Katsokaa tää blogi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanilja98
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Blogin aihe ei ole ihan minun makuuni.. Tuli heti sellainen kuva, että haet huomiota, kommentteja siitä että olet täydellinen juuri tuollaisena etc. juurikin tämä lause "Sen lisäksi se kertoo halustani olla täydellinen, kaunis ja laiha"

Mutta tuo emetofobia rupesi kiinnostamaan, en ole koskaan kuullutkaan asiasta.

Mutta kirjoita sinä vaan, tulet varmasti saamaan paljon negatiivisia kommentteja jos blogisi kerää lukijoita.

Blogin aihe ei ole ihan minun makuuni.. Tuli heti sellainen kuva, että haet huomiota, kommentteja siitä että olet täydellinen juuri tuollaisena etc. juurikin tämä lause "Sen lisäksi se kertoo halustani olla täydellinen, kaunis ja laiha"

Mutta tuo emetofobia rupesi kiinnostamaan, en ole koskaan kuullutkaan asiasta.

Mutta kirjoita sinä vaan, tulet varmasti saamaan paljon negatiivisia kommentteja jos blogisi kerää lukijoita.

No en halua niitä kommentteja joissa kerrotaan kuinka olen täydellinen tällaisena. Se on vain oma unelmani, olla täydellinen, kaunis ja laiha, valitettavasti kukaan ei ikinä voi olla täydellinen. Jos haluaisin sellaista huomiota, niin olisin kirjoittanut omalla nimelläni, enkä nimimerkilläni. Olen pahoillani siitä, että sait minusta sellaisen kuvan.

Olet tyttäreni ikäinen. :) Älä paljasta blogissa henkilöllisyyttäsi tai läheistesi asioita, suojele itseäsi. Kaikki blogit tulevat saamaan huonoa palutetta ennemmin tai myöhemmin, varaudu siihen.

No en halua niitä kommentteja joissa kerrotaan kuinka olen täydellinen tällaisena. Se on vain oma unelmani, olla täydellinen, kaunis ja laiha, valitettavasti kukaan ei ikinä voi olla täydellinen. Jos haluaisin sellaista huomiota, niin olisin kirjoittanut omalla nimelläni, enkä nimimerkilläni. Olen pahoillani siitä, että sait minusta sellaisen kuvan.

Niin ja minun mieltäni ja sydäntäni lämmittää joku kommentti jossa lukee vain "moi" tai "kävin täällä".

Hmm.. vähän asian vierestä, mutta pörrääkö täällä palstalla paljonki tuota ikäluokkaa. :o Se on hiukan hämmentävää..

En seuraa blogeja, mutta itseäkin vähän häiritsi tuo räikeä ulkonäkö. Sitä ehkä kannattais muokata. :)

Mä tuskin tulen kuulumaan blogisi kohderyhmään (en ole nuori ja omat lapsenikin ovat jo aikuisia). Mutta enemmän mä nykyisin blogeja luen kuin tätä palstaa. Joten lisäsin blogini suosikeihin. Ja tosiaan suosittelen kanssa tuon tekstin värin vaihtamista :)

[QUOTE="vieras";27417093]Olet tyttäreni ikäinen. :) Älä paljasta blogissa henkilöllisyyttäsi tai läheistesi asioita, suojele itseäsi. Kaikki blogit tulevat saamaan huonoa palutetta ennemmin tai myöhemmin, varaudu siihen.[/QUOTE]

Joo, olen varautunut, luultavasti saan huonoa palautetta, mutta ei se maailmaani onnekseni romauta, koska en tunne (luultavasti) heitä, eivätkä he minua.

[QUOTE="vieras";27417162]Hmm.. vähän asian vierestä, mutta pörrääkö täällä palstalla paljonki tuota ikäluokkaa. :o Se on hiukan hämmentävää..

En seuraa blogeja, mutta itseäkin vähän häiritsi tuo räikeä ulkonäkö. Sitä ehkä kannattais muokata. :)[/QUOTE]

Ei täällä yleensä (kai) tän ikäisiä oo, mutta halusin mainostaa tätä jossain muualla kuin Demissä.

Ja kokeilkaapa onko värit nyt paremmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27417170:
Mä tuskin tulen kuulumaan blogisi kohderyhmään (en ole nuori ja omat lapsenikin ovat jo aikuisia). Mutta enemmän mä nykyisin blogeja luen kuin tätä palstaa. Joten lisäsin blogini suosikeihin. Ja tosiaan suosittelen kanssa tuon tekstin värin vaihtamista :)

En itseasiassa ole edes miettinyt blogilleni mitään kohderyhmää. Minulle ei ole väliä seuraako blogiani 8v pikkulapsi vai kenties 60v mummo. Kaikki lukijat kelpaavat :)

Yhteistyössä