Maanantain hyvien & iloisten asioiden pino :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään on ihanaa koska aurinko paistaa , viikon päästä mies jää vuoden vuorotteluvapaalle,muistin ilmoittautua munansolunluovutukseen (kohta tulee 36v.täyteen ),tapasin vkoloppuna uusia mukavia ihmisiä ja olen saanut raivattua kirppistavaroita, ovat eteisessä tänään menossa pois.

Ihanata kun on MAANANTAI!

Miehen isäkuukausi alkaa perjantaina, tiedossa 6 viikkoa perheen yhteistä lomaa, sitten pari kolme viikkoa mies töissä ja sit alkaakin 4 viikon kesäloma. :D

Vauva 8 kk alkanut nukkua 11-12 h yössä putkeen. AH AUTUUTTA. Oli meinaan melkoisen levotonta aiemmin, ikäkuukaudet 5-8 heräsi noin tunnin välein öisin.

Aurinkokin paistaa ja linnut laulaa.

neuvolasta tuli palautetta myös äidille :D käsittelen ja hoidan vauvaa ihanan luontevasti :xmas: ei ole taidot unohtunut 12 vuodessa,niin ja neuvolakortissa lukee;lämmin vuorovaikutus =)

Tuntuu muuten TOSI hyvältä saada neuvolasta tuollaista palautetta :)

Ja mä uskon, että terkkari oli täysin oikeassa sanoessaan sinusta noin :heart:

Mulle sanottiin pojan 6 v neuvolassa että "ihanaa, että teille tulee uusi vauva, sä olet sitä tyyppiä jonka pitäisi tehdä paljon lapsia kun se sujuu sulta niin luonnostaan ja hienosti, äitiys meinaan" :D ja lisäsi vielä että teethän tämänkin jälkeen vielä yhden (sitä en lupaa :xmas: ).

[QUOTE="unnunnunnu";26082193]Tänään on ihanaa koska aurinko paistaa , viikon päästä mies jää vuoden vuorotteluvapaalle,muistin ilmoittautua munansolunluovutukseen (kohta tulee 36v.täyteen ),tapasin vkoloppuna uusia mukavia ihmisiä ja olen saanut raivattua kirppistavaroita, ovat eteisessä tänään menossa pois.

Ihanata kun on MAANANTAI![/QUOTE]
Jihuu :), mä tein sen viidesti ja oli kyllä antoisaa kaikin tavoin. Ootko luovuttanut aiemmin?

Ootko alkanut kengittämään polleja vai mitä sä kokeilet? :)

Joo :)
Koulu alkoi perjantaina, ja kyllä me eilen jo lyötiin elävillekin ravurinaluille monoja alle.
Mutta en mä täällä kotona uskalla omin päin touhuta, ennen kuin olen onnistuneesti tehnyt pari teurasjalkaa. Kun täällä ei ole sitä opettajaa kertomassa, kuinka syvältä uskaltaa vielä vuolla ja miten korkealle ne naulat saa lyödä.

[QUOTE="vieras";26082237]Mut jätettiin eilen, mutta surusta ja ikävästä huolimatta tiedän tänään, että vielä joskus se muuttuu paremmaksi.[/QUOTE]

:hug:
Sulla on hyvä asenne :). Ja oot taatusti oikeassa, se todellakin muuttuu paremmaksi.

Koulu alkoi perjantaina, ja kyllä me eilen jo lyötiin elävillekin ravurinaluille monoja alle.
Mutta en mä täällä kotona uskalla omin päin touhuta, ennen kuin olen onnistuneesti tehnyt pari teurasjalkaa. Kun täällä ei ole sitä opettajaa kertomassa, kuinka syvältä uskaltaa vielä vuolla ja miten korkealle ne naulat saa lyödä.

Meilläpäin on todella puutetta tuon alan taitajista.

Ja minä kun en uskalla mennä edes hevosen lähelle :|

Ponejakin pelkään vähän :ashamed:

-Ihana aurinkoinen sää
-rauhallinen hetki tietokoneella (kuopus nukkuu,keskari pelailee ja esikoinen koulussa)
-vaikka olo alkaa olemaan vähän tukala,niin silti olen superonnellinen tulevasta vauvasta

• Tykkää
Reactions: Anatolia
aurinko paistaa, vapaapäivä, pojan flunssa alkaa helpottaa, on nukkunut tosi hyvin monta yötä :heart: (huonoja ollut koko eka vuosi...)
kämppä on sekaisin, mut en välitä, käytiin shoppailemassa vähillä rahoilla, ystävä tulee kahville iltapäivällä... miehen oman baarin avajaiset lauantaina, mun sisko tulee, ei ole nähty kahteen vuoteen, poika menee mummolaan ja me päästää avajaisiin...
ja kun baari avattu, niin josko jo kohta saataisiin meidän perheeseen kaksi köyhää tilipussia yhden sijaan =) ainakin hetkeks, kolme kk hoitovapaata odottaa kesäksi =)

Maanantai on paras päivä noin muutenkin mutta tänään positiivista on ollut mm. se ettei yksikään koululainen nukkunut pommiin, pitkästä aikaa pienet ei puiston jälkeen ollut kuraisia ja 5-vuotiaan kommentti Älä tyri nyt-biisistä: Hei tää on taas tää jumalanpeltolaulu :D

[QUOTE="sipsi";26082270]Meilläpäin on todella puutetta tuon alan taitajista.[/QUOTE]

Kunnon osaajista taitaa olla vähän joka puolella pulaa, koska todellä päteväksi ei tulla ihan hetkessä.
Mutta kyllä mä tän vuoden koulun jälkeen ajattelin oman tallin hevosista selvitä. Ja jos saan muita harjoitushevosia haalittua tän vuoden aikana, niin niitä voin kengitellä jatkossakin.
Mulla kuitenkin on myös 5 lomitettavaa tallia ja hevoshierojan keikkaa aikalailla riittävästi, joten tuskin alan kokopäiväiseksi sepäksi koskaan, mutta vannomatta paras :)

Ja minä kun en uskalla mennä edes hevosen lähelle :|

Ponejakin pelkään vähän :ashamed:

Voisi olla meidän perheen isännän suusta muutama vuosi sitten nuo sanat:) Nyt tytön harrasteen kautta hänestä on kuoriutunut oiva "kisapaikan jokatoimihenkilö/ponintajuttelija" ja taitava kopinvetäjä.

En minäkään kyllä kengitysmielessä uskaltaisi hevosen jalkaan tarttua, mikä tietenkin on ihan vain hevosen etu. Tämä suutari pysyy lestissään :)

mummo oli päättänyt että meidän nuorimmaiselta lähtee kiharat ja perjantaiksi on varattu parturi:D
jännittää että minkäs näköinen mies sieltä tulee sitten takaisin kotiin kun on tottunut enkelinkiharoihin.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Kunnon osaajista taitaa olla vähän joka puolella pulaa, koska todellä päteväksi ei tulla ihan hetkessä.
Mutta kyllä mä tän vuoden koulun jälkeen ajattelin oman tallin hevosista selvitä. Ja jos saan muita harjoitushevosia haalittua tän vuoden aikana, niin niitä voin kengitellä jatkossakin.
Mulla kuitenkin on myös 5 lomitettavaa tallia ja hevoshierojan keikkaa aikalailla riittävästi, joten tuskin alan kokopäiväiseksi sepäksi koskaan, mutta vannomatta paras :)

On takuulla suuri etu, että pystyy omat itse kengittämään. Varmasti riittää sinulla puuhaa nykytoimissa ilman seppäilyäkin. Mutta valtavan hyvä taito. Meillä miehen tuttu on pari kertaa laittanut irtokengän ponille takaisin jalkaan, kun seppä ei välttämättä päiväkausiin pääse tulemaan.

Yhteistyössä