Onko täällä muita nuoria( alle 30v) äitejä, jotka eivät käy baareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 28v., lapsia 4.

Käyn nykyään baarissa ehkä n. 2-4krt/vuosi.

Voisin jopa tykätä käydä useammin ihan vaan vaikka joraamassa akkaporukalla, jos olisi jotenkin "ylimääräistä aikaa".
Mutta ei ole, eikä kyllä harmitakaan.

Voisihan sitä aikaa järjestää, mutta ei se yöjuokseminen sitten vaan niin paljon kuitenkaan jaksa kiinnostaa.

Olen 28v., lapsia 4.

Käyn nykyään baarissa ehkä n. 2-4krt/vuosi.

Voisin jopa tykätä käydä useammin ihan vaan vaikka joraamassa akkaporukalla, jos olisi jotenkin "ylimääräistä aikaa".
Mutta ei ole, eikä kyllä harmitakaan.

Voisihan sitä aikaa järjestää, mutta ei se yöjuokseminen sitten vaan niin paljon kuitenkaan jaksa kiinnostaa.

Melkeen peesi, ei vaan kiinnosta joraaminen ja aina sama jänkkääminen, ei, en eti seuraa on noiden akkojen kaa.

Mut jos joku ehottais mökillä lärvejä tai jotain kotibileitä ok-talossa niin messissä heti.. SInkkuäitinä kyllä tuli käytyä, mutta ei niinkään alkoholin merkeissä vaan kavereiden kuskina, seurana.

Kohta 21v 2 lapsen äiti. En oo koskaan käyny baarissa enkä tunne mitään paloa käydäkään. Mun mielestäni baarit ei ole varattujen ihmisten paikka.

Ei hyvää päivää taas. Siis mistä hitosta tulee tuollaanen naurettava ajattelutapa. Moni pariskunta käy baaris yhdes eikä sinne mennä mitään seksiseuraa kattelemaan. Jopa sinkku voi mennä sinne vain pitämään hauskaa kavereiden kans.

Ihmisen joka ei oo edes baaris koskaa käyny ei ehkä kannattaasi laukoa tuollaasia "viisauksia".

Mua ei oikein baarit kiinnosta. Mieluummin käyn vaikka syömässä hyvin tai kutsun vieraita kotiin viettämään aikaa. Baareissa en pidä siitä liian kovalla soivasta musiikista enkä niin suuresta määrästä (usein humalaisista) ihmisistä. Kotona voi soittaa musiikkia hiljemmalla, niin että puhe kuuluu, ja jos joku juokin niin ei tartte katella vieraita känniläisiä :D Itse en juuri juo.

Niin ja olen viikon päästä 27v ja lapset kyllä välillä ovat yökylässä eli vapaa-aikaa vietän miehen kans muutaman yön vuodessa. Eikä mua haittaa jos joku omat vapaa-aikansa baarissa juokseekin, siellä pitää käydä mistä itse nauttii.

Mä en käynyt alle kolmekymppisenä äitinä. Nykyään käyn silloin tällöin. Aiemminkin olisin halunnut mennä mutta mies ei halunnut lähteä koskaan mihinkään ja oli niin mustasukkainen että en viitsinyt yksin lähteä. Nykyisen kanssa käydään ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tms.

[QUOTE="mä";26250744]kiiltääkö sädekehät??[/QUOTE]

Millä tavalla sädekehät kiiltäisivät ellei alkoholin käyttö kuulu elämään?
Mulle on vakiintunut ensimmäisen lapsen synnyttyä tapa juoda muutama siideri kerran vuodessa, that`s it.
Ei se ole mikään sädekehän kiillotusjuttu, eikä se liiity siinä mielessä lapsiin että kokisin ettei äiti voi käydä baareissa. Ei vaan tee mieli eikä ole mitään tarvetta mennä.

Olen jo kohta 32v. Mutta käynyt baarissa viimeksi ehkä 21 vuotiaana. Alkoholia juon tosi harvoin. Kyllä mua vähän kieroon katsotaan tämän vuoksi, kaikki muut kun tuntuu menevän. Ja 2 lasta mulla 4 ja 8v.

Mä olen vielä alle 30, baarissa olen käynyt viimeks 2009 katsomassa yhden keikan ja sitä ennen niin en edes muista.
Mä taisin saada yliannostuksen baareihin sen 7 vuoden aikana jonka niissä vietin töissä, ei vaan kiinnosta millään lailla.

olen 27v,lapset 7&5v.Baarissa ei ole juuri tullut lasten aikana käytyä,ehkä se kerta vuoteen,mies vielä harvemmin.Ei siellä mitään ole,mieluummin kutsun kaverit saunomaan ja vaikka grillailemaan kun lapset on hoidossa,tai sitten ollaan miehen kanssa kaksin.Parit saunasidukat/bisset otetaan jos jotain,mutta siihen se sitten jääkin.Joskus iskee kaipuu radalle,mutta kun siellä sen kerran käy niin muistaa taas pitkään miksi ei käy:D

Ei hyvää päivää taas. Siis mistä hitosta tulee tuollaanen naurettava ajattelutapa. Moni pariskunta käy baaris yhdes eikä sinne mennä mitään seksiseuraa kattelemaan. Jopa sinkku voi mennä sinne vain pitämään hauskaa kavereiden kans.

Ihmisen joka ei oo edes baaris koskaa käyny ei ehkä kannattaasi laukoa tuollaasia "viisauksia".

Se on minun ja mieheni ajattelutapa enkä sitä ilkeyttäni täällä laukonut. Minun puolestani jokainen tehköön elämässään tavallaan. En aio käydä baarissa siksi, että näkisin millainen meno siellä "oikeasti" on.