A
aikamoistapelleilyä
Vieras
Siskoni ja hänen poikansa (3v) kutsuivat minut ja lapseni (6v tyttö ja 4v poika) hänen luokseen kylään koko päiväksi. Aamupäivällä kaikki meni ihan hyvin, ulkoilimme, söimme, pelasimme vähän Pleikkarillakin. sitten siskoni sanoi pojalleen, että on aika vaihtaa VAIPPA! No, tätä hieman ihmettelin ja kysyin siskolta miksi poika on vielä vaipoissa, ja hän vastasi, ettei poika halua tehdä pottaan, vaikka osaa rakon ja suolen toiminnat jo hallita ja ilmoittaa hädästään. Hyväksyin tämän täysin, koska miten se minua haittaa, siskonihan se vaippaa joutuu vaihtamaan, enkä antanut asian häiritä minua, kunnes... Olimme sitten päivällisellä (mainitsen tässä, että 6v tyttöni on äärimmäisen herkkä kaikenlaiselle, joka haisee, näyttää tai maistuu ällöttävältä) ja olimme jotakuinkin puolivälissä ruokailua, kun siskon poika juoksee kovaa vauhtia pöydän alle. Kysyin siskolta, että mitä poika siellä tekee, johon vastasi, että kakkaa. :O Sanoin siskolle, että voisiko poika mennä potalle, tai edes vessaan, mutta sisko vastasi, että eihän pikkulasten kakka ketään haittaa. Yritin kertoa hänelle tyttäreni herkkyydestä, mutta hän ei kuunnellut, vaan kehui kovasti poikaansa. Pian koko asia oli toimitettu ja poika tuli pöydän alta ja sanoi äidilleen, että vaippa pitää vaihtaa, mutta siskoni sanoi, että odota siinä (ruokapöydän vieressä, juuri tyttäreni vieressä) kunnes äiti syö loppuun. Muutaman minuutin kuluttua haju voimistui, ja kuten arvata saattaa, tyttäreni oksensi kaiken sinä päivänä syödyn ruokansa (siis joka vielä oli mahassa) suoraan syliini (kerkesi kääntyä onneksi pois päin ruokapöydästä). Tyttäreni häpesi tapahtunutta niin paljon, että juoksi itkien siskoni sängn alle. Siskoni kyseli minulta, mikä tytölle tuli kun oksensi. Kerroin tytön herkkyydestä hänelle ja hän vain ihmetteli, että eihän se kakka edes haise (kyllä muuten haisi) ja meni vaihtamaan pojan vaipan. Toimituksen jälkeen poikani ja siskoni poika menivät hänen huoneeseen leikkimään ja minä lainasin siskoltani vaatteita ja laitoin ne ylleni. Sisko meni koneelle ja minä jäin siivoamaan lattialle menneitä oksennuksia. :O Sitten menin siskon huoneeseen ja katsoin sängyn alle: siellä pieni tyttöparkani makasi itkien vieläkin (vaikka tapahtuneesta oli kulunut n.15min.) ja siis tytttö eipitänyt mitään ääntä, mutta silmät vuotivat koko ajan, joten ei kyse oikein huomionhaustakaan voi olla. Otin tytön pois sängyn alta syliini ja lohdutin häntä, kunnes hän ei enään itkenyt. Olimme sen jälkeen kylässä vielä 3h, mutta tyttö ei koko sinä aikana uskaltanut/kehdannut näyttää naamaansa muille kuin minulle ja veljelleen (1 poikkeus). Tyttö oli vain yksin siskon huoneessa pelaamassa (annoin hänen pelata kännykälläni, ettei hänelle tulisi tylsää) ja kun hain hänet sieltä olohuoneeseen, hän tuli syliini ja painoi kasvonsa minua vasten. Mutta juuri kun olimme läh Stemmässä, tyttäreni kääntyi siskooni päin, katsoi häntä silmiin ja sanoi: "Anteeksi, en enään ikinä oksenna sun kotiin." Siihen siskoni vaan tokaisi: "No hyvä" Olin siinä vaan, että :O Sitten lähdimme kotiin, mutta minulle jäi vähän haikea olo, että suuttuikohan sisko tytölleni, tai minulle. Mutta tuossa tuo tyttö vieläkin vaisuna ja nolona katsoo telkkarista lastenohjelmia. Mitäköhän tyttöparka ajattelee?
No, kuitenkin, mitä mieltä olette siskoni (ja minun) tominnasta tässä tilanteessa?
JA KIITOS JOS JAKSOITTE LUKEA TÄMÄN PIKÄN (JA EPÄSELVÄN?) SELOSTUKSENI!!!!!!!!!!!
No, kuitenkin, mitä mieltä olette siskoni (ja minun) tominnasta tässä tilanteessa?
JA KIITOS JOS JAKSOITTE LUKEA TÄMÄN PIKÄN (JA EPÄSELVÄN?) SELOSTUKSENI!!!!!!!!!!!