joku on huutelemassa pedofiiliä.

No niin on. Siis menny kamalaksi. Mutta ei sille oikein voi mitään, kyllä esim. noi lööppien otsikot ihmisiin (ainakin minuun) vaikuttaa ja "pelkään" nykyään enemmän kaikenlaisia asioita. Varsinkin lapsiin liittyen.

Saattoihan se siitä autolle poistumisesta huolimatta olla jommalle kummalle tytölle tuttu; esimerkiksi naapuri, eno, setä, isoisä tms.

Niin saattoi, mutta en voi sille mitään että aloin miettiä, mikä hiippari se ukko lienee.:xmas:
Tytöillä oli tiukat farkut ja nuorekkaat vaatteet, vaikka olivat n.8 vuotiaita. Sellanenkin voi provosoida hämärää ainesta..

[QUOTE="Vieras";25239744]Yhtälaillahan naisis on pedofiilejä.[/QUOTE]

Ei nyt ihan yhtälailla sentään. Kyllä ne edelleenkin on 99%sti miehiä ne puskajussit ja namusedät.. vai moniko on nähnyt jonkun naisen vaikka lenkkipolulla onanoimassa ohikulkijoille?

[QUOTE="vieras";25239734]Etkö siis mennyt apuun?[/QUOTE]

Ajattelin, että ei se mahda kovin kaukana olla kotoaan. Ja jos on niin pakko sillä on olla känny matkassa. Ja jos molemmat menee pieleen, niin kyllä kohta joku nainen tulee paikalle

Kyllä minä jään hollille ja jos kuulen mistä puhutaan, siitä voi päätellä jo sukulaissuhteen yms. useimmiten on ollut jonkun lapsen tuttava joka on jäänyt kuulumisia vaihtamaan.