Miksi se että tuntematon palstamamma ajaa pimppikarvansa herättää joissain niin suuria tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

"vieras"

Vieras
Ei voi olla naurattamatta. Miten se on muilta pois jos joku muu haluaa olla posliini? Miksi pitää haukkua sairaaksi, luonnottomaksi ja suunnilleen pedofiiliksi?

Kuntosalin suihkutiloissa (ihan kummemmin kyttäämättä) olen huomannut että 90% 20-40v naisista on karvattomia, mitä ihmeen majavanaisia tänne palstalle on rantautunut meitä karvattomia vainoamaan? :D

Ja miettikää te paljaspimppisten paheksujat ettette ikinä tiedä mitä on lastenne opettajan, päiväkodin tädin tai vaikka kaupan kassan housuissa, hui!

Kärpäsestä härkänen vai miten se menikään...

HAH! MÄ OLEN KARVATON JA YLPEÄ SIITÄ.
Mut joo, luin tota toista ketjua ja mietin vaan että mun mielestä sairaita on lähinnä ne ihmiset jotka heti ajattelevat asian niin että miehet ovat pedofiilejä jos pitävät posliinista ja naiset taas jotka sellaiseksi itsensä ajavat ovat muuten vaan sairaita ja haluavat näyttää lapselta? :D

Joskus olen (tämän palstan innoittamana, en muuten) vähän vilkuillut suihkutiloissa tuota karva-asiaa, ja varmasti ei suurimmalla osalla ole posliini ollut. Enemmänkin täysposliini on harvinainen, mutta jonkin verran siistitty on useimmalla.

Joskus olen (tämän palstan innoittamana, en muuten) vähän vilkuillut suihkutiloissa tuota karva-asiaa, ja varmasti ei suurimmalla osalla ole posliini ollut. Enemmänkin täysposliini on harvinainen, mutta jonkin verran siistitty on useimmalla.

Se itseasiassa vähän riippuu missä vilkuilee. Vauvauinnissa melkein kaikilla on reuhka, samoin uimahallissa mutta ehkä tuolla salilla sit on ihmisiä jotka muutenkin huolehtivat itsestään ja ulkonäöstään astetta enemmän.
Enkä mä mikään pervo kyylä ole mutta kyllähän sen nyt väkisinkin huomaa.

Itseäni lähinnä ihmetyttää nämä pedovihjaukset, jos mies tykkää enemmin naisestaan karvattomana. Onhan se nyt itsestään selvä asia, että kivemmalta se tuntuu miehestä, kun istun sen naamalle karvattomana kuin sen luonnollisen reuhkan kera. Onhan mustakin kivempi nuolla miehen intiimejä paikkoja, jos ne on siistitty, eikä ole vähän väliä karva kielessä.

[QUOTE="vieras";25258725]Se itseasiassa vähän riippuu missä vilkuilee. Vauvauinnissa melkein kaikilla on reuhka, samoin uimahallissa mutta ehkä tuolla salilla sit on ihmisiä jotka muutenkin huolehtivat itsestään ja ulkonäöstään astetta enemmän.
[/QUOTE]

Voisitko tyhjentävästi perustella miten alapään ajaminen posliiniksi tai hyvin lähelle sitä, merkitsee huolenpitoa itsestään ja ulkonäöstään? Millä tavalla perustelet sen ?

• Tykkää
Reactions: Micosa
Se tässä posliinivillityksessä ja posliinin ylivertaisuuden mainostamisessa huvittaa, että vielä 90-luvulla, puhumattakaan 60-80-luvulta, naisilla oli aidot tussupehkot ja hyvin kelposivat ja pitivät itseään naisena ja haluttavana. Nyt 2000-luvulla ajatusmalli on se, että karvatussu on saastainen pesäke ja epäsiistin naisen merkki.

[QUOTE="Vieras";25258775]Voisitko tyhjentävästi perustella miten alapään ajaminen posliiniksi tai hyvin lähelle sitä, merkitsee huolenpitoa itsestään ja ulkonäöstään? Millä tavalla perustelet sen ?[/QUOTE]
No johtuisikohan siitä, että se on nykykäytäntö. Jos ei aja, niin siihen on joko se syy, ettei viitsi tai sitten joku lähes ideologinen syy.

Siis tuo ajeluhan on niin muoti-ilmiö ja ajellut naiset niin laumassa meneviä muodin orjia, tiedostamattaan ja tunnustamattaan. Kärsivät ajelun vaivat ja pistelyt ja tulehdukset ja viljelevät mielikuvaa siloisesta posliinista, vaikka sänkisiilihän se siellä on.

[QUOTE="Vieras";25258800]Se tässä posliinivillityksessä ja posliinin ylivertaisuuden mainostamisessa huvittaa, että vielä 90-luvulla, puhumattakaan 60-80-luvulta, naisilla oli aidot tussupehkot ja hyvin kelposivat ja pitivät itseään naisena ja haluttavana. Nyt 2000-luvulla ajatusmalli on se, että karvatussu on saastainen pesäke ja epäsiistin naisen merkki.[/QUOTE]
No on se vaan paljon käytännöllisempi ja hygieenisempi. Olivathan ennen kokolattiamatotkin muotia ja joskus muinoin turkikset lattialla, vaikkeivät hygieenisiä olekaan.

Sillon kun mä olen alkanut omaani ajelemaan niin en ollut kyllä nähnyt edes muiden naisten alapäitä että se voisi johtua mistään muoti-ilmiöstä. Olisinkohan ollut 14 tai 15. Mua vaan inhotti ne karvat. Ja siitä asti olen pitänyt sen posliinina sekä itseni että miesten takia.
Ainakin nykyinen mieheni on sitä mieltä että tosiaan sellasesta pehkosta tulee mieleen lähinnä joku saastainen pesäke.

[QUOTE="vieras";25258825]Siis tuo ajeluhan on niin muoti-ilmiö ja ajellut naiset niin laumassa meneviä muodin orjia, tiedostamattaan ja tunnustamattaan. Kärsivät ajelun vaivat ja pistelyt ja tulehdukset ja viljelevät mielikuvaa siloisesta posliinista, vaikka sänkisiilihän se siellä on.[/QUOTE]
No on ihan ihosta, karvoista ja poistomenetelmistä kiinni, tuleeko mitään haittoja. Lyhennettykin versio on parempi kuin hoitamaton pehko.

[QUOTE="vieras";25258825]Siis tuo ajeluhan on niin muoti-ilmiö ja ajellut naiset niin laumassa meneviä muodin orjia, tiedostamattaan ja tunnustamattaan. Kärsivät ajelun vaivat ja pistelyt ja tulehdukset ja viljelevät mielikuvaa siloisesta posliinista, vaikka sänkisiilihän se siellä on.[/QUOTE]

Mistä ihmeen tulehduksista? Olen ajellut karvani 20 vuotta enkä ole kärsinyt minkään sortin tulehduksista ikinä. Eikä mua pistelekään, samalla vaivalla kun sheivaan kainaloni ja sääreni ajelen myös alapääni, ei ole kohtuutonta vaivaa.

[QUOTE="Vieras";25258849]Ehkä huonoin perustelu ikinä. Eli jos miehetkin ajaisivat aina ja kaikki karvansa, sekin olisi OK ja ne pari hassua jotka jättäisivät munakarvat ja rinatakarvat, olisivat ideologisia hihhuleita?[/QUOTE]
No ei, koska noihin ei ole samanlaisia perusteluja. Menkkaveri ym. ei tartu yleensä munankarvoihin tai rintakarvoihin näin normaalisti.

[QUOTE="vieras";25258863]No on ihan ihosta, karvoista ja poistomenetelmistä kiinni, tuleeko mitään haittoja. Lyhennettykin versio on parempi kuin hoitamaton pehko.[/QUOTE]
Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään villakoiran karvoituksesta.

Joku syy siihen on, että alapäässä ne karvat kasvaa.

[QUOTE="mamacita_";25258854]Sillon kun mä olen alkanut omaani ajelemaan niin en ollut kyllä nähnyt edes muiden naisten alapäitä että se voisi johtua mistään muoti-ilmiöstä. Olisinkohan ollut 14 tai 15. Mua vaan inhotti ne karvat. Ja siitä asti olen pitänyt sen posliinina sekä itseni että miesten takia.
Ainakin nykyinen mieheni on sitä mieltä että tosiaan sellasesta pehkosta tulee mieleen lähinnä joku saastainen pesäke.[/QUOTE]

Tämä minua on mietityttänyt, että miten voi puhua mistään muoti-ilmiöstä tai nykykäytännöstä, kun en minä ainakaan tiedä minkälaisia alapäitä edes lähimmillä tuttavilla on. Mistä se ajatus on lähtenyt, että "hei, kaikilla muillakin näköjään on, pitäisiköhän minunkin"? Eikös muoti-ilmiöt yleensä näin lähde liikkeelle. Voihan se olla sellainenkin juttu, että jotkut eivät ole vain tajunneet, että ne "pitäisi" nykyään ajella pois.

[QUOTE="vieras";25258950]Ethän ole koskaan leikkauttanut hiuksiasi, nyppinyt kulmakarvojasi, ajellut kainaloita tai sääriä?
Jokin syyhän niillekin on... ;)[/QUOTE]

Nypin, leikkautan ja ajelen. Inhoan karvoja yli kaiken. Mutta pakkohan niillä karvoilla joku syy on olla, miksi kasvavat juuri tiettyihin paikkoihin. Liekö jossain tutkimustulosta esim siitä, että ajellut kärsisivät tavallista useammin hiivasta.
Harvoin olen täysposliini alapäästä, eikä mulla ole koskaan hiivaa ollut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä