K
Kysymys
Vieras
Minun mielestä ei mitenkään. Homokiihkoilijoiden mielestä sensijaan liittyy vissiin aika paljonkin.
Siis "vissiin" vai oletko kuullut tällaista kielenkäyttöä itse jossakin? Ihan mielenkiinnosta kysyn
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun mielestä ei mitenkään. Homokiihkoilijoiden mielestä sensijaan liittyy vissiin aika paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26929607:Sanoha nyt vielä et se oli itse Jumala joka hänet "paranti" (vain sairauksista voi parantua)....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26929699:mun mielestä homoudesta saa "parantua", jos ihminen niin toivoo, mut ketään ei voi ohjata, saati pakottaa "parantumaan"
mut mua itseäni tuo sana "parantua" lähinnä huvittaa, jos ihminen ei ole tyytyväinen siihen miten tällä hetkellä elämäänsä elää, ei siitä tarvitse "parantua" vaan muuttaa sitä elämää.
Siis "vissiin" vai oletko kuullut tällaista kielenkäyttöä itse jossakin? Ihan mielenkiinnosta kysyn![]()
ap kuinka sut saatais parantumaan heteroudesta? ihan kamala sairaus!