Taaperoni alkoi leikkiä nukeilla, kielsin ja otin nuket pois.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jo riitti

Vieras
Eli siis 2v poika, ja barbiet kiinnostaa.

Kaikki tietää, et tollasista tulee homoja, pojat leikkii legoilla, ei millä hiton barbeilla.

En todellakaan halua pojastani mitään homoa! Kukaan ei synny homoksi, homoksi päädytään, jos vanhemmat sallii naismaiset leikit pojalle.

hitsi, mä sitten varmaan kasvatan pojastani homoa kun harkitsen sille nuken ostamista kun se haluaa (5v siis)
ja yksi nukke siltä löytyy jo.. ja kynsilakkaakin sille laitan jos se haluaa (silloin kun mä itse laitan itselleni)
ja mikä kamalinta, siitä saattaa tulla homo kampaaja kun se tykkää laittaa pinnejä mun päähän.. :o
mitä mä nyt teen.. lähetänkö sen johonkin poika kouluun miehistymään vai onko peli jo menetetty? :D

Meilläkin siis selkeesti homo tulossa :D
Leikkii Little Petseillä, Barbeilla, My Little Poneilla, kotista, kauppaa, lääkäriä....
Ja ikää kohta 4 vuotta.
Sekään ei taida selittää tuota, kun omaa 6- ja 7-vuotiaat isosiskot.

TrollFaceDancing.gif

• Tykkää
Reactions: Ä92 ja Tepadj
Ei varmaan provo, olen nähnyt monia äitejä jotka kasvataa lapsestaa homoja.

Sitten yleänä huutelevat, että minun poika onkin homo, ja ei haittaa yhtään, olen niin edistyksellinen.

[QUOTE="vieras";25942248]Meilläkin siis selkeesti homo tulossa :D
Leikkii Little Petseillä, Barbeilla, My Little Poneilla, kotista, kauppaa, lääkäriä....
Ja ikää kohta 4 vuotta.
Sekään ei taida selittää tuota, kun omaa 6- ja 7-vuotiaat isosiskot.[/QUOTE]

Tolla menolla tulee, tuhoat lapsesi elämän. Ootko sitten noin innoissasi, kun poikasi poraa toisia poikia paskareikään?

Ei varmaan provo, olen nähnyt monia äitejä jotka kasvataa lapsestaa homoja.

Sitten yleänä huutelevat, että minun poika onkin homo, ja ei haittaa yhtään, olen niin edistyksellinen.

toimiiko tää sitte toiseenkin suuntaan, eli jos tyttö leikkii pikkuautoilla, sotajutuilla, aseilla, kiipeilee puissa niin tuleeks siitä sitten kieroon kasvanu?
(ihan vaan sillä et pitääks mun nyt ottaa ero miehestä ja etsiä se nainen kumppaniks?)

Olenko nyt jotenkin yksinkertainen? Miten tyttömäiset leikit tekevät pojasta homon? Vähemmän miehekkään ehkä, mutta mitä tekemistä sillä on homouden kanssa..?

Mulle on aivan sama, poraako poikani muita poikia paskareikään vai ei. Sun poikasi tulee poraamaan ruuveja peltilevyyn liukuhihnalla, jos perii äitinsä älynlahjat.

[QUOTE="vieras";25942291]Mulle on aivan sama, poraako poikani muita poikia paskareikään vai ei. Sun poikasi tulee poraamaan ruuveja peltilevyyn liukuhihnalla, jos perii äitinsä älynlahjat.[/QUOTE]

Jos ei haittaa, olet selvästi mielisairas! Normaalia ihmistä se kyllä haittaa.

Jaa, mun jokaisella pojalla (12v, 9v ja 4v) on pienenä ollut oma nukke, sateenvarjorattaat ja leikkikeittiö. Jokainen heistä on laittanut ruokaa nukkevauvalle, pukenut, hellinyt, halinut, vaihtanut vaippaa jne. Meidän 4-vuotiaan pojan lempparielokuvia tällä hetkellä ovat erilaiset prinsessa- ja Barbie -elokuvat. Samainen 4-vuotias halusi yöpaidakseen Polarn o pyretistä pitkän raidallisen "yöpaitamekon", ei paita ja housut -yhdistelmää.

Mun poikiani on kehuttu empaattisiksi ja ystävällisiksi lapsiksi. He ottavat huomioon niin ihmiset kuin eläimetkin, kaikkia kohtelevat hyvin. Meillä ei myöskään koskaan ole ollut mustasukkaisuutta uuden vauvan (meidän tapauksessamme pojan) tullessa taloon, isommati ovat sen sijaan halunneet osallistua vauvan hoitamiseen. Nyt isoveljet lukevat pikkuveljelleen iltasatuja ja lohduttavat, jos hänellä on paha mieli.

Eikö olekin karmeaa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja mieti vähän;25942270:
Tolla menolla tulee, tuhoat lapsesi elämän. Ootko sitten noin innoissasi, kun poikasi poraa toisia poikia paskareikään?

No en nyt innoissani.
Mielipiteeni vain on, että jokainen lapsista valitkoon mieleisensä puolison :)

Tosin en usko, että lapsuusajan leikeillä on minkään valtakunnan vaikutusta siihen, mikä/minkälainen lapsesta isona tulee.
Minusta olisi sitten pitänyt kaiketi tulla lesbo, koska en ole leikkinyt nukeilla, nukkekodeilla tai muilla "tyttöleluilla", kun ne ei vaan yksinkertaisesti kiinnostaneet.

Tämä meidän 4-vuotias on kiinnostunut myös erittäin paljon jääkiekosta ( harrastaa sitä jo nyt ), kalastuksesta, pikkuautoista jne.

Näillä oletuksilla hänestä on siis todennäköisesti tulossa bi-seksuaali ;)

[QUOTE="vieras";25942291]Mulle on aivan sama, poraako poikani muita poikia paskareikään vai ei. Sun poikasi tulee poraamaan ruuveja peltilevyyn liukuhihnalla, jos perii äitinsä älynlahjat.[/QUOTE]

Luulen, että sinua poraa perseeseen oikeenlauma miehiä, eikä sekään sinua haittaa, onhan anuksesi jo aika väljä :)

Jaa, mun jokaisella pojalla (12v, 9v ja 4v) on pienenä ollut oma nukke, sateenvarjorattaat ja leikkikeittiö. Jokainen heistä on laittanut ruokaa nukkevauvalle, pukenut, hellinyt, halinut, vaihtanut vaippaa jne. Meidän 4-vuotiaan pojan lempparielokuvia tällä hetkellä ovat erilaiset prinsessa- ja Barbie -elokuvat. Samainen 4-vuotias halusi yöpaidakseen Polarn o pyretistä pitkän raidallisen "yöpaitamekon", ei paita ja housut -yhdistelmää.

Mun poikiani on kehuttu empaattisiksi ja ystävällisiksi lapsiksi. He ottavat huomioon niin ihmiset kuin eläimetkin, kaikkia kohtelevat hyvin. Meillä ei myöskään koskaan ole ollut mustasukkaisuutta uuden vauvan (meidän tapauksessamme pojan) tullessa taloon, isommati ovat sen sijaan halunneet osallistua vauvan hoitamiseen. Nyt isoveljet lukevat pikkuveljelleen iltasatuja ja lohduttavat, jos hänellä on paha mieli.

Kuulostaa tosi hirveältä :D

No niistä tulee homoja, eikö ole ihanaa, kun et tajunnut laittaa rajoja.

Mistä näitä "kasvattajan" tapaisia sekopäitä oikein ryömii esiin?
Vai oliko kyseessä jonkinlainen vitsi?
Ovatko oikeasti näin monet ihmiset aivan pihalla lapsen kehityksestä ja siitä, mikä taipumuksiin vaikuttaa?

Yhteistyössä