Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uniikkeja tauluja, Vessan oveen miranolilla käsin maalattuja runoja...
Nuo nyt ainakin.
![]()
Minä mietin keittiöön valkoista käkikelloaOnkohan monella?
no seinillä menee kissojen juoksurata, sellaisia harvemmin on
Minä mietin keittiöön valkoista käkikelloaOnkohan monella?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26783979:Mun äidillä on valkoinen kukkuukello, ikiwanha.:heart: Vähänkö sellainen olis kiva, voisinpa jopa laittaa sen keittiöön myös.![]()
Mä haluisin sellaisen tik-tak kaappikellon joka omalla mummolla on ollut siitä asti kun olin lapsi. Sen ääni on ihan käsittämättömän rauhoittava. tik-tak-tik-takAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26783979:Mun äidillä on valkoinen kukkuukello, ikiwanha.:heart: Vähänkö sellainen olis kiva, voisinpa jopa laittaa sen keittiöön myös.![]()
Mä haluisin sellaisen tik-tak kaappikellon joka omalla mummolla on ollut siitä asti kun olin lapsi. Sen ääni on ihan käsittämättömän rauhoittava. tik-tak-tik-tak
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784004:Meidän sisustuksessa ei ole paljoa samaa kuin muilla - no Oraksen hanat ja joku perusvessanpönttö.Mutta huonekalut on noin 60v vanhoja) lukuunottamatta Lundian kirjahyllyjä), olkarin matto on afrikkalainen, Marseillen torilta raahattu. Keittiö on talon alkuperäinen, 50-luvulta, samoin lattiat ja betoniseinät (maalatut)... Lasten kerrossänky on Ikeasta, että se sama vois jollekin osua?
Yläkerran rappusten kaiteet on tehty vanhoista heinäseipäistä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784004:Meidän sisustuksessa ei ole paljoa samaa kuin muilla - no Oraksen hanat ja joku perusvessanpönttö.Mutta huonekalut on noin 60v vanhoja) lukuunottamatta Lundian kirjahyllyjä), olkarin matto on afrikkalainen, Marseillen torilta raahattu. Keittiö on talon alkuperäinen, 50-luvulta, samoin lattiat ja betoniseinät (maalatut)... Lasten kerrossänky on Ikeasta, että se sama vois jollekin osua?