joku tuli puolustamaan mua ja joku toinenkin, tässäkin ketjussa siis kolme jotka ovat samaa mieltä tästä asiasta. ja uskon että niitä on tällä palstalla lisä erittäin monta ja varsinkin mustia henkilöitä jotka eivät vain kehtaa sanoa suoraan ja juurikin tekevät vaan hyväsydämmisyyttään sitä että ohittavat tytsin kommentit kokonaan. mutta itse en enää tässä ketjussa jaksanut ohittaa. mutta näköjään meni tytsi hiljaiseksi minulle, ei enää kommentoi muuta kuin jotain nauruhymiöitä ja lyhyitä vaivaantuneita kommentteja. toivon että asia meni hänelle perille ja kenties jopa asioista joista hän ei mitään tiedä niin päteminen niistä jää vähän vähemmälle tällä palstalla. ja niihin aiheisiin lukeutuu raskaus, synnytys, imetys ja lapsenhoito joten toivon etten näe enää mitään ylitietävää kommenttia juuri häneltä näistä. mutta eihän hän muuta tyyliään, kuten hän juuri tässä ketjussa mainitsi. ei voi muuta sanoa kuin mistä noin itseriittoisia ihmisiä sikiää kun kehdataan mutta noh asialle en voi mitään. saimpa silti sanottua tämän ja näin nyt senkin että moni muukin katsoo aivan samalla tavalla hänen kommenttejaan