Onko täällä muita nuoria( alle 30v) äitejä, jotka eivät käy baareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Tai käyvät tyyliin kerran vuodessa. Tuntuu että olen harvinaisuus kaveripiirissä, jossa siis useita nuorena äidiksi tulleita. Itse tuli 19v iässä äidiksi ja samaten ovat tulleet suuri osa tutuistanikin siinä noin 20v iässä.

Olet poikkeus eduksesi :) Itse ylenkatson aika vahvasti bilettäviä ja paljon alkoholia käyttäviä äitejä tai muutenkin liiallisesti "meneviä" äitejä. Edes känninen sinkkunainen ei ole lainkaan kiinnostava.

Minä en käy..ja olen 23v..
mutta pakko saoa että olen seurannut tästä vierestä näitä vanhempia äitejä..esim. miehen äiti..saanut kaksi lasta nuorena nyt nuorimmainen on 9v..ja joka vkl pitää olla baarissa..että se menohalu voi iskeä sitten myöhemmällä iällä..toivon mukaan ei iske..:/

[QUOTE="mä";26250744]kiiltääkö sädekehät??[/QUOTE]

Tätä odotin.. Eihän täällä saa sanoa mitään ettei luulla pymimykseksi.
Ja kun sanoo ettei käy baareissa niin joku sanoo heti että kyllä sinä vielä vanhempana kadut sitä.

Mä kävin just ehkä kerran kaks vuodessa baarissa jo ennen lapsen syntymää. En jotenkin tykkää siitä meiningistä. Alkoa tuli otettua kyllä mut just kotibileissä yms. Nyt kun imettää vielä (lapsi 4kk) niin en juo eikä kyllä tee mielikään. En tahdo krapulaa enkä pidä siitä tunteesta ettei hallitse itseään täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja samanlainen nuori äiti;26250772:
Tätä odotin.. Eihän täällä saa sanoa mitään ettei luulla pymimykseksi.
Ja kun sanoo ettei käy baareissa niin joku sanoo heti että kyllä sinä vielä vanhempana kadut sitä.

Itse en usko katuvani..vietin hyvin villin teini-iän ja baareissakin tuli omasta mielestä ihan tarpeeksi käytyä...että en kyllä ole pyhimys.. :D

Täällä 29-v. kohta kahden lapsen äiti ja en käy baarissa,ei vaan kiinnosta sellainen enää. En oo muutamaan vuoteen juurikaan enää käynyt. Aikoinaan ennen lapsia tuli käytyä paljonkin, mutta nyt olen mieluummin perheen kanssa tai kyläilemme silloin tällöin muiden kaveriperheiden kanssa puolin ja toisin.

Olen 28v, 2 lasta. en ees muista koska oisin baarissa ollut. Kovin usein en juo. joskus yhen siiderin/lonkun. mutta ei kovin usein.
Ei siihen muuta syytä ole kuin että ei kiinnosta enään. Joskus nuorempana tuli ravattua ihan tarpeeksi ja podettu kamalaa krapulaa (ennen lapsia)

Minä en pahemmin baareissa oo ravannut, ikää 21v ja raskautumisen jälkeen ei ole haluttanut baareilu. Poika nyt 1v ja toinen tulossa. Moni kavereistani joilla myös lapsia ravaa kyllä baareissa, eihän se multa ole pois, mutta ihmettelen aina eikö niitä harmita että senkin ajan voisi olla lapsen kanssa? Ja pitäähän sitä seuraavana päivänä olla skarppina hoitamassa pikkusta.

[QUOTE="mä";26250744]kiiltääkö sädekehät??[/QUOTE]

Kyllä, kiitos kysymästä.

En käy baareissa, mutta onhan mulla muita omia menoja, kuten lapsivapaat viikonloput jolloin muksu on esim. mummilla ja me miehen kanssa ollaan iiiiiiihan kahdestaan.

Siis miten on hieno asia ettei käy baareissa? En ymmärrä...
Tai ennemminkin niin päin, että mitä hiton haittaa siitä on jos joskus käy, kunhan se ei ole joka viikonloppu? :D
En itse käy ollenkaan, mutta käyn illan shoppailemassa tai muuta vastaavaa, enkä koe olevani sen parempi kuin ystävä joka taas käy ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään, siellä baarissa. Mitä sitten? Sama kai se on miten vapaa-aikansa käyttää ja jokainen käyttää sen sillä tavalla mikä tuntuu mukavimmalta. Joillekin se on ystävien kanssa baarissa tanssimista ja drinksuja sillon tällön.

En myöskään käy baarissa tai muutenkaan "juhlimassa" kuin max. sen kerran vuodessa.
Itse sain esikoiseni 19 vuotiaana ja sitä ennen tuli vedettyä viinaa ja luuhattua baareissa, varmaan loppuelämän tarpeiksi...

[QUOTE="mies";26250719]Olet poikkeus eduksesi :) Itse ylenkatson aika vahvasti bilettäviä ja paljon alkoholia käyttäviä äitejä tai muutenkin liiallisesti "meneviä" äitejä. Edes känninen sinkkunainen ei ole lainkaan kiinnostava.[/QUOTE]

Eli on vain kaksi puolta. Bilettävät mammat aina änkyräkännissä ja sitten on sellaiset jotka ei ikinä käy. Okei. :D

[QUOTE="sama";26257884]Tokassa kommentissa "eduksesi". Eli ilemiesesti se on hyvinkin hienoa että ei ole sentyyppinen ihminen, että juuri baari on tapa viettää vapaa-aikaa vaan joku muu, mutta jos se on baari niin kauheaa?[/QUOTE]

Jaa.. Minä en käy baareissa. Kun ei kiinnosta. Mutta ei se silti nosta minua muiden yläpuolelle. Se vaan on normaalielämää. MINUN elämää. Jokainen puuhaa mitä tykkää..

täällä entinen vakkari,nykyinen kerran viikossa-palstailija vastailee..
että en käy baareissa ku en siellä viihdy. Saan kiksini merestä,luonnosta,taidenäyttelyistä,konserteista ja leffoista. Mies samanlainen kaheli,tosin se korvaa edellä mainitut metsästyksellä ja kalastuksella. Ei kumpikaan ymmäretä baarittelukulttuuria.
Joskus tosin,ehkä kerran kesässä,saatetaan käydä rannassa terassilla niin että mies nautiskelee tuopin jotain (hänen mielestä) hyvää olutta ja me lasten kanssa mitä alkoholitonta milloinkin. Ei tykätä humaltua eikä olla krapulassa,molempia on koettu aikanamme. Ikää meillä 25 ja 30. Absolutisteja ei sinällään olla, kuohuviinipullo korkataan jos jotain aihetta on, mutta onpa nuo juhlat menneet Pommacillakin. Se vaan ei jotenkin kuulu elämään, baarit ja humala.

Mä en käy, lapset vielä niin pieniä että en oikein osaa olla ilman heitä :D Mutta en muutenkaan
viihdy baareissa, mua ahdistaa se melu ja tungetsivat ihmiset. Mielummin käyn sitten jossain
terassilla yhdellä auringon paisteessa kerran pari vuodessa. Kai mä olen enemmän kotihiiri tyyppiä.
Viihdyn paremmin vaikka mökillä grillaamassa tai maalla hevosten parissa. Lapset tiiviisti
kyljessä :)

Oon lapseton, mutta alle 30 enkä käy baareissa.

Jos kävisin, voisin kuvitella viihtyväni sellaisessa, jossa ei olisi musiikkia ja voisi keskustella. Mutta toisaalta keskustelutkin on mukavampia kotona kun ei tarvitse miettiä kuunteleeko naapuripöytäkin mistä puhutaan.