Puhutaan tyylistä! Millaista on XL-kokoisen kolmekymppisen naisen nuorekas pukeutuminen?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Minut ja vaatevalintani haukuttiin lyttyyn. Nyt menossa on toisenkin aloittajan ketju, jossa perusmekkoa haukutaan tanttamaiseksi.

Mulla alkaa ihan tosissaan päässä heittää, kun en tajua, mitä se nuorekas pukeutuminen sitten on. Ne vaatteet, joita mun ketjuun linkitettiin nuorekkaina, oli mun mielestä just sitä tanttaosastoa.

Linkittäkää pliis kuvia nuorekkaista asuista. Ei mulle, vaan yleisesti. Haluan ymmärtää.

no tollaselle ihmiselle ku sinä riepu ei löydykkään sellaisia vaatteita et näyttäisit nuorekkaalle.ja jos on kokoa xl,niin kannattaisiko vaikka pudottaa sitä painoa hiukan? :D

En osaa linkittää, mutta saman ongelman kanssa painin minäkin sillä erolla et ikää on melkein (vasta ensi kuussa tasan) 10v. enemmän. Koen olevani 30nen, mutta pelkään näyttäväni tantalta, tosin kaikki luulevat minun oelvan vajaa 28v. et en kai sitten ihan tantta kuitenkaan ole. Niin ja ostin juuri upean mustan empire mallisen kotelomekon Laura Ashleyltä koko 42. On tulossa 10v häpäivä ja sitten tuo 40v. ja siitä alkaakin 40v. juhlien sarja kun suurin osa ystävistä seuraa vähän jäljessä :)

Millanen vaate sulta lytättiin?

no tollaselle ihmiselle ku sinä riepu ei löydykkään sellaisia vaatteita et näyttäisit nuorekkaalle.ja jos on kokoa xl,niin kannattaisiko vaikka pudottaa sitä painoa hiukan? :D

Etkö sä osaa lukea? Nimenomaan nyt EI puhuta minusta. Suomessa on aikas paljon XL-kokoisia kolmekymppisiä naisia, jotka pukeutuvat hyvin ja nuorekkaasti. Siis miten?

[QUOTE="vieras";25405646]En osaa linkittää, mutta saman ongelman kanssa painin minäkin sillä erolla et ikää on melkein (vasta ensi kuussa tasan) 10v. enemmän. Koen olevani 30nen, mutta pelkään näyttäväni tantalta, tosin kaikki luulevat minun oelvan vajaa 28v. et en kai sitten ihan tantta kuitenkaan ole. Niin ja ostin juuri upean mustan empire mallisen kotelomekon Laura Ashleyltä koko 42. On tulossa 10v häpäivä ja sitten tuo 40v. ja siitä alkaakin 40v. juhlien sarja kun suurin osa ystävistä seuraa vähän jäljessä :)

Millanen vaate sulta lytättiin?[/QUOTE]

No ihan kaikki, mitä keksin linkittää :D

Eipä tuohon voi vastata mitenkään tiiviisti, riippuu täysin ihmisen omasta tyylistä!
Eri tyyleissäkin on eri ikäryhmille sopivaa pukeutumista.

Palstan mukaan toki ei ole olemassa muita tyylejä kuin pubiruusu tai tantta.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
ei hullumman näköistä mutta

onko tosiaan niin että kauluspaita ja pitkät kalsarit on nyt kuuminta hottia XL-kokoisilla kolmikymppisillä?

Leggarit on ihan ookoo, mutta ei kyllä missään nimessä lyhyen paidan kanssa. Kenellekään. Ihan sama onko koko XS vai XL, se on järkyn näköistä. Ainakin mun mielestäni :D.

• Tykkää
Reactions: teisu
Pulleakin voi käyttää korkeita korkoja. Tuo heti lisää naisellisuutta.

Korosta parhaita puoliasi ja häivytä huonompia (EI tarkoita roikkuvia telttoja). Esim. isokokoisilla on usein myös isot rinnat, vähän avarampaa kaula-aukkoa siis ja mieluusti V-mallista, jotta kaula näyttää pidemmältä. Tämä ei tarkoita nyt ääripäitä ja mitään tissien paljastelua, vaan tyylikästä avaraa pääntietä. Poolo ei oikein sovi isokokoisille, tekee kaulattoman näköiseksi.

Pulleillakin on erilaisia vartalotyyppejä, pukeutuminen tietysti sen mukaan.

Iänikuinen värikäs löysä tunika + mustat legginssit -yhdistelmä on musta aika mielikuvitukseton.

Asusteilla pirteyttä ja vaihtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25405695:
Paremmalta kuin joku helkutin säkki. Ei se tule kenellekään yllätyksenä, että xxl-kokoisella on ylipainoa, niin miksei voi pukeutua ihan tavallisiin tyköistuviin vaatteisiin?

Sun kuvassa on anorektikko. Tuollaset pöksyt kun vetäisee xl-mamma päälleen, ei ole kiva näky.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25405728:
tyyli ei ole toisten matkimista tai toisten mielipiteitten kuuntelemista liittyen omaan tyyliin.
tai mistä mä mitään mistään tyylistä tiedän. :D

En mä sitä haekaan tässä, että säntään huomenna kauppaan ostamaan sitä, mitä palsta "käskee". Alkoi vaan häiritsemään se, etten tosiaankaan tiedä, mitä se nuorekas pukeutuminen oikein on.

En mä sitä haekaan tässä, että säntään huomenna kauppaan ostamaan sitä, mitä palsta "käskee". Alkoi vaan häiritsemään se, etten tosiaankaan tiedä, mitä se nuorekas pukeutuminen oikein on.

ei tuo ollukkaan varsinaisesti sulle. tai kellekkään kun en tyylistä oikeestaan mitään tiedä..

Jos on tukevat käsivarret ja niissä selluliittia, 3/4-pituiset hihat on hyvät. Musta nyt tunnetusti hoikistaa, muttei toisaalta sovi kaikkein kalpeimmille suomalaisille, vaan tekee välillä aneemisen näköiseksi.

Yhteistyössä