Ä
"äippävaan"
Vieras
Mulla on ihana mies. Ainut mistä hänessä en vaan tykkää on se,että pitää silloin tällöin ottaa kotona ne kalsarikännit.Tuo Silloin tällöin tarkottaa tosin aika harvoin, noin 1-2kk välein.Siis kerran tuona aikana. Joo,eihän se ole paljon. Hän ei muutoin käytä alkoholia juurikaan, eikä lipittele kaljaa tms. Sit kun hän sen kalsarikänninsä vetäsee, niin siihen kuuluu kokonainen pullo punaviiniä ja lisäksi pieni määrä jotain erittäin väkevää (jopa yli 70%, yök!). Hyvin hän käyttäytyy, saattaa valvoa vähän myöhempään ja sitten nukkumaan. Seuraavana päivänä ei näytä voivan kovin huonosti.
Itse en käytä alkoholia juuri yhtään. En vaan tykkää. Toivoisin ettei mieskään käyttäisi , mutta sitä päivää on turha odottaa. Ehkä kestän hänessä tuon koska muuten on kaikin puolin unelma.
Kysyn vaan,että onko kaikki miehet samanlaisia???? Siis onko se ihan ELINEHTO että saa ne kalsarikännit(tai muut kännit) säännöllisin väliajoin???
Itse en käytä alkoholia juuri yhtään. En vaan tykkää. Toivoisin ettei mieskään käyttäisi , mutta sitä päivää on turha odottaa. Ehkä kestän hänessä tuon koska muuten on kaikin puolin unelma.
Kysyn vaan,että onko kaikki miehet samanlaisia???? Siis onko se ihan ELINEHTO että saa ne kalsarikännit(tai muut kännit) säännöllisin väliajoin???