4v lapsen siirtäminen vierestä omaan sänkyyn ja huoneeseen! Help!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tinttu"

Vieras
Miten tähän tottuu kun joka ilta menee ihan höpöksi tämä nukkumaan meno. Oon yh niin tämä ongelma tuntuu vieläkin suuremmalta näin yksin kestää.

Ensimmäiset pari viikkoa meni ihan hyvin, kai se oli jotain uutuuden viehätystä, mutta nyt ei enää tule uni millään. Jatkuvasti käyn lapsen sängyn vieressä silittelemässä ja katsomassa kun siellä se pikkuinen tuhisee, tekisi niin mieli ottaa kainaloon ja kantaa takasin mun viereen nukkumaan. Ei jaksais tätä valvomista, kun kuitenki täytyy töihin herätä aamuisin.

Jotaki unikouluvinkkejä??! :D

Sori mutta ei ole vinkkejä antaa, vertaistukea vaan. Meillä on menossa eskarilaisen nukkumisharkat omassa huoneessaan. Joulupäivänä nukahti ensimmäisen kerran elämässään omaan sänkyyn :)

Siis lapsi nukkuu ja sinä et saa nukuttua? Hommaa iso nalle tai mies kainaloon.

Tuo on kyllä käyny mielessä, että täytyiskö se mies nyt hankkia. Niistä kyllä on tahtonut olla tähän asti enempi haittaa ku hyötyä. Tiiä sitte, kehtaisko jonku laastarisuhteen hommata, pahimpaan vierotusoireeseen, kunnes pääsen yli tästä menetyksestä. :D

[QUOTE="...";25312171]No jos nalle tai mies ei käy, niin hommaa levy suklaata ja hyvä kirja. Se auttaa takuu varmasti.[/QUOTE]

Nalle ei kyllä nyt auta. Mies vois auttaa, mut tähän hätään ei sellasta oo saatavilla. Kirja on hyvä idea.:) Pitääkin ottaa joku oikein paksu ja puuduttava teos luettavaksi. :D Tenttikirjat vois toimia. Tää netti on vähän huono, kun enemminkin piristää iltaisin.

Mä olen kanssa joskus meinannut kantaa 4-5-vuotiaan takaisin omaan sänkyyni nukkumaan. :D No kun se on niin söpö... :xmas: mut joo. Hyvä kirja, rentoutumista, ehkä melatoniinia, siinä sulle lääkettä iltoihin :)

Onhan se oikeasti ihanaa, kun lapsi nukkua tursottaa vieressä. Meillä on kyllä aika pitkälle itsekkäistä syistä ollut tää perhepeti käytössä. :D Vauvan kanssa se oli vaan niin helppoa, ja siihen se sitten jäikin kainaloon vähän pidemmäksi aikaa. :D

Yhteistyössä