Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen kahden nykyisen miniäkokelaan, kahden entisen miniäkokelaan plus kahden vävykokelaan anoppi.
Entiset vävykokelaat ja entiset miniäkokelaat lusmuilevat yhä sydämessä.
Kuka koskaan sanoi, että tämä muka olisi helppoa?
![]()
Osaan kuvitella tilanteen. Mulla on aivan ihana anoppi. Hän on mulle kuin toinen äiti ja samalla ystävä. Ja se henkilö, johon voin luottaa sataprosenttisesti (mieheni lisäksi). Voi kauhistus mikä menetys olisi jos joskus mieheni kanssa erottaisiin, enkä voisi olla enää samalla lailla anopin kanssa tekemisissä. Anoppi on kyllä sanonut, että me pysytään aina ystävinä, olin sitten miehen kanssa tai en, mutta kyllähän uudet kumppanit jne. sekoittaa aina vähän kuvioita. Menettäisin ihan valtavasti anoppini muodossa ja tiedän että hän ajattelee samalla tavalla.
Outo asenne..takaovi jätetty avoimeksi..eiks teidän liitto olekaan sun ajatuksis ikuinen?
Mun on ja must sellainen asenne pitäis ollakin kaikil jotka avioon on ryhtyny
Mikäköhän tekee naisesta, äidistä sen hirviö-anopin?
Mulla on anoppiin ihan neutraalit välit, kyllähän ne läheisemmätkin voisi olla. Mutta ei silleen mitään pahaa sanottavaakaan ole.
Outo asenne..takaovi jätetty avoimeksi..eiks teidän liitto olekaan sun ajatuksis ikuinen?
Mun on ja must sellainen asenne pitäis ollakin kaikil jotka avioon on ryhtyny
Mun anoppi on mulle aika yhdentekevä. Siis mulle. Mun lapsille se ei ole. Se on niille ihana mummi.
Mä en aina tekis asioita niin kuin hän, monesti tekis mieli sanoa asioista mutta sitten mä mietin että miksi.. Mun lapset tykkää siitä eikä se ole paha ihminen.
Se on jo aika vanha, eikä me olla yhtään samanlaisia. Se on ollut sellainen kouluttamaton työläinen, vailla kunnianhimoa, tyytynyt vähään, ollut (edelleen) vähän miehensä tossun alla.. ennakkoluuloja, epäilyjä ja ei suurempaa yleissivistystä, ei avarakatseisuutta...ei kirjojen kautta taikka matkustelun...
Mulla ei tuon naisen kanssa ole yhteistä, en voisi kuvitella että hänen kanssaan istuisin kahvilassa muuten vaan kahvilla. Aina liittyy lapset tapaamisiin. Mutta hän saa hoitaa mun lapsia, hän saa olla niille sellainen kuin on.
Tarve hallita muita ihmisiä. Tarve olla hierarkiassa se ylin matriarkka.
Niinpä, mutta sitä en ymmärrä että nainen jonka oma anoppi on ollut hirviö on myös itse sitä samaa vaikka ehkä joskus ajatellutkin etten ikinä ole samanlainen?
Mä ainakin haluan olla ihana anoppi(mutta mitäs sitten teen jos saankin hirviö miniät ja vävyt)
Ja mummunakin samanlainen kun mun vanhemmat on..