Paras kondomi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rfsun Thin on hyvä. Huonona puolena se että olen tullut yliherkäksi lateksille ja tää thin sattuu olemaan lateksi kumi, not nice :( Lateksi vapaat kondomit on aika syvältä :/

[QUOTE="munamies";26796785]Kondomeja ei käytetä- Jos nainen ei suostu käyttämään ehkäsyä niin sit ei tungeta kyrpää pilluun vaan anukseen.[/QUOTE]

peesaan, minen gummituppea suoron päälle levitä mutta en myöskään tunge sitä pakoputkeen

jos paljas ei kelpaan niin olkoon ilman

Miehen suosikki on Sultan.

Ja jos naiselle ei ehkäisy sovi, mies voi sitten mennä sterilisaatioon, niin saa pistellä paljaalla.
Mulle ei käy hormonaalinen ehkäisy lainkaan - kuparikierukka lisää vuotoja, joten sekään ei sovi, vuodan ihan tarpeeksi ilmankin. Joten meillä mennään kumilla, eikä se ole mikään ongelma, kummallekaan.

black jack on hyvä, ei ole vaan näkynyt missään valikoimissa enää. :(

Jos miehellä on kokoa, en suosittele niitä konehelsinkikumeja. Liian pieniä.

Harvemmin kyllä käytetään mitään, joskus herjalla vaihtelun vuoksi vaan. Mikä se vihertävä nystyräinen oli? Se oli kans jees..

Sultan ultra thin on tähän asti kokeilluista paras. Se on ohuin mitä tähän mennessä olen löytänyt (0,03mm, kaikki muut erityisen ohueksi mainostetut ovat olleet väh 0,05mm paksuja), ja eron kyllä huomasi kun vaihdettiin näihin :) Ihan perus magic oli enimmäkseen käytössä ennen noita, ja durexin joku violetti pakkaus, ihan ok nekin. Kaikista huonoimmat kondomit ikinä tuli äitiyspakkauksessa :D

Yhteistyössä