Raakel Lignell oli paremman näköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "squirrel"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta tuollaisessa sairaassa ylipainossa ei ole mitään kaunista. Voihan sitä itselleen niin selitellä jos ei halua laihduttaa, mutta kyllä tuo Raakel on nyt aivan hemmetin hyvännäköinen, ikävuosia lähtenyt 10 pois. Aiemmin aika kamala :/

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Lihavat siinä itselleen selittelee.

Kyllä Raakel on pirtsakamman näköinen nyt, laihtuneena. Olen seurannut hänen blogiaan ja ihan "wauuuuu!" hänen innostaan ja energisyydestään. Lihavana sitä ei ollut. Ja kyllä tollanen positiivisuus näkyy naamastakin!

Perässä tullaan... laihdutusinto kova :)

no nyt joutuu kyllä olemaan ihan eri mieltä, paljon vetävämmän näköinen nainen nykyään. eikä kyse ole minkään laihuuden ihannoimisesta, koska onhan tuossa vielä ylimääräistä ihan riittämiin, toivottavasti ei laihduta enempää, todellä näyttävä nainen.

Lihavat siinä itselleen selittelee.

Kyllä Raakel on pirtsakamman näköinen nyt, laihtuneena. Olen seurannut hänen blogiaan ja ihan "wauuuuu!" hänen innostaan ja energisyydestään. Lihavana sitä ei ollut. Ja kyllä tollanen positiivisuus näkyy naamastakin!

Perässä tullaan... laihdutusinto kova :)

Ai, kiitos, onko mulla paljonkin mielestäsi ylimäärästä? Pituuteni siis 174 cm ja paino 65kg. vieras

Yhteistyössä