Kyllä tuntuu aika pitkältä kun odottaa et puhelin piippais viestiä tai että se rupeaisi soimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sama aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sama aloittaja

Vieras
Mulla ei oo nyt yhtään luottavainen olo että se tyyppi ottais yhteyttä...vaikka lupasin itelleni et ootan tän viikon ihan rauhassa. Tänäänkin kun puhelin piippas viestiä ni maha käänty väärinpäin ja sydän hakkas mutta ei se ollutkaan siltä.Mietin taas et jospa se oli tekosyy et on kipeä mutta miks olisi sanonut et muistaa mut ja olis ollu kiva nähdä ja et sopiiko joku muu päivä.ja sillon kun tavattiin ni se pyys mun numeroa.Mä olen ihan pöhkö:D Tulee pitkä viikko...

Anteeks et taas tästä paasaan mutta en ole voinut muille kertoa tästä.

Juu,vaikeeta on keskittyä mihinkään varsinkin kun pelkään kokoajan pahinta. Tiedän et tää on ihan pöhköä,ihan teiniolo tulee:) Päivät menee töissä niin ei niin ehdi ajatella(no mietin tänään hetken) mutta iltasin ,voi ei!! sillon tulee mieleen.

[QUOTE="vieras";25611519]Ehkä se aistii jotain riippuvaisuutta sussa.. Pääseekö sit eroon jos lankeaa..[/QUOTE]

Mitä helkatin riippuvuutta,ite aloitti tekstittelyn ja mä vaan pyysin sitä yhelle kun oli antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut. Nyt se pallo on sillä enkä mä aio ottaa yhteyttä jos ei ite ota. Onko kiinnostuminen jostain riippuvuutta?

Vaikea sanoa mitä miehen päässä liikkuu. Oman kokemukseni mukaan miehet kyllä ovat aktiivisia, jos ovat kiinnostuneita ja varsinkin jos saavat vastakaikua. Tosin tässäkin varmaan vaikuttaa ikä, luonne jne. Eli en halua pahoittaa tässä mieltäsi ja viedä toivoa.

[QUOTE="mää";25611581]Muistaakseni kyseinen mies oli ollut jossain leikkauksessa tms. Voi aivan hyvin parannella vielä itseään hyvän tovinkin....[/QUOTE]

Ainakin niin sanoi et ollu jossain leikkauksessa.Mutta joo kyl mä nyt sit yritän tän viikon katsoa et miten käy. Olen vaan niin jännässä täällä:D

[QUOTE="vieras";25611556]Vaikea sanoa mitä miehen päässä liikkuu. Oman kokemukseni mukaan miehet kyllä ovat aktiivisia, jos ovat kiinnostuneita ja varsinkin jos saavat vastakaikua. Tosin tässäkin varmaan vaikuttaa ikä, luonne jne. Eli en halua pahoittaa tässä mieltäsi ja viedä toivoa.[/QUOTE]

Tää oli aika ujon oloinen tapaus mutta anto ymmärtää olevansa kiinnostunut,eikai muuten numeroa olis pyytänyt ja mä olen nyt sit näyttänyt vihreetä valoa niin että se on nyt sen hyppysissä miten jatkuu.

kommatkaa nyt jotain...vaikka en tiedä mitä tähän nyt vois sanoa. luulis nyt pikkuhiljaa ottavan yhteyttä jos vaikka pe tai lauantaina olis treffit. miksi pyytäää numeroa jossei kuitenkaan kiinnosta tai ehdotella muuta aikaa. vaikka nyt olis kuinka ollu jonkin sortin leikolla ni luulis silti et jotain viestittäis.

Mä suosittelen että keskität ajatuksesi, ja toimintasi ihan muualle. Se viesti tulee, jos tulee. Jos ei tule' niin ei ollut senarvonen juttu :hug:

Olen kyllä niin tehnytkin mutta näin iltasin se iskee. ja siksi tää on niin "vaikeaa" kun todellakin niin odotin et päästäis ulos asti. Voi kun se ei nyt kaatuis sen ujouteen...ei kyllä luulis kun olen näyttänyt vihreetä valoa. sen kerran kun joku antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut ja itekin olis niin...No eipä sitten tiedä mitä menettää;)

[QUOTE="vieras";25633435]Monesti pyydetään numero, että päästään nopeasti livahtamaan tilanteesta pois.. ja kun on päästy, nakataan numero roskikseen..[/QUOTE]

Varmaan niinkin mutta ethän sä tiedä miten me on tavattu ja missä tilanteessa numerot vaihdettu ja mikä on ollu homman nimi.Ei se sitä ainakaan heti oo nakannu pois kun oli se joka ensin otti yhteyttä ja sen jälkeen ollaan viestitelty muutama viesti.

Joo`o ei se taida ottaa yhteyksiä...mä olen niin pettynyt! Miks miehet on tollasia?! Yks ainoa mies on pyytänyt mun numeroa tosimielellä ja sen kanssa sitten oltiinkin vuosia yhdessä. Muut onkin sitten ollut näitä tapauksia... Tekee niin mieli itkeä!:(

Mä kaipaan lohdutusta,on niin kurja mieli :( Miks mulle aina tehdään näin?! Onhan tässä vielä iltaa aikaa ja huominen päivä mutta epäilen suuresti et ottais yhteyttä. Mä olin niin varma et se ehdottais et nyt viikonloppuna nähtäis.

Ja anteeksi että jankutan täällä mutta tällä kertaa en kertonut kellekään et tällänen juttu olis koska ajattelin et jos käy huonosti niinkuin nyt näyttäis niin ei tarvii taas olla nolona siitä et hehkuttanu asiaa.

No miksi sinä et voi ottaa häneen yhteyttä ja kysäistä mitä kuuluu? Eiköhän asian laita silloin selviäisi, onko kiinnostunut vai ei.

PS. tapailin aikoinaan erästä oikein mukavaa heppua, ja kun hänestä ei kuulunut muutamaan päivään, soitin itse. Myöhemmin mies kertoi, ettei itse olisi "uskaltanut" soittaa, koska ei ollut varma missä mennään. Nyt ollaan oltu yksissä kohta kaksikymmentä vuotta :)

[QUOTE="vieras";25640345]No miksi sinä et voi ottaa häneen yhteyttä ja kysäistä mitä kuuluu? Eiköhän asian laita silloin selviäisi, onko kiinnostunut vai ei.

PS. tapailin aikoinaan erästä oikein mukavaa heppua, ja kun hänestä ei kuulunut muutamaan päivään, soitin itse. Myöhemmin mies kertoi, ettei itse olisi "uskaltanut" soittaa, koska ei ollut varma missä mennään. Nyt ollaan oltu yksissä kohta kaksikymmentä vuotta :)[/QUOTE]

En halua vaikuttaa tyrkyltä kun en sellainen ole muutenkaan ja koska viimeseen viestiin laitoin et soittelee tai laittaa viestiä sitten kun sille sopii niin katsotaan mitä keksitään. Luulis nyt et olis sit jo sanonu et ei kiinnosta jos ei kiinnosta näin ne muutkin on tehnyt ja musta se on reilua vaikka eihän se mukavalta tunnu mutta reilua se olis. Mutta jos laitta viestin loppuun että sopisiko joku muu päivä? niin miksi laittaa niin jos ei kuitenkaan aikomusta.

Toisaalta eikai mulla ole "oikeutta" rutista tästä asiasta jos en ite mitään asialle tee...olen mielestäni antanut selvästi ymmärtää et mielelläni näkisin sitä varsinkin kun kuvittelin et se oli tosissaan. No,ehkä sitten parempi antaa olla ja mennä eteenpäin...

Eikä edelleenkään mitään:( kyllä se nyt kai todettava että ei se ota yhteyttä ja minähän en rupea itteeni tyrkyttämään.Harmittaa kyllä jos ihan rehellisesti sanon!

Yhteistyössä