Listataampa nyt sitten palstan lellikit ja parjatut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Tossa oli äsken joku ketju joka vissiin poistettiin. Siellä joku marisi palstan luokkajaoista..
Juu, heh heh.. itkeäkö vai nauraa.:xmas:

Jos nyt kuitenkin vakavasti pohdittas tätä asiaa, lauantain ratoksi.:popcorn:

Lellikit:
Mummeliisa
Keittiönoita
BootyPeppi
Jonsered

Parjatut:
Rollolainen

Lisää?

Varo, Lunatic, saati pian lisää bannia kansalaisten kiihottamisesta parjaamiseen.

Mä en tiedä noista lellikeistä, mutta tuntuu että Hyytikyppysen, Rollolaisen tai Rieputarallaan ei tarvi sanoa kuin "moi" niin joku on seuraavassa viestissä huutamassa jotain ton "moi":n sävystä ja siitä mitä nää ihmiset kuvittelee itestään, vitun lehmät.

Onhan noita monia muitakin, eiköhän kaikki ne näkyvimmät tiiä..

hei menkää ny vaikka pihalle pähkäileen haravointia tai jotain. Ihme miettimistä aina kun täällä käy, kuka kenenki piiriin kuuluu ja ketä kiusataan jne. Olkaa kuukausi käymättä palstalla, ei tää nyt herranjumala NOIN vakavaa ole.

[QUOTE="...";26252629]hei menkää ny vaikka pihalle pähkäileen haravointia tai jotain. Ihme miettimistä aina kun täällä käy, kuka kenenki piiriin kuuluu ja ketä kiusataan jne. Olkaa kuukausi käymättä palstalla, ei tää nyt herranjumala NOIN vakavaa ole.

[/QUOTE]

No ei ole vakavaa ei. :xmas:

En mee ulos, siellä tuulee pirusti. Olin päivemmällä.

[QUOTE="...";26252629]hei menkää ny vaikka pihalle pähkäileen haravointia tai jotain. Ihme miettimistä aina kun täällä käy, kuka kenenki piiriin kuuluu ja ketä kiusataan jne. Olkaa kuukausi käymättä palstalla, ei tää nyt herranjumala NOIN vakavaa ole.

[/QUOTE]

Minusta tämä on kaukana vakavasta. Jos tämä palstailu olisi niin vakavaa, mielialat olisi jotain ihan muuta.

Ap:n kysymykseen en tosin keksi mitään mitä ei olisi jo vastattu, eli kunhan piti päästä löpisemään.

Tämä luokkajako menee minulta vähän ohi. Kyllä ymmärrän mitä sillä tarkoitetaan, mutta en usko, että kyse on tyypeistä itsestään vaan siitä, miten nämä tyypit tuovat itseään ilmi. Jotkut vaan keskustelevat asioista, jotka helposti johtavat kiistelyyn ja kyseenalaistamiseen, kun taas toisten esiin nostamat aiheet ovat neutraalimpia tai suorastaan positiivisia. Ja sitten on tietenkin tuo evvvk-ryhmä. Toisin sanoen: itse me itsellemme kuoppaa kaivetaan. Ei tämä tarkoita sitä, että pitäisi olla samaa mieltä muiden kanssa.

Itse olen saanut tosi negatiivista palautetta, mutta yhtälailla myös positiivista - asiasta riippuen. Ei ole ketään tarvinnut nuoleskella. Mielestäni palaute on ollut jokaisessa keskustelussa täysin odotettavissa. Jokaisella pitäisi olla niin hyvä ihmistuntemus ja käsitys asioista, että osaa ennakoida palautteen sävyn riippuen siitä, mitä milloinkin kirjoittaa. Loppujen lopuksi tämä palstailu ei ole mitään avaruustiedettä, eikä reaktioiden ennakointi vaadi suurempia profilointitaitoija.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä