Onko miehen säännölliset kalsarikkännit elämän elinehto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippävaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippävaan"

Vieras
Mulla on ihana mies. Ainut mistä hänessä en vaan tykkää on se,että pitää silloin tällöin ottaa kotona ne kalsarikännit.Tuo Silloin tällöin tarkottaa tosin aika harvoin, noin 1-2kk välein.Siis kerran tuona aikana. Joo,eihän se ole paljon. Hän ei muutoin käytä alkoholia juurikaan, eikä lipittele kaljaa tms. Sit kun hän sen kalsarikänninsä vetäsee, niin siihen kuuluu kokonainen pullo punaviiniä ja lisäksi pieni määrä jotain erittäin väkevää (jopa yli 70%, yök!). Hyvin hän käyttäytyy, saattaa valvoa vähän myöhempään ja sitten nukkumaan. Seuraavana päivänä ei näytä voivan kovin huonosti.

Itse en käytä alkoholia juuri yhtään. En vaan tykkää. Toivoisin ettei mieskään käyttäisi , mutta sitä päivää on turha odottaa. Ehkä kestän hänessä tuon koska muuten on kaikin puolin unelma.

Kysyn vaan,että onko kaikki miehet samanlaisia???? Siis onko se ihan ELINEHTO että saa ne kalsarikännit(tai muut kännit) säännöllisin väliajoin???

Ei kaikki miehet ole samanlaisia.

Mutta enpä jaksaisi tuosta nipottaa, jos sitä tapahtuu noin harvoin, mies käyttäytyy humalassakin hyvin, ja on kaikinpuolin hyvä ja ihana mies. Harva meistä naisistakaan on totaalisen täydellinen.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Eiköhän ihminen saa jotain sellaista tehdä kotonaan mistä tykkää, kun ei se oikeasti ketään haittaa. Voihan miestäsi ällöttää sun suklaan syönti tai salattujen elämien katsominen.

Meillä mies pitää viimeisintä maailman ärsyttävimpänä asiana. En kyllä itsekään pidä moisesta aivotoiminnan lamauttajasta.

miksi edes pitäisi kännätä ?
Eikö päätä voi nollata esim hyvän leffan tai urheilun parissa?
miksi mun mies sit pysyty nollaamaan jonkun toimintaleffan aikana päänsä.
Ihmiset on katsos erilaisia.

Joku voi haluta ja tarvita sen kalsarikänninsä joka toinen kuukausi, vaikka nollatakseen raskaan työrupeaman aiheuttaman stressin.

Jos haluaa vetää kännit aika ajoin, niin ei se sitä poissulje etteikö voisi myös urheilla tai katsoa elokuvaa...eikä alkoholi ole kaikille mikään iso mörkö, joka vie mennessään jos siihen kerran koskee.

No johan on ongelma - ala ap ihmeessä nyt nalkuttaa tuosta niin kuin kunnon vaimot tekee.

Mitä se sua häiritsee? Anna toisen olla hetken muutenkin kuin mielinkielin sulle. Jos itse olet totalinihilisti niin onko toisen pakko olla sellainen?

Viinikännit kotona 1-2 kuukauden välein ja kiltisti omaan sänkyyn nukkumaan? No eipä todellakaan kuulosta kovin pahalta :D

Lähetä se miehes tänne, kyllä moni noin hyvän miehen taitais huolia ja pitäis vielä paremmassa arvossa eikä turhasta rutisis niin kuin sinä ;)

En kyllä minäkään ymmärrä mikä vika tuossa nyt on. Käyttäytyy sievästi ja ottaa harvoin. Miten tuo voi häiritä? Onko sinulla jotain traumoja alkoholia kohtaan? Luulenpa että keskiverto suomalaismies ottaa enemmän ja käyttäytyy päissään tyhmemmin... Tietysti jos absolutistin haluaa niin niitäkin löytyy. En ole vaan pystynyt sisäistämään miksi ihmisiä ahdistaa toisten harrastukset,silloinkin kun niistä ei ole mitään haittaa kenellekään.

en naputtaisi tuosta.

mun mies juo ainakin pari kertaa kuussa ja kännissä on raivostuttava. Suu käy koko ajan. Ei käy usein baarissa mutta jos käy niin tulee vasta pilkun jälkeen tai myöhemmin.

Jos mies ei edes muutu juodessaan niin missä se vika on?

Olisit vain onnellinen kun nuin vähällä pääset. Meillä mies juo pään täyteen joka vkloppu. Lähtöä tässä kyllä suunnittelenkin. En jaksa enää katsoa tuota touhua.

Meillä väännetään kättä siitä, että olenko mä asennevammainen jne, koska en hyväksy miehen joka viikkoista kännäämistä. Hänen mielestään on vähintään ihmisoikeus juoda itsensä vähintään kerran viikossa humalaan. No nykyään se on humalassa (tai juo ainakin pari kaljaa) lähes poikkeuksetta joka päivä. Ja kyllä olemme eroamassa heti kun saadaan asuntoasiat järjestykseen.

Niin ja Millenia, jos olisit niin ystävällinen, että kertoisit mistä niitä absolutistimiehiä löytyy?

seköä tekee miehestä hyvöän kun juo? ihme ajatus sulla. MIKÄ viinassa niin kiehtoo että ilman sitä ei muka voi elää?
Ei juomattomuuskaan miehestä hyvää automaattisesti tee.

Mulle esimerkiksi se, että mies puhuisi mulle rumasti, ei kävisi töissä, ei osallistuisi kotitöihin, olisi kylmä ja etäinen, ei viettäisi aikaa lasten kanssa & moni muu asia olisi paljon isompi ongelma & paljon vastenmielisempää kuin jotkut parin kk:n välein vedetyt kännit.

Yhteistyössä